WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 03 2025, 22:59

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 48 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 17 2007, 16:09 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Tekę girdėti (pats nečiupinėjau), kad kažkurių senesnių BMW benz. variklių kompams baisiai nepatikdavo akumo atjungimas veikiant varikliui, ir susvildavo kiekvienoje mašinoje, kurioje buvo bandoma atlikti tokius eksperimentus.
Daugiau iš savo ir pažįstamų praktikos su panašiu reiškiniu nesusidūriau ir net negirdėjau. Absoliučiai visiems savo turėtiems dyzeliams buvau dėl įvairių priežasčių nuėmęs klėmus veikiant varikliui, ir niekada niekas nieko...
O dyzelyje tų srovės vartotojų kur kas mažiau, nei benzynkoje (nėra uždegimo žvakių).
Taigi griežtai atmesti tragedijos, atjungus klėmus veikiant varikliui, galimybės negaliu, bet ne itin jos ir bijau. Čia jau nuo krovimo relės pajėgumo bemaž viskas priklauso, o jos pas mane veikia normaliai... :roll:


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 17 2007, 17:19 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 14 2004, 15:45
Pranešimai: 3087
Miestas: AUKSTADVARIS/SIAULIAI
nedarysiu:) suprantu, kad tai neisveikata. bet norejau praktiskai ismegint.
o dumai paruko ne po akumo atjungimo masinai veikiant, o , kaip sakiau, del "meistro" uzgazavimo kone iki raudonos apsuku ribos. o paruko-ka as zinau, abu ventiliatoriai tuomet veike, is apacios i virsu kilo, gal nuo generatoriaus. o salone tai is po prietaisu skydelio, tes kur didelis STOP uzrasas. tik po to as dar pameginau klema atjungti...:)

_________________
XM'93 2.0iLPG-Mad Max...Amen..:(; XM'91V6 LPG; XM'98turbo LPG
Ex: XM'90 2.0iLPG; XM'92 V5 LPG; XM'96 V6 APD LPG; XM'93 V6 APD LPG; XM'00 2.5td
Visada su XM...


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 17 2007, 19:42 
Pagalvojau: kazi kokio bieso mes cia prirasom vos ne romanus, jei progreso jokio! :?

Sioj temoj bent dussyk paminejau, kad atjunginet akumuliatoriu dirbant varikliui laabai kategoriskai nerekomenduojama!
Va, tai patvirtinanti citata is nuorodos, kuri, atrodo, niekam nesukele susidomejimo, nes vel snekam kaip nuo pradzios:
Cituoti:
First of all, never disconnect a battery cable while the engine is running if the vehicle has any onboard electronics at all (engine control module, power control module, vehicle control module, body control module, transmission control module, digital sound system, etc.) The battery acts as a voltage stabilizer to help the generator keep its output below 15 volts. By disconnecting one of the battery cables, the generator loses the stabilizing action. The generator then may go crazy and produce a major energy dump (high voltage surge) into the electrical system, possibly destroying the generator itself but most assuredly a lot of electronics in the car.

nerimka

Gerai, kad viskas laimingai.
Bet tamstos post'as pilnas terminu, kuriu panaudojimo budas ir vieta man kelia dideli itarima, kad apie juos neviskas yra zinoma...
Pav:
Cituoti:
jei ten kas ir buna, tai to efektine verte niekingai maza lemputems ir ksemo kompams


Efektine = vidutine. Cia aisku.
O, kaip su pikine-amplitudine? Kazi kaip kompui patiks, kai jis gaus kokiu 18V didelio daznio "adatu" serija, nors vidutine itampos reiksme tebus kokia 13... Gal ir isgyvens, o gal...
Su generatoriaus itampos reguliatorium, irgi neviskas taip paprasta.
Visu niuansu ir as pilnai nezinau, bet naujesni irenginiai daugumoj impulsiniai, t.y., galima tiketis, jog ir itampa jis reguliuos suoliais, ar zingniais.
O, dar kiek pats korektiskai veiks, paties generatoriaus impulsais seriamas, be akumuliatoriaus stabilizavimo...
Beje, panasiai ir citatoj raso. Ir dar, jeigu rimtai domina, nemazai info ta tema kad ir pagooglinus galima pasiekot.
********************************************

Panasiom situacijom visiems duosiu viena nuosirdu patarima: jei darai ka nors, kas priestarauja zinomom taisyklem, arba netelpa i ju ribas - daryk, bet tik gerai isitikines, ir pasitikrines, kad tikrai supranti ka darai, ir supranti galimus veiksmu padariniu variantus bei pasekmes.

Jeigu abejoji - geriau laikykis taisykliu (kad ir neatjunginet akumuliatoriaus), jos gi ne siaip sau rasomos.


Į viršų
   
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 48 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 0 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007