WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 03 2025, 15:28

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 17 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Lie 01 2007, 12:59 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 10 2006, 12:34
Pranešimai: 13
Sveiki,
atrodo, kad maniškis XM-as variklio persodinimo prašosi: vienam cilindre tik 2 atmosferos beliko (kituose nežinau kaip), apsukų nelaiko (užgazavus iki 2000 rpm dar galima riedėti), na ir važiuojant juodas dūmų debesis seka, net į saloną veržias...
Iškilo klausimas dėl variklio modelio, nes ant pačio variklio nerandu identifikacinės lentelės, taigi nežinau, koks jis ten įdėtas. Kiek suprantu, į II kartos XM-ą 2,1 TD hečbeką (maniškis gimė 1995-ųjų liepą) buvo dedami arba XUD11ATE, arba XUD11BTE motorai.
Taigi, gal žinote, kuom gi skiriasi šios variklių modifikacijos, ir ar keičiant variklį būtina ieškoti būtent tokio koks buvo? Gal tiktų ir kitas?

_________________
Ex - mėlynas XM 2.1 TD, 1995 (II kartos su hidroaktyvu)


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 01 2007, 18:27 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Identifikacinė lentelė turi būti dešiniau ir kiek aukščiau tepalo filtro, stovint priešais automobilį. Paprastai būna taip apnešta, kad nesimato :)

Nuliūdinsiu: '95m buvo keturios 2.1TD (XUD11) variklių modifikacijos. ATE/L, ATE/Y, BTE ir AY. Tarpusavyje skiriasi suspaudimo laipsniu, siurblio modifikacijomis, purkštukų atsidarymo slėgiu; taigi, skiriasi ir max.sukimo momento dydis. Pastarasis-nedaug; 15Nm ribose.
Pradžiuginsiu: pavarų dėžės ėjo tos pačios, todėl iš tos pusės jokių pakeitimų nereikia bijoti. Variklio tvirtinimas irgi nesiskiria.
Liūdniau gali būti, jei esamas arba būsimas yra BTE variklis su elektroniniu Lucas EPIC siurbliu. Neisleidžiant į smulkmenas: jei pas tave toks stovi, tai tik tokį ir statyk. Ir atvirkščiai: jei ne toks, tai tokio jokiu būdu nestatyk. :)

Panašu, kad taikant kitą variklį, keisti teks ir variklį, ir/ar siurblį/purkštukus, nes purkštukų atsidarymo slėgiai skirtingose variklių modifikacijose, priklausomai nuo siurblio, svyruoja nuo 130 iki 175bar.

Dar: modeliuose su kondicionieriumi, jo kompresoriaus tvirtinimo "ausys" yra ant karterio dangčio.


Paskutinį kartą redagavo 1 proffanas. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 03 2007, 15:07 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 19 2004, 22:12
Pranešimai: 633
Miestas: Kedainiai
proffanas rašė:
Neisleidžiant į smulkmenas: jei pas tave toks stovi, tai tik tokį ir statyk. Ir atvirkščiai: jei ne toks, tai tokio jokiu būdu nestatyk. :)

Panašu, kad taikant kitą variklį, keisti teks ir variklį, ir/ar siurblį/purkštukus, nes purkštukų atsidarymo slėgiai skirtingose variklių modifikacijose, priklausomai nuo siurblio, svyruoja nuo 130 iki 175bar.

Dar: modeliuose su kondicionieriumi, jo kompresoriaus tvirtinimo "ausys" yra ant karterio dangčio.


Kondiškės kompresoriaus tvirtinimui reikalingą dangtį galima ir pasikeist į savo...

O dėl purkštukų... Profanai, kalbi kaip purkštukų pardavėjas... viskas ten derinasi, ir galima kaitaliot. Tik jei buvo elektroninis siurblys - su lukas berods pirmam cilindre jis turi indukcinį daviklį, impulsą išduodantį purkštuko atsidarymo momentu. Įpurškimo momento korekcijai. O šiaip - atsidarymo spaudimą reik paderint purkštukų, ir nemėtykit pinigų vėjais

_________________
AX 1,4D '93 Kulverstukas
BX 1,9TRD '89
XMex2,5 dabar 2,1td '95
Xantija 2HDI '99


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 17 2013, 11:07 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 13 2012, 13:44
Pranešimai: 132
Miestas: Klaipėda
Sveiki,

noriu atgaivint temą.
Nusipirkau automobilį su 2.1TD 12v varikliuku. Pagal kėbulo numerį, ten turi stovėl Lucas, bet stovi Bosch. Tačiau jis pastatytas labai nekokybiškai. T.y. nėra užbaigtas darbas. Šlanga nuo kuro siurblio į intercoolerį nėra nuvesta, todėl turbina švilpia, bet važiuoja kaip atmosferikas. Tiesiog D.
Noriu ištaisyti šitą klaidą, tik gal kas turi žinių, kur į intercoolerį ta šlanga jungias? Nes priėjimo beveik nėra paprastai, nieko neardžius, ir tuo pat metu kyla klausimas ar nebus taip, kad nėra intercooleryje vietos tai šlangai prijungt, dėl to, kad turėtų būti lucas?

Automobilis Peugeot 605. Nors suprantu, kad čia citroen forumas, bet varikliai tie patys.

Prisegu nuotrauką, apie kurią šlangą eina kalba.

Ačiū už atsakymus.


Prikabinti failai:
484ba93e0b4c.jpg
484ba93e0b4c.jpg [ 41.76 KiB | Peržiūrėta 3130 kartus(ų) ]

_________________
Citroen Xantia 2.0i 8v 1994 m. (EX)
Citroen Xantia 1.8i 16v 1998m. (EX)
Peugeot 605 2.1TD 12v 1997-1998m. (Dokumentuose 2000m. :D)
Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 17 2013, 12:27 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Tą žarnelę galima jungti bet kur tarp įsiurbimo kolektoriaus ir turbinos, t.y. ji paduoda turbinos sukuriamą slėgį į siurblio pūslę ir taip reguliuoja kuro padavimą, kaip greitinantis siurblys karbiuratoriuj. Jeigu nerasit jokio užglušinto arba palikto atviro (būna ir taip...) antgalio žarnelei, teks kažką protingo pasidaryti.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 17 2013, 20:59 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 13 2012, 13:44
Pranešimai: 132
Miestas: Klaipėda
Bet ten kur originaliai bosch siurblys ir ta šlanga originaliai yra, kurioj vietoj intercoolerije (maždaug iš apačios, šono?) ji turėtų būti?

Bandysiu ieškoti.

_________________
Citroen Xantia 2.0i 8v 1994 m. (EX)
Citroen Xantia 1.8i 16v 1998m. (EX)
Peugeot 605 2.1TD 12v 1997-1998m. (Dokumentuose 2000m. :D)


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 18 2013, 21:59 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
insain rašė:
Bet ten kur originaliai bosch siurblys ir ta šlanga originaliai yra, kurioj vietoj intercoolerije (maždaug iš apačios, šono?) ji turėtų būti?

Bandysiu ieškoti.

Vargu, ar bus į patį interkūlerį prijungtą. XUD7TE, kur interkūleris kabo virš variklio - taip, ten ant pačio interkūlerio plastiko yra antgalis, o čia juk interkūleris variklio priekyje. Bus tikriausiai plastikinėje žarnoje tarp interkūlerio ir kolektoriaus, bet čia jau senojo 2.1TD žinovų klausti, o gal ir patys patars. Apžiūrėkit, jei nerasit esamo niekur - ten ir patalpinkit kokį santechninį ar hidraulinį žarnos antgaliuką ir tiek.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 19 2013, 17:30 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
insain rašė:
Bet ten kur originaliai bosch siurblys ir ta šlanga originaliai yra, kurioj vietoj intercoolerije (maždaug iš apačios, šono?) ji turėtų būti?
Nebepamenu tiksliai, bet jos pajungimas garantuotai dešinėje interkūlerio (žiūrint iš fotografo vietos), tačiau viršuje ar apačioje- suabejojau, nors kasdien tą vaizdą matau... :D . Rytoj pafotkinsiu, kaip turi būti originale.

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 20 2013, 08:22 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 13 2012, 13:44
Pranešimai: 132
Miestas: Klaipėda
Būtų labai puiku, pamatyt nuotrauką, nes kolkas neturiu galimybės analogišką variklį apžiūrėt su tokiu siurbliu. :?

_________________
Citroen Xantia 2.0i 8v 1994 m. (EX)
Citroen Xantia 1.8i 16v 1998m. (EX)
Peugeot 605 2.1TD 12v 1997-1998m. (Dokumentuose 2000m. :D)


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 22 2013, 20:49 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Žarnelė tvirtinasi prie interkūlerio atvado, po storąja išėjimo žarna. Maždaug sulig ABS bloko viršumi. Jei atmintis neapgauna, interkuleryje, skirtame sistemai su Lucas EPIC, nėra šio atvado.


Paveikslėlis

Paveikslėlis

P.S. fotkintas, aišku, XMas, ne pežas.

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 27 2013, 08:30 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 13 2012, 13:44
Pranešimai: 132
Miestas: Klaipėda
Taip ten pat ir ant pežo.

Pajūngiau tą šlangą tvarkingai kaip priklauso, bet efekto kaip ir jokio. Turba švilpia, bet traukos nėra. :/

_________________
Citroen Xantia 2.0i 8v 1994 m. (EX)
Citroen Xantia 1.8i 16v 1998m. (EX)
Peugeot 605 2.1TD 12v 1997-1998m. (Dokumentuose 2000m. :D)


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 28 2013, 18:45 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
insain rašė:
Turba švilpia, bet traukos nėra. :/
Vadinasi, teks tikrinti, ar turba tik švilpia, ar dar ir sukelia slėgį... Pajungus manometrą, gazas-dugnas (be apkrovos) režimu iš interkulerio turi būti bent 0,25bar slėgis.
Kitas niuansas, įprastas pastovėjusiems Bosch siurbliams- bestovint be darbo užklinyja jų galvoje stovintį plunžeriuką, atsakingą už kuro tiekimo didinimą pagal turbos atiduodamą slėgį.
Na, ir išvis bukas atvejis (tikimybės, kad kiauras pats interkūleris ar oro tiekimo žarnos, dar nenagrinėju)- gal paprasčiausiai užsikišusi kuri oro padavimo žarnelė?... Numauk tą siurblio galvon ateinančią žarnelę (ji rodykle pažymėta tavo fotkėje), su užkurtu varikliu kuro padavimo svirtelę suktelk iki ribotuvo (tipo, "gazas- dugnas"), ir žiūrėk, ar/kaip ji pučia. Jei su turba, interkūleriu ir oro žarnynu viskas tvarkoje, tokiomis sąlygomis vėjelis ten ne šiaip "juntamas", o pūsti turi kaip reikiant; pakišta riešo oda nuo oro srauto turi nemenkai įsispausti. Jei iš tos žarnos nepučia- knisk visą vamzdyną tarp siurblio ir turbinos (įskaitant interkulerį). Jei pučia- vadinasi, bugas jau mano minėtame siurblio galvos plunžeriuke, kuris nepadidina kuro padavimo... Prieš eilę metų aš jau buvau foruman įmetęs visą to Bosch siurblio brėžinį, bet dabar nei randu forume, nei pats jį turiu.
Būtum ant Kowno- pirštu parodyčiau, ar netgi pats sutvarkyčiau, o dabar, jei pats neatkasi bugo šaknų, gausi kreiptis į memelianskus specus dyzelistus. Sudėtingo ten nieko nėra, bet krapštymosi (ypač, jei teks berti siurblį) ten gali būti pakankamai.

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 31 2013, 10:14 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 13 2012, 13:44
Pranešimai: 132
Miestas: Klaipėda
Jei kalta membrana ir pvz ji suplyšus, iš kur gauti naują ar teks visą naudotą bosch siurblį pirkt?

_________________
Citroen Xantia 2.0i 8v 1994 m. (EX)
Citroen Xantia 1.8i 16v 1998m. (EX)
Peugeot 605 2.1TD 12v 1997-1998m. (Dokumentuose 2000m. :D)


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 31 2013, 11:18 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Dyzelinės aparatūros dalyse, pvz autura

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 01 2013, 18:46 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
tadas1991 rašė:
autura
Būtent. Kaune tai Savanorių 222, šalia "Mehario" parduotuvės. Gauti gali ko tik širdis geidžia, net ir 60-ais išleistiems dyzeliniams varikliams. Vietoje turi, aišku, ne viską, bet užsakyti ir gauti galima bemaž bet kokią detalę.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 17 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 2 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007