WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 03 2025, 21:37

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 13 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Gru 29 2007, 21:49 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 08 2007, 19:19
Pranešimai: 150
Miestas: Anykščiai
Sveiki! Kitoje temoje iškilo kolegų ir mano ginčas, ar gali automobilio generatorius aptarnauti visus įjungtus prietaisus ir dar pakrauti akumuliatorių. Nutariau išmatuoti el. įrenginių imamą galią su prietaisu. Savo multimetru pasitikiu, kitaip seniai jau būčiau išlėkęs iš darbo. Matavimai atlikti neveikiant varikliui. Matuoti tik dažnai naudojami prietaisai šiuo metų laiku. Degimo-įpurškimo sistemos galia išminusuota veikiant kitiems prietaisams. Matavimų paklaidos galimos dėl nuolatinės įpurškimo sistemos galios kitimo (išminusuota 2,6A) ir akumuliatoriaus įtampos kritimų.

1.Gabaritai + Trumpos šviesos + Ilgos šviesos - 19,35A (232,20W)
2.Galinio stiklo šildymas - 15,30A (183,60W)
3.Salono ventiliatorius (3 padėtis) - 12,59A (151,08W)
4.Valytuvai - 5,40A (64,80W)
5.CD - 6,00A (72,00W)
6.Degimo-įpurškimo sistema(max) - 8,60A (103,20W)
7.Stop signalai - 3,50A (42,00W)

Viso: - 70,74A (848,88W)

Gaila negalėjau pamatuoti šildomų sėdynių, nes mano "Ksiuša" jų neturi. Na bet tai nėra būtinas įrengimas važiuojant. Kitų rečiau naudojamų prietaisų irgi nematavau. Starteriui matuoti neturiu prietaiso. Ventiliatorių įsijungimo nelaukiau, labai šalta.

Generatorius - Mitsubishi CL9 K607 92A
Išvada: su pagrindiniais prietaisais galima drąsiai važinėti. Kas kita stovėti kamščiuose, sukti kas 15 min. starterį ar naudoti "šimtines" lemputes kartu su halogenais. Manau, kad ginčas išsisprendė ne visai mano naudai, bet tokia tiesa.

_________________
Audi A6 Avant 2,5 tdi '99
Audi A3 1.6; LPG '98
BMW 320i '03


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 29 2007, 22:41 
Atsijungęs
skelbimai
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 26 2006, 07:50
Pranešimai: 2699
Miestas: Vilnius
+sildomi veidrodeliai
+sildomi purkstukai
+sildomos sedynes
ir genero galia prie ribos, o jei dar audio stiprintuvas su subu...

Daug kas ziema skundziasi, kad mieste vazinejant mazais atstumais seda akumai.
Taip ir turi buti, nes jie nespeja pasikrauti iki normos. Senojo SSSR literaturoje buvo rasyta, kad motoro uzvedimas akumui "kainuoja" apie 20-40 km vaziavimo.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 29 2007, 22:50 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 07 2005, 17:29
Pranešimai: 2373
Miestas: vilnius-elektrenai
sildomi veidrodziai kartu su stiklu isijungia.
nezinau kaip jus, bet as vos tik nutirpines galini stikla atjungiu lango sildyma.
Su ijungtom ilgom sviesom ilga kelia pavaziuosi nebent 3 valanda ryto.
paciukas ant max irgi visalaik nesisuka.
Ilgesni laika generatorius labiau apkraunamas nebent esant galingai audio sistemai.

Dar galima prisigalvoti tokiu elektros naudojimo budu, kaip kad i prikurke pajungtas pakrovejas ar laptopas.

_________________
97' XM 16V + LPG ex
98' BMW 540i + LPG ex
02' BMW 530d touring ex
06' BMW X5 4.8is ex
11' BMW 335i 6mt ex
09' BMW 335xi


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 29 2007, 23:13 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 10 2006, 16:01
Pranešimai: 1244
Miestas: Kaunas
Ta sovietine literatura kazkur biski su realia situacija prasilenkia. Esu viena ziema isvazinejes po 2km iki darbo ir 2km is darbo atstumais su ijungtom sviesom - akumo tikrai uzteko, nors jis pagyvenes ir 45Ah talpos (1.6 benziniam varikliui). Tik uzsitesus ziemai profilaktiskai parsinesiau ir pilnai ikroviau, kad kur nors per salcius ilgai bruzinant starteri nelikciau ant ledo.

Cia man rodos labai svarbu kiek starteri laikai ijungta - ar is puses abaroto vedasi ar reikia pasukt. Jei automobilis gerai vedasi ir per didziausius salcius, uztenka ir keliu km kad atsistatytu, jei ne tai gal ir tuos 20-40km pravaziuot reik.

_________________
Peugeot 206 SW '04 2.0 HDI Quicksilver
<< Xantia '94 2.0i VSX - buvo...


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 30 2007, 00:20 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 08 2007, 19:19
Pranešimai: 150
Miestas: Anykščiai
m_m rašė:
Papasakok kaip matavai, nes biskiuka skaiciai nesueina.
Skaičiai ir nesueis. Skaičiuodamas galią, dauginau iš 12 nors junginėjant prietaisus įtampa keitėsi (12,2-12,6). Durniausia su įjungtu degimu. Siurblys junginėjasi, relės klapsi, amperažas šokinėja. A jei radai matematinių klaidų tai pataisyk. Aplamai matavau ir atskirai trumpas šviesas+gabaritus, ir ventiliatoriaus 2 padėtis, ir gabaritus, ir valytuvų 2 padėtis, bet nebenorėjau temos iki begalybės rašyti. A matavau taip pat, kaip ir parazitinę srovę matuodamas.

_________________
Audi A6 Avant 2,5 tdi '99
Audi A3 1.6; LPG '98
BMW 320i '03


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 30 2007, 11:16 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Lap 04 2007, 19:52
Pranešimai: 92
Miestas: Kaunas
Tai ir klausiu kaip matavai? su shuntu i grandine?

Ir itampa pas tave generatorius duoda tik 12,XX V? :shock:


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 30 2007, 11:26 
Atsijungęs
skelbimai
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 26 2006, 07:50
Pranešimai: 2699
Miestas: Vilnius
Evil'ai,
neprasilenkia su jokia realia situacija...
Paskaiciuok, kiek reikia aumo galios variklio uzvedimui ir kiek laiko generas tures ja atstatineti...
beja, pats, vistik, neseisi krauti... :lol:
o vaziuojant tuos 2-5 km, masina nespeja normaliai isilti, tad ir peciuko ventiliatorius max padetyje, ir stiklo sildymas su visais papildomais sildymais ijungtas, ir sedyniu sildymas ijungtas ir t.t.
Vazinejant tokiais atstumais akumas tiesiog sodinamas, nes jo generatorius nespeja pakrauti iki normos per toki trumpa laika


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 30 2007, 11:28 
Atsijungęs
skelbimai
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 26 2006, 07:50
Pranešimai: 2699
Miestas: Vilnius
m_m rašė:
Ir itampa pas tave generatorius duoda tik 12,XX V? :shock:

O prie ko cia generatorius?
Masina taigi neuzvesta, jei ka!


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 30 2007, 11:30 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 08 2007, 19:19
Pranešimai: 150
Miestas: Anykščiai
m_m rašė:
Tai ir klausiu kaip matavai? su shuntu i grandine?

Ir itampa pas tave generatorius duoda tik 12,XX V? :shock:
Nu aš manau, kai variklis nedirba atliekant matavimus, tai ir generatorius nieko neveikia. Ir nereikia jokio šunto, kai pas mane ampermetras neša 20 A.

_________________
Audi A6 Avant 2,5 tdi '99
Audi A3 1.6; LPG '98
BMW 320i '03


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 30 2007, 18:54 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 27 2006, 14:12
Pranešimai: 942
Miestas: Tytuvenai /Lietuva
m_m rašė:
Tai dabar idomumo delei uzvesk ir permatuok. Nes kaip suprantu kalba eina apie generatoriaus duodama srove, ir apie aprovos galia.
Beje kaip tu isigudrinai pamatuoti uzdegimo sistemos naudojama galia, neuzkures masinos?
Nu tu duodi....Nutrauki degimo laida ,ir nuosekliai jungi ampermetra...

_________________
Berlingo 1.6 HDI gimes 2006


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 30 2007, 20:11 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Spa 09 2007, 08:06
Pranešimai: 356
Miestas: Kaunas
O nebutu papraschiau viska matuoti ant saugikliu? Ten gi atskiras saugiklis vos ne kiekvienam prietaisui, be to dar pagal saugikly gali matyti kokios eiles sroves reiktu tiketis.

_________________
C5'02 2.2 HDI exclusive automatas, vis dar ieshkau problemu.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 31 2007, 09:40 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 13:09
Pranešimai: 115
Miestas: Vilnius
Paprasčiausia būtų viską pamatuoti su nuolatinės srovės matavimo replėmis, tiesa jų matavimo tikslumas, kai skalė 400A, tėra tik 3%, bet manyčiau, kad to turėtų užtekti - http://www.evita.lt/det-632-sroves-mata ... s2101.html .
Matuojant dviem tokiais prietaisais, galima išsiaiškinti, kas gi vyksta tuo pat metu keliose grandinėse: tarp generatoriaus ir akumuliatoriaus, tarp akumuliatoriaus ir automobilio el. įrangos.
Atliekant analizę, dar reikėtų žinoti, kad akumuliatoriaus įkrovimo koeficientas yra 1,1 - 1,3 (traukos akumuliatoriuose su privestiniu elektrolito maišymu pasiekiamas 1,05), kas reiškia, kad norint vėliau iš akumuliatoriaus paimti tam tikrą srovę per tam tikrą laikotarpį, jam teks "sušerti" nuo 1,1 iki 1,3 karto didesnę srovę per tokį patį periodą. Todėl Abuolio gauta srovė turi būti koreguojama į tą, kurią turi atiduoti generatorius 70,74A x 1,2 = 84,89A. Tokiu būdu iš "suryjamos" srovės gauname srovę, kuri turės būti "sušeriama" akumuliatoriui atstatyti.
Starterio srovę teko matuoti ne kartą. Ji paprastai dyzeliniuose BX'uose, XM'uose ir Passat'uose būna nuo 180 iki 420A. Benzininiuose labai nežymiai mažesnė - 170 - 360A. Didžiausios reikšmės gautos žiemą, kai jau nemažai kaimynų užsiveda prastai arba iš viso neužsiveda. Populiariausia srovė daugumoje atvejų - 240 - 280A.
Radiatorių ventiliatoriai XM TD 12 starto metu akimirksniui netgi viršija saugiklių nominalą 50A, bet kadangi automobiliniai saugikliai yra lėtaeigiai, jie net "nesureaguoja", juolab, kad srovė iškart nukrinta iki 25 - 30A kiekvienam ventiliatoriui (XM jų stovi po 2). Beje, paprastai, kuo senesnis radiatoriaus ventiliatorius, tuo didesnės srovės jam prireikia (manau, kad dėl padilusių guolių, patekusių dulkių, purvo ir pan.).

_________________
:kngt:
k.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 31 2007, 20:52 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 08 2007, 19:19
Pranešimai: 150
Miestas: Anykščiai
m_m rašė:
Tai dabar idomumo delei uzvesk ir permatuok. Nes kaip suprantu kalba eina apie generatoriaus duodama srove, ir apie aprovos galia.
Beje kaip tu isigudrinai pamatuoti uzdegimo sistemos naudojama galia, neuzkures masinos?
Tema buvo apie el. prietaisų naudojamą galią. Apie generatoriaus atiduodamą galią bus nauja tema. Dabar visiems laimingų Naujų!
:egle: :santa: :egle:

_________________
Audi A6 Avant 2,5 tdi '99
Audi A3 1.6; LPG '98
BMW 320i '03


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 13 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007