Nesulauksi

.
Jei jau būtų centrinėje sferoje slėgis- galas stabdytų ir taip, vien pedalą numygus; jei ten slėgio nėra- iš kur jį paimti galiniams stabdžiams kad ir iš po knopkės?...

Statyti atskirą el.siurblį?
Tie visi tavo aprašyti "kalchozai"- viso labo bandymai vartytis iš situacijos, bandant pakoreguoti kažkokį nepatinkantį aspektą. Bet kaip taisyklė, tie koregavimai arba pernelyg brangūs (arba ilgai trunkantys), arba vieno aspekto "patobulinimas" lemia kelių aspektų pabloginimą. Pavyzdžių aibė.
Pvz., kad mašina ilgiau nesėstų, keliamas centrinės hidrosferos slėgis iki 70-100bar. Pasekmė- labiau dusinamas hidrosiurblys, o rezultatas- max. išloštos pora valandų. Sferos gyvenimėlis irgi sutrumpėja keleriopai.
Tam pačiam nesėdimo efektui išgauti, keičiamas reguliatoriaus darbo intervalas; vietoj 145-170bar daroma ~135-190bar. Laimima irgi pora valandų. bet kenčia ne tik hidrosiurblys, bet ir tokiems peršokiams neskaičiuotos reguliatoriaus spyruoklės. T.y. juodu gali tekti neužilgo keisti. Bet gali ir netekti

.
Ir tokių pavyzdžių aibė; jei bandoma neapskaičiavus įdiegti į sistemas kažką, kam mašina gamykliškai nebuvo skaičiuota, tas neišvengiamai atsiliepia ir kitoms sistemoms. Tas liečia ir ratus/ratlankius, >1kW audiosistemas ir pan.
Faktiškai, ką besugalvotumėt- viskas jau buvo bandyta daryti/tobulinti ir iki jūsų, ir bemaž viskas iš tų "genialių minčių" dėl vienų ar kitų priežasčių buvo atmesta. Inete tokių pavyzdžių aibės.
Velniškai sunku visumoje patobulinti bemaž tobulą inžinierių ir dizainerių kūrinį.