WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 03 2025, 23:15

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 26 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bir 14 2007, 16:09 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 17 2005, 09:21
Pranešimai: 30
Miestas: Šiauliai
nzn kaip xantijoje, bet xm originalus raktas-slabnas. metalas per silpnas, krastines issiplecia, ir paskui raktas tiesiog praslysta. taip viena xm rakta jau ismeciau. buvo naujas, o po poros metu tapo blogas. tiesa, as atsukinejau ratus ciut ne po karta per savaite, tai tiek jis ir telaike. dabar turguje esu nusipirkes irgi vamzdini, tik is kitokio metalo, ant jo ford parasyta:) laikys 10 metu jauciu...

_________________
XM 99 2.1 TD Break auto
C6 2007 2.7 V6 HDi auto


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bir 14 2007, 16:25 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 07 2005, 17:29
Pranešimai: 2373
Miestas: vilnius-elektrenai
tai jei su koja uzverziat, tai ir atverzinejate su koja. nereikia tu varztu stipriai uzverzineti.

_________________
97' XM 16V + LPG ex
98' BMW 540i + LPG ex
02' BMW 530d touring ex
06' BMW X5 4.8is ex
11' BMW 335i 6mt ex
09' BMW 335xi


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bir 15 2007, 09:26 
RiderXM rašė:
nzn kaip xantijoje, bet xm originalus raktas-slabnas. metalas per silpnas, krastines issiplecia, ir paskui raktas tiesiog praslysta. taip viena xm rakta jau ismeciau. buvo naujas, o po poros metu tapo blogas. tiesa, as atsukinejau ratus ciut ne po karta per savaite, tai tiek jis ir telaike. dabar turguje esu nusipirkes irgi vamzdini, tik is kitokio metalo, ant jo ford parasyta:) laikys 10 metu jauciu...


Aš irgi bandžiau ford raktą - ir nenaujas, ir tiko, ir tvirtesnis. :roll:


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bir 15 2007, 12:50 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 15 2006, 10:23
Pranešimai: 172
Miestas: Jonava-Kaunas
keisti jus man taigi pilnos maximos ir turgūs tu raktu nusipirkit toki kryžiu kur visi keturi galai su galvutem ir turesit visu tipu masinom ratus kuom atsukt tik pirkit ne plokstele sujungtus o sulydytus tie dar tvirtesni beje verzti kojom vamzdžiais ar dar kokiu velniu pavojinga nes galima lengvai nutraukt sriegi

_________________
citroen xm 2.1 TD 12v 92m


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bir 15 2007, 13:32 
Atsijungęs
DUK moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 25 2005, 19:54
Pranešimai: 630
Miestas: Vilnius
riksas rašė:
... beje verzti kojom vamzdžiais ar dar kokiu velniu pavojinga nes galima lengvai nutraukt sriegi


Nu jau ponuli atleiskite, bet iš kokio š...o turi būti pardytas varžtas, jei "veržiant koja" lengvai nutrauki sriegį? Aš vat, visad keisdavausi ratus servise su pneumo, ir niekad nebuvo problemos. Teko po pneumo ir pačiam atsukinėti - irgi problemos nebuvo. Ir šiaip, manau, "su koja" galima užveržti tvirčiau nei su pneumo. Nors po paskutinio tokio veržimo, pamečiau po vieną varžtą iš dviejų ratų :oops:
O jei grįžti prie temos (klausta buvo apie XM'o atsarginio rato nuemimą) problema spresdavosi paprastai: pakišdavau ranką po bamperiu ir kilstelėjęs tą kablį su visu atsarginiu ratu iš viršaus atsukdavau tą kablį/varžtą ranka. Biški nešvaru, bet jokių raktų nereikia. O jei įsigilintumėt į jo konstrukciją, tai suprastumet kad tas varžtas niekada mitinai neprisiveržia. Maksimaliai susktas į veržlę/kablį, jis vistiek turi laisvumo. Nu, nežinau ar supratot, bet parodyt tai paprasčiau nei paaiškinti :lol2:

_________________
Mjo, ir reikėjao man pirkti ta Citroena...


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bir 15 2007, 15:03 
riksas rašė:
keisti jus man taigi pilnos maximos ir turgūs tu raktu nusipirkit toki kryžiu kur visi keturi galai su galvutem ir turesit visu tipu masinom ratus kuom atsukt tik pirkit ne plokstele sujungtus o sulydytus tie dar tvirtesni beje verzti kojom vamzdžiais ar dar kokiu velniu pavojinga nes galima lengvai nutraukt sriegi


Na, su tais maximų raktais tai pasikarščiavai... ašai apie kokybę - tai iš vieno du pasidaro, tai galvos prasisuka...


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bir 15 2007, 16:34 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 07 2005, 17:29
Pranešimai: 2373
Miestas: vilnius-elektrenai
anksciau dirbau ratu montazkej, tai varzta nusukti ar spylkas nutraukti nera sunku. bendradarbis labai atsipalaidaves dirbo, tai Mitsu Lancer evo 8 penkias spylkas nutrauke per viena montavima. Pats esu gal dviem renault varztus nutraukes, ypac lengvai nusitraukia to tipo varztai kur su "sijonais", tipo ne vientisas visas varztas, bet konuso funkcija atlieka slankiojantis sijonas.
O kryzius normalus daug nekainuosa, gal 15-20 litu. As is darbo viena pasiemes buvau, po siai dienai bagazinej veziojuosi, labai tvirtas. Firmini sitroeno rakta naudoju tik zapaskei nuleisti/uzkelti.

_________________
97' XM 16V + LPG ex
98' BMW 540i + LPG ex
02' BMW 530d touring ex
06' BMW X5 4.8is ex
11' BMW 335i 6mt ex
09' BMW 335xi


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bir 17 2007, 23:29 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 15 2006, 10:23
Pranešimai: 172
Miestas: Jonava-Kaunas
patys varztai yra 10,9 klases, tai reiskia kad atlaiko 900 MPa tempiant, 1000 MPa kerpant, bet sriegis toli grazu tokio kirpimo neatlaiko taigi bandyt varztu stiprumo kojom verziant vistiek nepatariu

_________________
citroen xm 2.1 TD 12v 92m


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bir 21 2007, 13:27 
Atsijungęs
DUK moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 25 2005, 19:54
Pranešimai: 630
Miestas: Vilnius
riksas rašė:
patys varztai yra 10,9 klases, tai reiskia kad atlaiko 900 MPa tempiant, 1000 MPa kerpant, bet sriegis toli grazu tokio kirpimo neatlaiko taigi bandyt varztu stiprumo kojom verziant vistiek nepatariu
Nuo šios vietos diskusiją reiktų perkelti į Haid-Parką. Bet nesuprantu varžto charakteristikos "tempimui" jei jo sriegis nelaiko tiek, kiek varžtas tempimui. Nelogiška, nes varžtas "tempinui" dirbti negali be sriegio. Nu, patys pamastytykit, kaip varžtas padarytas. Tai pempimui ar gniuždymui visada dirba sriegis. Taip kad tamstos pastebėjimas, neišvgildentas iki galo. O dėl varžtų sukimo kojomis: nė karto nenutiko nieko blogo. Jei varžtai normalūs, tai ir kojomis prisuksi, jei ne, tai ir su pniaumo raktu galvą nuimsi... IMHO 8)

_________________
Mjo, ir reikėjao man pirkti ta Citroena...


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bir 25 2007, 12:29 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 15 2006, 10:23
Pranešimai: 172
Miestas: Jonava-Kaunas
bandomi ne patys varztai o metalas is kurio jie pagaminti ir paskui ivedami ivairus koeficientai kurie sumazina stipruma skaiciavimui. Varztai rate yra tempiami, bet sriegis yra kerpamas. Kirpimo plotas yra zymiai mazesnis nei tempiamo varzto skersplosis todel varztas ir prasukamas o ne nutraukiamas

_________________
citroen xm 2.1 TD 12v 92m


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bir 25 2007, 13:15 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 00:17
Pranešimai: 435
Miestas: Kėdainiai Lt,Bodo NO.
Prie prasukto firminio rakto teko privirinti gerą galvutę ir problemų nebeliko.

_________________
HYUNDAI GALLOPER EXCEED 01 2,5
VW TIGUAN 09 2,0
Dabar jau tikras 4X4.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 26 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 0 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007