WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 03 2025, 20:13

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 199 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 6 ELLIPSIS 14 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: Ekoralis
StandartinėParašytas: Spa 10 2008, 19:48 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Tai nebūtina mums daug dalyvių. Aš šį reikalą matau kaip savo auto galimybių išbandymą. Kad ir dviesia sudalyvausime, kuris toliau su 5 l bakeliu nuvažiuos :). Žiek gal ir kolega su C2 susigundys :). Tai jau tryse būtume. Pirma reikia tokio iššukio reglamentus ir technines sąlygas sugalvoti.

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ekoralis
StandartinėParašytas: Spa 10 2008, 20:14 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 17 2008, 23:11
Pranešimai: 546
Miestas: Jonava
mielai prisijungsiu... kad, ir kurį nors savaitgalį. p.s.: šią idėją iškėliau ir kolegoms iš fiat bei smart forumų. Juk jų tarpe taip pat esama entuziastų, kurie, su malonumu prisijungtų ir sudalyvautų... :)

p.s.: tiesa, kadangi dabar važiuoja labai nedaug, tad nežinau ar pavyks esamą kurą iki spalio pabaigos sunaudoti... kaip su tokiu variantu: ištuštinti ne dujų baką, bet užplombuoji perjungėją iš benzino į dujas :?: (mano automobiliui tai būtų paprastas antpirštis užmaunamas ant dujas įjungiančio mygtuko ir užplombuojamas izoliacija/pleistru ar pan... mygtukas nago dydžio...)

_________________
Citroen C2, 1,1l.benzinas+LPG Paveikslėlis
(ex Fiat Multipla, 1,6 l.benzinas; 76 kw.)


Paskutinį kartą redagavo 6 magnetukas. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ekoralis
StandartinėParašytas: Spa 10 2008, 20:21 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
xminde rašė:
iššukio reglamentus ir technines sąlygas sugalvoti.

Didumą žinau, nes jos negali būti kitokios. Kai kurias tektų spręsti vietoje, kai bus žinomas dalyvių skaičius ir jų naudojamas kuras. Su bezdalistais, kaip visada tokiais atvejais, kiltų problemų (priverstinis vieno bako ištuštinimas, ir abiejų plombavimas, ar kažkas panašaus), bet tai išsprendžiama. Tik norinčiųjų dalyvauti dėl to gali sumažėti dvigubai :) .
Atstumai ir maršrutai- irgi iš tų dalykų, kuriuos teks spręsti tik kai bus žinomi visi dalyviai ir oro sąlygos, t.y. vos ne paskutinę dieną. Nes norint pasiekti sąnaudų optimumą ( o ekoralį, kai važiuojama pagal laiką, būtent taip ir suprantu), sąlygos reikalingos apyvienodės visiems. Todėl tam netinka nei balandis, nei lapkritis (dėl galimo padangų skirtumo); netinka sniegas (dėl siauresnės ar einančios šalia nei pagrindinė vėžės ant sniego sąnaudos gali išaugti ir 1,5 karto); netinka ir liūtis (dėl to paties) ar stiprus vėjas (dėl skirtingų paviršiaus plotų ir Cx).

Kuo mažiau bus dalyvių- tuo lengviau tokį dalyką suorganizuoti (mažiau derinimų), bet ir tuo mažesnę įtaką visuomenėje jis turės. Jei dalyvių tebus du-trys, tik jie tarpusavyje vienas iš kito kažko ir tepasimokys. Pliusas toks, kad tokiu atveju nereiks teisėjų, bet jei daugiau niekas nesužinos, kiek mažai jo paties automobilis tegali srėbti, pati "ekoralio" idėja bus iššvaistyta tuščiai :) .

Siūlyčiau gal pradžiai rengti ne varžytuves (kas su skirtingų klasių automobiliais ir sudėtingoka), o tokius a la apmokymų kursus su trumpu (=ekonomišku/ekologišku) maršrutu. Na, maždaug, kiekvienas gauna po kelis litrus kuro atskiroje talpoje, ir stengiasi kuo toliau su ja nuvažiuoti. Po to bendrai peržiūrimos klaidos, ir po savaitės ar kelių visa tai pakartojama. Ir sulyginami rezultatai. Manau, tai turėtų didesnį efektą, nei paprastos varžybos :) . Ir kainuotų pigiau bei būtų paprasčiau; tiek pats procesas, tiek jo organizavimas. O efektas- bemaž maksimalus (jei ekoralio tikslu statyti sąnaudų mažinimą).
Va po to jau galima būtų surengti ir rimtą ekoralį; kai žmonės važiuotų ne iš lempos, o pasitikėdami savimi, ir žinotų/suprastų, dėl ko važiuoja.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ekoralis
StandartinėParašytas: Spa 10 2008, 22:02 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Tai aš ir galvoju pradžiai pabandyti susiorganizuoti tai, ką kolega aprašei trečioje pastraipoje.

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ekoralis
StandartinėParašytas: Spa 10 2008, 22:06 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Pasirašau. Tik reiktų prieš tai surengti visų pasirašiusių bendrą posėdį būtent reglamento aptarimui; kai kurioms mašinoms neis pajungti atskiro bako ir pan.


Paskutinį kartą redagavo 1 proffanas. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ekoralis
StandartinėParašytas: Spa 10 2008, 23:01 
hey, siaip ir as noreciau isbandyti jegas "eko - ralyje". Kasdiena tenka nuvaziuoti nuo 100 iki 500 km. Stengiuosi taupiai vazineti tiek mieste, tiek uzmiestyje, ir manau kad man tai pavyksta, suvedant visas buhalterijas. taciau noretusi ir su "kolegomis ar bendraminciais" parungtyniauti vardan "visuomeniniu or smth like that" tikslu.


Į viršų
   
 Pranešimo tema: Re: Ekoralis
StandartinėParašytas: Spa 14 2008, 10:57 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 17 2008, 23:11
Pranešimai: 546
Miestas: Jonava
tai kaip tada dėl to apsitarimo? gal kokį ketvirtadienį/penktadienį susitinkam :?:

_________________
Citroen C2, 1,1l.benzinas+LPG Paveikslėlis
(ex Fiat Multipla, 1,6 l.benzinas; 76 kw.)


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ekoralis
StandartinėParašytas: Spa 14 2008, 11:33 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Tai, kad skubėti nėra kur. Techniškai palankausias būtų palaukti pavasario :), bet savo smalsumui patenkinti, galime dar šį rudenį paišdykauti :).

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ekoralis
StandartinėParašytas: Spa 14 2008, 17:50 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Na, "paišdykauti" tai gali ir kiekvienas personaliai :) . Pasijungei atskirą baką- ir pirmyn; sau tinkama/reikiama trasa. Pirmyn nuvažiuoji vienu režimu; grįžti- kitu. Na, ir lygini tas sąnaudas; žiūri, kaip ekonomiškiau-ekologiškiau gaunasi :) . Kai kas 15min atsisukdamas pasižiūrėti į tą "baką" ant galinės sėdynės, nepastebi, kad kuras nors kiek sektų, apima tokia vos ne ekoeuforija; su laiku pereinanti į isterišką kikenimą :lol: .
Čia užuomina apie tai, kaip su Kosmoz'u važiavom su 3,88ltr/100km ;) . Kai baigę maršrutą sumatavom kuro likučius "bake" ir padalijom sąnaudas iš pravažiuoto atstumo, krizenau kaip kirkinama šešiolikinė :lol: .

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ekoralis
StandartinėParašytas: Spa 15 2008, 13:04 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 17 2008, 23:11
Pranešimai: 546
Miestas: Jonava
o koks buvo maršrutas, koks važiavimo režimas? kiek kilometrų važiavote? jei galima, smulkiau, nes įdomu...

spėju, didžiąją kelio dalį važiavote užmiesčiu, vidutiniu 50-60 km./h greičiu :?:

_________________
Citroen C2, 1,1l.benzinas+LPG Paveikslėlis
(ex Fiat Multipla, 1,6 l.benzinas; 76 kw.)


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ekoralis
StandartinėParašytas: Spa 15 2008, 17:19 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
viewtopic.php?f=21&t=3671&start=105


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ekoralis
StandartinėParašytas: Spa 26 2008, 10:17 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
lt079if rašė:
tai kaip tada dėl to apsitarimo? gal kokį ketvirtadienį/penktadienį susitinkam :?:

Na; gal ir be "citrinos.lt" vyko koks judesys minima linkme? :)


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ekoralis
StandartinėParašytas: Spa 26 2008, 11:54 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 17 2008, 23:11
Pranešimai: 546
Miestas: Jonava
tai kad mano magnetukais tiuninguotasis demonstruotų tokius rezultatus, kuriais paskui niekas netikėtų... Vienam bandyti kaip ir nebūtų prasmės... :wink:

o jei rimtai, tai man būtų artimesnė idėja bandytis ne super ekonomišku greičiu, t.y. 50-70 km./ (kuriuo paprastai nevažiuojame), bet tradiciniu 90 km./h greičiu ir tada sumuoti rezultatus... ir paskui juos lyginti su tradiciniais, gamintojo deklaruojamais duomenimis, arba, tiesiog su savo asmeniniais kasdieniais rezultatais (kai tapkę spaudžiam kiek kiečiau...)

_________________
Citroen C2, 1,1l.benzinas+LPG Paveikslėlis
(ex Fiat Multipla, 1,6 l.benzinas; 76 kw.)


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ekoralis
StandartinėParašytas: Spa 26 2008, 13:46 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
lt079if rašė:
paskui juos lyginti su tradiciniais, gamintojo deklaruojamais duomenimis

Šitai būtų tuščias darbas. Nes tada turi kaip minimum važiuoti ir su gamyklos numatytų dydžio bei markės (rašto bei gumos kietumo) padangomis, su francūzišku benzinu ir sverti kiek etaloninis (nebeatsimenu normatyvų, bet forume kažkur į juos nuoroda yra) testpilotas ;) . Oro kuro filtrai turi būti švarūs, visi variklio davikliai- pilnai veikiantys, suportai- nauji, kondicionierius, jei jo nėra modelio bazinėje komplektacijoje- išvis išimtas iš sistemos, kad net škyvas nesisuktų, vėjas nulinis, nu ir t.t. ir pan. pagal tą pačią melodiją :) . Gamintojo dabar nurodomos naujų mašinų sąnaudos iš esmės tėra tuščias garsas.

O šiaip pačiam būtų ryškus žingsnis priekin išsimatuoti sąnaudas na nors kokiu stabiliu greičiu, nes dabar aplamai trypčiojama vietoje ir teigiama apie "magnetukų" naudą, kai net sau jos nepavyksta įrodyti remiantis skaičiais, o ne miglotomis nuojautomis :) .


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ekoralis
StandartinėParašytas: Gru 16 2008, 18:12 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 17 2008, 23:11
Pranešimai: 546
Miestas: Jonava
visai netikėtai suradau straipsnį, apie 2008 m. ekoralio rezultatus... nors straipsnis senas, bet...

Ekonominio žygio „Taupiai ir saugiai Lietuvos keliais'2008“ nugalėtojų ekipažui užteko vos 2,665 litro benzino, kad mažyliu „Smart For Two“ iš Vilniaus per Varėną ir Liškiavą nukaktų į Druskininkus. Prie vokiško automobiliuko vairo pasikeisdami sėdėjo naujienų portalo ATN žurnalistas Stasys Grigaliūnas ir bendrovės „ADC“ Rent“ darbuotojas Mantas Juozėnas. Oficialiai „Smart For Two“ gamintojas skelbia, kad dvivietis mažylis šimtui kilometrų nuvažiuoti vidutiniškai sudegina 3,8 l benzino, tačiau per varžybas automobiliukui užteko ir 1,75 l/100 km.

* „Smart For Two“ ekipažo paslaptys, http://www.15min.lt/naujiena/laisvalaik ... i/38/7596/

_________________
Citroen C2, 1,1l.benzinas+LPG Paveikslėlis
(ex Fiat Multipla, 1,6 l.benzinas; 76 kw.)


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 199 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 6 ELLIPSIS 14 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 7 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007