WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 06 2025, 23:39

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 376 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 17 18 19 20 21 ELLIPSIS 26 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 19 2008, 16:48 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 03 2006, 19:02
Pranešimai: 870
Miestas: Siauliai
Xray is vienos, Sernas is kitos puses sutvarkys ir bent vienas xmas Marijos zemeje visapusiskai tvarkingas bus :D .

_________________
Xantia 97, td12+keli citrolavonai


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 19 2008, 21:06 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Nu, pirmas vaizdzialis buvo klaikus; dugnas išpuvęs, tiltas irgi, HA amputuotas, galinių amortikų abratkės mirtinai užsikišę, šakių guoliai prie mirties, tilto pagalvių tik likučiai, keli perpuvę vamzdeliai laikėsi tik ant garbės žodžio, ir t.t. ir pan. :) . Žodžiu, kaip ir bemaž kiekviename panašių metų XMe (metai, visgi, '90). Todėl jų ir kaina atitinkama.
Problemų yra dar ir su varikliu, ir su bėgių perjungimu, hidromazgų susidėvėjimu ir t.t., bet viskas sutvarkoma.
Respect Šernui :22: :bis:


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 08 2008, 15:42 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lap 11 2008, 14:24
Pranešimai: 606
Miestas: Voss. Norway
Maniškį į palatą priėmė ir gydymą paskyrė proffanas. Kadangi tai pirmas mano XM, tai labai daaug klausau ką šneka proffanas ir palinguoju galva nutaisęs protingą veidą.
Patvarkyta hidraulika, važiuoklė ir pakaba, bet pasigirdo granatos priešmirtinis kriaukšėjimas. Po to vėl kas nors išlys iš APD, vairo kolonėlės. Ir visa tai vyksta turbinos švilpimo fone.
Pirmos išvados.
Seną XM reikia reanimuot kuo greičiau, nes priešingu atveju darbai išsitęsia keliems metams, nėra nei kada pavažiuot.
Iki XM 2,1 td važinėjau išverstaakiu SCORPIO 2,0 DOCH.
Ekonomiškumas: Scorpas- 13ltr/100km dujų.
XM 5,5ltr/100km dyzelino
Važiavimo dinamika: čia XM-ui su 2,1td toli iki fordinio 2,0 DOCH.
Tiesiu lygiu keliu dar galima su XM-u įsipaišyt į bendrą srautą, bet vingiuotais ir kalvotais Aukštaitijos keliai XM-as darosi panašus į nuvarytą kuiną. Tik visiškas bukaprotis galėjo sugalvot ir sukergt 2,1 td ir APD.
Važiavimo komfortas: vienintelis išgirtosios XM važiuoklės privalumas tas, kad sėdėdamas salone nešokinėji. Scorpas daugiau krato. Bet iš esmės- XM važiuoklė neverta tų komplimentų ir liaupsių, kurios čia liejasi upėmis. Buvau bepradedąs tikėt, kad XM judėjimas vyksta kaip lazerio spindulio arba bent jau jūrinio kelto. ŠNIPŠTAS. Nereikia niekam sekt pasakėlių apie tai, kad CITROENAS su važiuokle duoda forų pačiam BENTLIUI. Užtenka VOJAGERIO ar LINCOLNO ( abu 2002 m). Pavažinėjau ir drąsiai galiu pasakyt- XM su visom savo hidraulikom iki jų labai toli. Vienu žodžiu stebuklas neįvyko.
Dar vienas xm liapsusas- nesubalansuotumas. Jei galas tuščias- jis šokinėja kaip nepakrauta priekaba. Kai gale sėdi bent du keleiviai, šokinėjimas baigiasi. bet prasidėjęs kėbulo išilginis lingavimas muša per vairą ir apsunkina vairavimą.
IŠVADA: CITROEN XM yra daugiau anekdotinio lygio legenda, nei rimtas automobilis. PP (pasidaryk pats) klasė neturintiems ką veikt ir be galo norintiems kažką pastoviai ardyt ir vėl surinkinėt.

_________________
Ex XM 2.1 TD 93 DIDŽIOJI NETEKTIS
Peugeot 307, 2004 m. 1,6,
VW CADDY 2013, 2,0 TDI 4 MOT (2vnt)
RENAULT CANGOO 2004, 1,9 TDI, 4X4
MAZDA 626, 2000, 2,0 TDI


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 08 2008, 16:48 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 16 2004, 12:21
Pranešimai: 1656
Miestas: Kaunas
Nu tu čia ir dėjai :shock: . Visgi manyčiau, dar ne visi darbai pas tave padaryti :roll: , prie progos skambtelk, pravažiuosi su maniškiu, manau pasikeis nuomonė :roll:

_________________
Land Rover Range Rover 3,6 2010
ex XM 98' 2.9 V6 24v LPG APD
ex XM 98' 2,1td APD Break
ex XM 92' 3.0 V6 APD Break


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 08 2008, 17:02 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lap 11 2008, 14:24
Pranešimai: 606
Miestas: Voss. Norway
Manau, kad 5400 lt, sumokėtų už važiuoklės ir hidrosistemos patvarkymą, turėjo jaustis važiuojant ir su mano XMu. deja, kol kas galiu tik konstatuot esamą situaciją: 2500 lt už 1993 m XM-ą, dar 860 už žiemines padangas, 1200 nauja duslia ir beveik pusšeštos štukos už remontą. O rezultate- nieko blatno :doom: Taigi- nieko aš čia ,,nedėjau"- faktai kaip blynas.

_________________
Ex XM 2.1 TD 93 DIDŽIOJI NETEKTIS
Peugeot 307, 2004 m. 1,6,
VW CADDY 2013, 2,0 TDI 4 MOT (2vnt)
RENAULT CANGOO 2004, 1,9 TDI, 4X4
MAZDA 626, 2000, 2,0 TDI


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 08 2008, 17:24 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 08 2005, 07:00
Pranešimai: 359
Miestas: Kaunas-Klaipeda
EEO090 rašė:
Sernas rašė:
EEO090 rašė:
Užtenka VOJAGERIO ar LINCOLNO ( abu 2002 m).


Tu dar palygink gumine valtį su 30 m ilgio jachta

BAzės panašios, tad davai nenado.


Turiu aš abu. ir senesnį kurį dar renovuoju, ir naujesnį, kurį drožiu kas dieną. Vienas su IHA, kito važiuoklėje groja - IIHA. Skirtumas jaučiasi, ir komfortiškiau, asmeniškai man, važiuoja naujesnis Xm su IIHA. Aš skirtumą pajaučiau važiuodamas ilgesnį kelią lygiu, tiesiu keliu. II HA i tuos smulkesnius nelygumus reguoja kur kas minkščiau, švelniau, nei senesnis modelis.

_________________
Y3 ir Y4
<< Berlingo Multispace


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 08 2008, 18:19 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lap 11 2008, 14:24
Pranešimai: 606
Miestas: Voss. Norway
s-igi-s rašė:
EEO090 rašė:
Pasirinkimo nebeliko- reiks važiuot kokius porą tkm, gal ir aš ką nors pajusiu TOKIO. Reiks labai pasistengt , save įteigt ir , žiūrėk, imsiu ir pajusiu kažką tokio. Juk už pinigus turi gi kažkas TOKIO STEBUKLINGO PASIJAUST.

Bet, žmogau, tu išprotėjęs :shock: Kur tu tiek pinigų į pakabą sukišai? Ar čia Proffanas durnelį susirado? :) Nepyk, bet iki šiol neteko girdėti apie tokias sumas. Gal reikėjo važiuoti pas normalius meistrus, o ne pas genijus ir būtum į porą tūkstančių laisvai tilpęs.

Rytoj įmesiu atliktų darbų kalkuliaciją, bus galima spręst, ar tai realios kainos.

_________________
Ex XM 2.1 TD 93 DIDŽIOJI NETEKTIS
Peugeot 307, 2004 m. 1,6,
VW CADDY 2013, 2,0 TDI 4 MOT (2vnt)
RENAULT CANGOO 2004, 1,9 TDI, 4X4
MAZDA 626, 2000, 2,0 TDI


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 08 2008, 18:21 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Spa 08 2007, 10:37
Pranešimai: 541
Miestas: Kaunas
Kainos gal ir bus normalios, bet spėju, kad buvo pakeista nemažai dalių, kurių visai nereikėjo keisti. Lauksim daugiau informacijos :)

_________________
<< C8 2.2 HDi '06
Ford Mondeo Turnier 1.6 TDCi '12
Renault Grand Scenic 2.0T '07


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 08 2008, 18:22 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 07 2006, 17:05
Pranešimai: 107
Miestas: Kaunas
jau tik nesvaik kad Xm'as kietai vaziuoja ir kad 2,1 td levas variklis tikrai neblogai jis eina, o jei jis tau levas galejei pirkt 2,5 td ar V6, pats juk pirkai juk niekas neibruko :D , gal pas tave uzmustas tas variklis ir APD, jei sakai kad 2,0 Doch ir dar Fordo geriau eina :D

_________________
Citroen CX Pallas 25 D 1984 12 29
Citroen Xantia V6 24V Activa 1997 01 31
Citroen XM Break 2.1 D12 Turbo 1994 07 03


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 08 2008, 18:41 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lap 11 2008, 14:24
Pranešimai: 606
Miestas: Voss. Norway
Nesvaigstu, nes akivaizdžiai nėra dėl ko. Matyt per daug tikėtasi buvo iš seno laužo.

_________________
Ex XM 2.1 TD 93 DIDŽIOJI NETEKTIS
Peugeot 307, 2004 m. 1,6,
VW CADDY 2013, 2,0 TDI 4 MOT (2vnt)
RENAULT CANGOO 2004, 1,9 TDI, 4X4
MAZDA 626, 2000, 2,0 TDI


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 08 2008, 18:44 
Atsijungęs
skelbimai
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 26 2006, 07:50
Pranešimai: 2699
Miestas: Vilnius
Klausimas to: EEO090 - kodel pirkai XM'a?
... o ne vw, beemwe ar 0000 ?
Pigu? Isskirtinis? Hidraulinis?
Kodel?

_________________
#333
Šiame poste išsakyta autoriaus nuomonė dažniausiai nesutampa su skaitytojo nuomone.


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 08 2008, 18:46 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lap 11 2008, 14:24
Pranešimai: 606
Miestas: Voss. Norway
PASKUBĖJAU :bum:
Kitą kartą XM-as bus perkamas tik Konstitucinio teismo sprendimu ir tik blokados metais už pusmaišį miltų- ne daugiau. :bum:

_________________
Ex XM 2.1 TD 93 DIDŽIOJI NETEKTIS
Peugeot 307, 2004 m. 1,6,
VW CADDY 2013, 2,0 TDI 4 MOT (2vnt)
RENAULT CANGOO 2004, 1,9 TDI, 4X4
MAZDA 626, 2000, 2,0 TDI


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 08 2008, 19:53 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
EEO090 rašė:
Nesvaigstu, nes akivaizdžiai nėra dėl ko. Matyt per daug tikėtasi buvo iš seno laužo.


:), 10 metų tik su Xmu važiuoju, todėl tikrai neesu objektyvus vertintojas lyginti su kitais modeliais, nebent su Peugeot 605 :). Bet man labai įdomu būtų surasti šiame forume informacijos kur būtų liaupsinama XMo pakaba ir juolabiau lyginama su bently :). Mano Xmas pirmus 2 metus kainavo papildomus 6000 Lt prie jo pirkimo kainos ir matyt tas stebūklas yra tai, kad jis dar lyg šiol važiuoja puikiai, o gal net geriau nei tada :). XMo nori arba nenori, jį pamilsti arba nekenti :), o ypač nudevėtas XMas. Beje - XMas gali būti tiek nudevėtas, kad jokie pinigai jo nebeprikels :(. 5000 Lt galima ir invaliduvkę sukišti, bet ji nuo to skristi nepradės :D.
Tikrai nuoširdžiai man gaila, kad tamstos lūkesčiai neišsipildė.

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 08 2008, 20:01 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Spa 08 2007, 10:37
Pranešimai: 541
Miestas: Kaunas
Nelygink, Xminde, kainų, kurios buvo prieš 10 metų ir dabar :) Tada net nelabai buvo kur remontuotis. Normaliam važiavimui tikrai nereikia pakabos remontui išleisti 5400 Lt. Belieka užjausti EEO090, nes galiu duoti nukirsti galvą, kad jokiame kitame servise jis tiek nebūtų išleidęs. Nebent tame XMe visi vamzdeliai buvo kiauri, hidraulinis siurblys buvo negyvas, visos sferos kiauros ir visos traukės, šarnyrai bei kitos pakabos dalys keistinos. Nors vis tiek abejoju, kad net ir šiuo atveju tiek kainuotų.

_________________
<< C8 2.2 HDi '06
Ford Mondeo Turnier 1.6 TDCi '12
Renault Grand Scenic 2.0T '07


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 08 2008, 20:03 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
EEO090 rašė:
Jei galas tuščias- jis šokinėja kaip nepakrauta priekaba. Kai gale sėdi bent du keleiviai, šokinėjimas baigiasi. bet prasidėjęs kėbulo išilginis lingavimas muša per vairą ir apsunkina vairavimą.

Hidraktyvinis XMas nieko panašaus nedaro :!: . Jam tebūdingas nedidelis skersinis, gan standus pasibangavimas. Jei jau tikrai yra kaip aprašyta, paaiškinimas tėra vienas: su užmuštomis šakėmis ir jų guoliais važinėjęs XMo exsavininkas, vietoj kad tvarkytis šakes, pakabos kietumo problemą "išsprendė" pasididindamas ratų sferų žiklerius. Žiklerių diametrų matavimas į standartinę sferų patikrinimo procedūrą neieina, todėl ir šiuo atveju tai nebuvo tikrinta. Normaliai, joks skorpas ar Vojadžeris su hidraktyviniu XMu nė greta nestovėjo.
Tam ir buvo prašyta pasivažinėti kurį laiką, registruojant visus pastebėtus bugus: keliant lavoną visko pastebėti nevažinėjant ir sutvarkyti vienu ypu neįmanoma. Tas liečia ir granatas.
Dėl turbinos ir traukos, kaip žinia, niekas dar nedaryta; vakuumo pompa vis dar neveikia, EGR ir turbinos apsauginių vožtuvų būklė nežinoma.
Dėl automato ir traukos, deja, nepadėsim niekuo. 2.1TD+APD niekada negarsėjo kaip megabolidas.

s-igi-s rašė:
Normaliam važiavimui tikrai nereikia pakabos remontui išleisti 5400 Lt. Belieka užjausti EEO090, nes galiu duoti nukirsti galvą, kad jokiame kitame servise jis tiek nebūtų išleidęs.
Na, nors imk ir apsiverk :) .
Išplyšus atraminė, galinio tilto sailentai, vienos pusės priekinės šakės sailentai, ir beveik visos variklio pagalvės: vien šie gumos/metalo buterbrodai kainavo palei 1500lt (be darbų). Dar iš didesnių išlaidų buvo diržų keitimas su degimo reguliavimu, vienos galinės svirties ir jų guolių keitimas, trijų vamzdelių keitimas, suportų perrinkimas, nauji stabdžių diskai vietoj apipuvusių "senų bet gerų", ir pan. Na, dar ir garsusis 2.1TD škyvas prasisukęs.
Už dviejų savaičių darbą (servise :!: ) susidarė vos palei 2500lt, kitkas- už detales, taip kad nereik lia-lia.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 376 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 17 18 19 20 21 ELLIPSIS 26 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 4 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007