riksas rašė:
... beje verzti kojom vamzdžiais ar dar kokiu velniu pavojinga nes galima lengvai nutraukt sriegi
Nu jau ponuli atleiskite, bet iš kokio š...o turi būti pardytas varžtas, jei "veržiant koja" lengvai nutrauki sriegį? Aš vat, visad keisdavausi ratus servise su pneumo, ir niekad nebuvo problemos. Teko po pneumo ir pačiam atsukinėti - irgi problemos nebuvo. Ir šiaip, manau, "su koja" galima užveržti tvirčiau nei su pneumo. Nors po paskutinio tokio veržimo, pamečiau po vieną varžtą iš dviejų ratų
O jei grįžti prie temos (klausta buvo apie XM'o atsarginio rato nuemimą) problema spresdavosi paprastai: pakišdavau ranką po bamperiu ir kilstelėjęs tą kablį su visu atsarginiu ratu iš viršaus atsukdavau tą kablį/varžtą ranka. Biški nešvaru, bet jokių raktų nereikia. O jei įsigilintumėt į jo konstrukciją, tai suprastumet kad tas varžtas niekada mitinai neprisiveržia. Maksimaliai susktas į veržlę/kablį, jis vistiek turi laisvumo. Nu, nežinau ar supratot, bet parodyt tai paprasčiau nei paaiškinti
