malgis rašė:
technologiju savikaina yra mizerna. mikroschema ir kelios mechanines detales.. Kainuoja tik R&D. O tas R&D dabar labai jau savotiskas - visi deda tas pacias naujoves, tik neaisku, kas ka megdzioja.
keistokai vienpusiškai tu supranti technologijų savikainą, vienok... technologijos nėra vien tik detalės, technologijos visų pirma yra jų sukūrimo kaštai, kurie po to paskirstomi toms 'detalėms', kad atsiimti sukūrimo išlaidas. todėl ir prasideda, apart pramoninio špionažo (pvz., Renault R16 iš

), ir lizenzijų pirkimas (pvz., Rolls-Royce hidropneumatinė pakaba iš

), ir kooperavimasis (pvz, PSA, Ford ir Renault bendras naujų variklių kūrimas), ir bendros platformos korporacijų viduje
http://grumlt.citrina.lt/CitroGamyba/PSAGamyba.html
pagrindinė motorų trumpaamžiškumo bėda turbūt ta, kad:
a) iš to paties litražo reikia išspausti kuo daugiau AG, nes pats variklio dydis apribotas
b) nebėra prasmės ilgaamžiškumui šiame instant pasaulyje - 5 metai, ir awto keičiamas į naujesnį, su vis daugiau pribambasų, kurie vistik kaštuoja, o awto kaina turi išlikti ta pati.
tad komercinės sėkmės receptas paprastas:
didinam pribamabasų ir AG+mažinam resursą=išlaikom savikaną