ne taip mane supratai, kolega. Buvo montuojamas tas pats TDShas ir i BMW ir i omega, skyresi softas bmw naudai, nes variklis sukurtas BMW, naturalu, kad C omegai dave ji specialiai silpnesni, 143 ir 131 ag bmw naudai, niutonai irgi skyresi. Paskui TDSha pakeite naujas 2.5, bmw leido sau tureti 163 ag o omegai dave silpnesni softa ir del to tas pats variklis turejo 150ag. Sita realu pavyzdi pateikiau replikuodamas i Pugo pranesima, kuriame jis teige, kad vokieciai specialiai kisa prastesnius kompus prancuzam kad geriau konkuruotu.
Xminde, vokieciu atidirbtas 1.9 tdi net ir prasukes 300k km nerodo jokiu ten HDIniniu lagu ir pan, puse limono sitam - neriba. Aisku po tiek jau variklis buna pasidevejes, nebetoks galingas, bet vaziuoja be kapitalkes. vat specialiai mobile.de paziurejau kokiom ridom pardavinejami dyzeliniai passatai ir Xantia bei c5, tai vaje vaje, pasatu palei puse limono susukusiu gyvas velnias, is citroenu puses ridos kurkas mazesnes. aisku gal passatu darbiniu daugiau nei c5 ar xantia, bet matome, kad puse limono tiem 1.9 ne riba.
Taip pat noreciau issakyti pastebejima, apie didesni bokala ir i ji telpanti didesni alaus kieki

laipsniai irgi svarbu. Paziurekim i BMW, trys litrai, troike su tokiu varikliu ir universalo kebulu sveria daugiau uz naujaji C5 II tourer, arkliu daugiau ant simto, niutonu ant dvieju simtu, razgonas bemaz dvigubai geresnis, trasoje ima abudu vienodai, mieste bemvas vos litru daugiau, budamas vos ne du kartus galingesnis ir siektiek sunkesnis bei su RWD, kur teisybe?
Dar ka prisiminiau, priespaskutineje Top gear laidoje dare eksperimenta, Toyota prius trasoje myne kiek isgaledama o jai is paskos toki pat tempa laike BMW M3, 1.5 variklis pries 4 litrus, nu ir ka jus manot, BMW vartojo maziau kuro

Smagu, BMW variklius i citroenus sukisti ir duoti japaskem viska surinkti, nugi ledas butu
