WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 08 2025, 01:23

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 574 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 13 14 15 16 17 ELLIPSIS 39 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Lie 23 2008, 16:53 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 17 2008, 23:11
Pranešimai: 546
Miestas: Jonava
aha, varikliukas tikrai pritilo. Ypač pasijautė po trečios tūbelės (nors jau buvo galima justi ir po antros supylimo). O dėl kuro sąnaudų, bala žino, juk važiuota "pagerintomis" sąlygomis (be šviesų, beveik be sustojimų, ne mieste, tad aišku, rezultatai sąlyginiai (bet kartu malonūs širdžiai) :) .

Šiaip, dar taip nebuvo, kad su 37,2 litro dujų nuvažiuočiau 585 km. ir kad vidurkis išeitų 6,35 l./100 km. (Jei pagal dujų sąnaudas skaičiuotume kiek teoriškai auto būtų surijus benzino (imu -1,5 l.), išeina, kad benzino sąnaudos būtų tik 4,85 l./100 km., o taip taip pat niekada nebuvo, pvz. pernai vasarą važiuojant tuo pačiu maršrutu ir naudojant supertech kuro taupyklę)

žiūrint į šitą lentelę (dujų sąnaudos su C2; viewtopic.php?f=19&t=14828&start=45 ), su tais pat 37,2-37,4 litro/100 km., nuo 535 km. iki 585 km. išaugusi rida (50 km. - tai beveik 10 proc.), kas tai nulemia? juk pasiekti 10 proc. didesnę ridą vien išjungiant artimąsias šviesas bei pripučiant porą padangų, tarsi, nepakaktų...?

_________________
Citroen C2, 1,1l.benzinas+LPG Paveikslėlis
(ex Fiat Multipla, 1,6 l.benzinas; 76 kw.)


Paskutinį kartą redagavo 1 magnetukas. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 23 2008, 19:02 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
lt079if rašė:
juk pasiekti 10 proc. ridos padidinimą, vien dėl paprasto artimųjų šviesų išjungimo bei dviejų priekinių padangų pripūtimo, tarsi, nepakaktų...?

Tarsi :) . Pamėgyk dabar išskirti, kuri dalis tos ekonomijos vien stabilaus greičio nuopelnas, kur šviesų ar padangų, o kur-metalokeramikos, kai matavimai tokie...
O kad triukšmas sumažėjo-maloni naujiena; vadinasi, XADO veikia net apynaujame variklyje, kas skelbiama ir reklamoje, bet niekas to lig šiol lyg ir nebandė.


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 04 2008, 10:32 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 17 2008, 23:11
Pranešimai: 546
Miestas: Jonava
aha, ir man įdomu. Turiu idėją apdoroti savo seno motociklo iž 56 variklį. O tai tas sunkiai kuriasi, silpnai traukia, triukšmingas...

_________________
Citroen C2, 1,1l.benzinas+LPG Paveikslėlis
(ex Fiat Multipla, 1,6 l.benzinas; 76 kw.)


Paskutinį kartą redagavo 2 magnetukas. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 04 2008, 13:49 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 17 2008, 23:11
Pranešimai: 546
Miestas: Jonava
kiek pamenu, xado instrukcijose parašyta, kad varikliams, kur pilasi iki dviejų litrų tepalo (suprask - motociklų/motorlerių?), rekomenduojama vienkartinė revitalizacija. Naujiems varikliams - viena tūbelė. Senesniems - dvi tūbelės iš karto

p.s.: iškarpa iš dažnai užduodamų klausimų (DUK) xado puslapyje http://www.xado.lt : ["Ar galima apdoroti dvitaktį variklį, ar Jūsų priemonė tik „kietiems“ varikliams? Ats.: Pirmiausia kai kurie dvitakčiai būna „kietesni“ už keturtakčius. Tas pats vandens motociklas kainuoja daugiau negu naujas „Žiguli“. Antra, yra specialus gelis cilindrų revitalizacijai. Jo paskirtį reikia suprasti tiesiogine prasme: bet kokių cilindrų atstatymui, ar tai būtų benzino pjūklas, motociklas, ar krovininis automobilis.]

_________________
Citroen C2, 1,1l.benzinas+LPG Paveikslėlis
(ex Fiat Multipla, 1,6 l.benzinas; 76 kw.)


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 05 2008, 14:22 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 01 2007, 10:25
Pranešimai: 207
Miestas: Vilnius
xamas rašė:
laurynas400 rašė:
Dabartinių beveik visų populiarių 4takčių moto variklių "problema" ant šio kanto yra ta, kad jų tepalas yra bendras su greičių dėže o baisiausia, kad ir su sankaba, ir reikėtų sužinoti ar visi xado-šmado darydami gerą, varikliui: tobiš cilindrui, alkūnei ir paskirstymui neužleks sankabos...Tiek žinių pamastymui...

4 takciu varikliu kur deze ir variklis tepamas tuo paciu tepalu su "slapia" sankaba alyva turi buti su spec frikciniais priedais, kad nebuksuotu sankaba. Reiskias priedas turi but specialus. 2 takciams varikliams cilindrai tepami nuo alyvos , esancios kure ( tepalo/benzino kokteilis). Tai prieda reik pilt i ta kokteili taip iseina, tik kokia prasme jei misinys turi sudegt be nuosedu...

O iš kur info, kad turi sudegt be nuosedų? 2takčiame motore tepalas nesudega o lieka variklyje: ant alkūninio ant sienelių ir t.t. tam jis ir pilamas, o apie frikcinius priedus tai faktas, tik kaip ir minėjau reikia išsiaiškinti koks gali būti šalutinis poveikis tos revitalizacijos 4T motociklams variklių sankaboms,
aš kai atsirado SMT vos nesusipyliau į vieną moc, gerai kad po ranka neturėjau tik vėliau išsiaiškinau sankabos niuansus, Mot dar važiuoja iki šiol.

_________________
BeXa 89 TD, atsarginėms dalims...
BeXa 90 D ledazz, 300 000km
BeXa Break 93 randonas...


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 05 2008, 14:51 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:19
Pranešimai: 2227
Miestas: Kaunas
Kaip tu manai nagaras nuo ko atsiranda? Kuo blogiau issimaiso tepalas tuo daugiau nagaro lieka. Pabandymui atskiesk benzina paprasta varikline alyva, pravaziuok koki 500-1000km ir nuimk galva, paziurek ka gero rasi :wink: Ar tu manai kad tepalas uzdegimo metu atsiskiria nuo misinio ir sudega tik benzinas?

_________________
Citroen C2 Style 1.4 HDi '05
Citroen C5 2,0 HDi, 2010 Onyxas


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 08 2008, 11:07 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 01 2007, 10:25
Pranešimai: 207
Miestas: Vilnius
Na kad sudega dalis tepalo tai faktas, bet ne visas,(jei visas sudega tai ilgai nevažiuosi...), o variklinė alyva jei geros klasės tepa labai gerai, be nagaro, bet ją pilt neapsimoka į benziną.

_________________
BeXa 89 TD, atsarginėms dalims...
BeXa 90 D ledazz, 300 000km
BeXa Break 93 randonas...


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 30 2008, 16:54 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 30 2008, 16:26
Pranešimai: 29
Miestas: Vilnius
Aš labai skeptiškai visada vertinau panašius priedus i tepalus ir kurą, iš esmės buvau įsitikinęs vieno gamintojo skysčio purkštukams ir visai kuro sistema profilaktiškai valyti, efektyvumu.
Atsiradus atsitiktinei progai, išsibandžiau XADO savo mašinoj (Alfa 156 1.9jtd): vienu metu "suvariau" į greičių dėžę (kartu pakeisdamas tepalus), variklį (nekeisdamoas tepalų, nes buvo neseniai keisti) ir daviau to tiršto meshlo dar kuro siurbliui.
Rezultatai maždaug tokie (iškart sakau, kad neturiu jokio noro propaguoti šitą produktą, tačiau pasidalinti objektyvia nuomone galiu):

Variklis: skirtumo nepastebėjau, nes ir taip viskas buvo ok. Dėl garso "sumažėjimo" - kaip iš kur paklausysi :) Galbūt kiek sumažėjo ir taip nedidelis tepalo suvartojimas. Kuro sąnaudų sumažėjimo nepastebėjau (mažiau jau būt negali :D )

Greičių dėžė: kartais kiek strigdavo bėgiai (sunkiau jungdavosi, lengviau būdavo "nepataikyti" greitai perjungiant pavaras ir pan.), tačiau buvau tikras, jog tai greičiau trosų problema. Nemėgstu švaistyt laiko ir pinigų neaiškiems gedimams nustatinėti, todėl pyliau tą reikalą ir kas kas, bet pavarų dėžė kol kas dirba kaip nauja. Neperdedu ir tikrai džiaugiuosi.

Kuro sistema (siurblys): dūmingumas, atsiradęs prie max apkrovos (nedidelis, bet norėjosi mažesnio - galingumas vis gi padarytas 85kW>>~116kW, 280Nm>>360-370Nm) sumažėjo. Sakyčiau, 30-60%. Sunku nustatyti tiksliai, šituo aspektu irgi likau patenkintas.

p.s. - RVS buvo bandytas pavasarį (varikliui ir pav.dėžei). Efektas lyg ir buvo pastebėtas, tačiau dabar drįstu teigti, jog tai buvo daugiau panašu į psichologinį "efektą" :)
p.p.s. - turiu minčių pasiūlyti prekiauti XADO produkcija savo atstovui vienoje užsienio šalyje, nes manau jog su tinkama reklama šis produktas turės pasisekimą ir naudą. Jei ne - atsiras patentų perdarinėtojų, kurie išleis savaip pavadintą XADO versiją ir ją gerai išreklamavę, prastums į rinką.

_________________
Galingas chip tuning:

- Profesionalus kompiuterinis variklių tobulinimas
- DPF/FAP darbo korekcija
- galios matavimas 4x4 stendu

http://www.galingas.lt


Paskutinį kartą redagavo 1 galingas.lt. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 07 2008, 16:57 
Marsrutinis autobusas Scania-amzius virs 20 metu(Panevezio autobusu parkas).
Vairo stiprintuvas susidevejes visiskai-soferiukas baranka sukdavo issisiepes.I stiprintuvo sistema supylus RVS doze jau po simto kito km pasijuto pagerejimas o dar po keliu simtu kilu sistema atsistate pilnutinai!RVS buvo panaudotas pries 4 ar 5 metus,bet ir po siai dienai vairas sukiojasi lengvai :appl:
Kiek suprantu-RVS veikimas labiausiai juntamas,kai agregatas buna jau visiskai "gatavas",su salyga,kad nera mechaniskai pazeistu(trukusiu) detaliu.


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Gru 12 2008, 18:08 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lap 11 2008, 14:24
Pranešimai: 606
Miestas: Voss. Norway
Pirmą XADO porciją supyliau į 2,1 td iškart po alyvos pakeitimo tiksliai pagal instrukciją. Jokių pakitimų, išskyrus pritilusį variklį ir žaibišką užsivedimą, nepastebėjau. Pravažiavau 400 km ir šliūkšterėjau antrą tiubiką. Variklio garsas dar paduslėjo, geriau traukia, elastingesnis. Jei iki antros porcijos variklio temperatūros rodyklė nepakilo aukščiau 50 laipsnių, tai dabar stabiliai rodo 80.

_________________
Ex XM 2.1 TD 93 DIDŽIOJI NETEKTIS
Peugeot 307, 2004 m. 1,6,
VW CADDY 2013, 2,0 TDI 4 MOT (2vnt)
RENAULT CANGOO 2004, 1,9 TDI, 4X4
MAZDA 626, 2000, 2,0 TDI


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 12 2008, 20:30 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Practex - Made in Russia - http://newmen.ru/. Išfasavimas - http://www.newmen.ru/order/practex/ mažmeninė kaina varikliui apie 200 Lt.

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 17 2008, 21:10 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
50 pas ksema yra apatinė žyma, tai gal tiesiog rodyklė iki šiol neveikė dėl neesamo kontakto ten kur jis gamykliškai yra numatytas :roll: O po to staiga kontaktas atsirado, bet ne dėl xado, o dėl ... trinktelėjimo į duobę pavyzdžiui :roll: Arba fiškė variklio skyriuje atsikračiusi. Xado čia tikrai nė prie ko :taip:

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 17 2008, 21:25 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lap 11 2008, 14:24
Pranešimai: 606
Miestas: Voss. Norway
Dėl XADO variklio temperatūra gali kiek pakilt. Visa tai logiškai aprašė proffanas. XADE esanti keramika mažina šiluminį laidumą. Bet su mano variklio pašilimu tai nebus surišta.
Po truputį atkasim viską.

_________________
Ex XM 2.1 TD 93 DIDŽIOJI NETEKTIS
Peugeot 307, 2004 m. 1,6,
VW CADDY 2013, 2,0 TDI 4 MOT (2vnt)
RENAULT CANGOO 2004, 1,9 TDI, 4X4
MAZDA 626, 2000, 2,0 TDI


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 30 2008, 19:02 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lap 11 2008, 14:24
Pranešimai: 606
Miestas: Voss. Norway
XADO įliejau į visus XM skysčius, išskurus antifrizą. Pirmieji pastebėjimai:
1. Galas nenusėda per naktį ( ilgesniam stebėjimui nebuvo laiko)
2. APD dirba taip pat švariai, o pavarų jungimo svirtis palengvėjo labai ryškiai.
3. Vairas lengvesnis, stabdžiuose atsirado vos pastebimas vėlavimas.
4. Variklis dirba žymiai tyliau, traukia daug smagiau.
Teigami pokyčiai akivaizdūs.

_________________
Ex XM 2.1 TD 93 DIDŽIOJI NETEKTIS
Peugeot 307, 2004 m. 1,6,
VW CADDY 2013, 2,0 TDI 4 MOT (2vnt)
RENAULT CANGOO 2004, 1,9 TDI, 4X4
MAZDA 626, 2000, 2,0 TDI


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 24 2009, 20:29 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 17 2008, 23:11
Pranešimai: 546
Miestas: Jonava
š.m. balandžio 25-26 d. Litexpo parodų centre vyksiančios parodos „ALT 2009“ metu, be kitų renginių, 5-oje salėje bendrovė „RVS technologija“ demonstruos kaip variklis gali veikti ir be tepalų.*

* - http://www.litexpo.lt/lt/main/fairs?ID=20482&view=vinfo

_________________
Citroen C2, 1,1l.benzinas+LPG Paveikslėlis
(ex Fiat Multipla, 1,6 l.benzinas; 76 kw.)


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 574 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 13 14 15 16 17 ELLIPSIS 39 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 13 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007