WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 06 2025, 16:39

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 34 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 3 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Sau 09 2009, 20:25 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Gru 30 2005, 20:54
Pranešimai: 95
Miestas: Marijampolė
Sveikučiai :!:
Vienur skaitau: "gaila, rankinis tik ant priekio" :rimtas:
Kitur: "antisinko įdėjimas į ten, kur jo anksčiau nebuvo" :dance:
Vistik kūrybingi tie citrų mylėtojai. Svarstau taip: jaigu pastačius du el.vožtuvus ir kelis papildomus vamzdelius, gal eitų padaryti galinių ratų blokavimą kol laikai tarkim mygtuką :?:
Paspaudi mygtuką, sudirba 1 el.vožtuvas- atkerta galinių stabdžių kanalą nuo st.krano, 2 el.vožtuvas atsidaro ir slėgis paduodamas į abu galinius ratus, juos blokuoja. Atleidi mygtuką- užsidaro 2 vožtuvas, atsidaro-1, ir slėgis iš st.cilindrukų gryžta per st.kraną į LHM bakelį...
Varytume kaip Loeb'as :xwrc:
Aš nieko neteigiu, kad taip galima, tiesiog mestelnu mintį pamąstymams :roll: ... :-k
Kagi, laukiu :pom:

_________________
Evasion 99m. 2.0 HDI Exclusive
Xantia 93m. 1.8i 8v SUSIDEVEJO...
Veža netik nuo taško A iki taško B, bet ir C, D, E....
Ir apskritai CITROEN veža....


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 09 2009, 20:45 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Nesulauksi :) .
Jei jau būtų centrinėje sferoje slėgis- galas stabdytų ir taip, vien pedalą numygus; jei ten slėgio nėra- iš kur jį paimti galiniams stabdžiams kad ir iš po knopkės?... :roll: Statyti atskirą el.siurblį?

Tie visi tavo aprašyti "kalchozai"- viso labo bandymai vartytis iš situacijos, bandant pakoreguoti kažkokį nepatinkantį aspektą. Bet kaip taisyklė, tie koregavimai arba pernelyg brangūs (arba ilgai trunkantys), arba vieno aspekto "patobulinimas" lemia kelių aspektų pabloginimą. Pavyzdžių aibė.
Pvz., kad mašina ilgiau nesėstų, keliamas centrinės hidrosferos slėgis iki 70-100bar. Pasekmė- labiau dusinamas hidrosiurblys, o rezultatas- max. išloštos pora valandų. Sferos gyvenimėlis irgi sutrumpėja keleriopai.
Tam pačiam nesėdimo efektui išgauti, keičiamas reguliatoriaus darbo intervalas; vietoj 145-170bar daroma ~135-190bar. Laimima irgi pora valandų. bet kenčia ne tik hidrosiurblys, bet ir tokiems peršokiams neskaičiuotos reguliatoriaus spyruoklės. T.y. juodu gali tekti neužilgo keisti. Bet gali ir netekti :) .

Ir tokių pavyzdžių aibė; jei bandoma neapskaičiavus įdiegti į sistemas kažką, kam mašina gamykliškai nebuvo skaičiuota, tas neišvengiamai atsiliepia ir kitoms sistemoms. Tas liečia ir ratus/ratlankius, >1kW audiosistemas ir pan.

Faktiškai, ką besugalvotumėt- viskas jau buvo bandyta daryti/tobulinti ir iki jūsų, ir bemaž viskas iš tų "genialių minčių" dėl vienų ar kitų priežasčių buvo atmesta. Inete tokių pavyzdžių aibės.

Velniškai sunku visumoje patobulinti bemaž tobulą inžinierių ir dizainerių kūrinį.


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 09 2009, 21:06 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Gru 30 2005, 20:54
Pranešimai: 95
Miestas: Marijampolė
proffanas rašė:
Nesulauksi :) .
Jei jau būtų centrinėje sferoje slėgis- galas stabdytų ir taip, vien pedalą numygus; jei ten slėgio nėra- iš kur jį paimti galiniams stabdžiams kad ir iš po knopkės?... :roll: Statyti atskirą el.siurblį?
Faktiškai, ką besugalvotumėt- viskas jau buvo bandyta daryti/tobulinti ir iki jūsų, ir bemaž viskas iš tų "genialių minčių" dėl vienų ar kitų priežasčių buvo atmesta. Inete tokių pavyzdžių aibės.

Velniškai sunku visumoje patobulinti bemaž tobulą inžinierių ir dizainerių kūrinį.

Mano aprašytas variantas reikalingas išskirtinai išprovokuoti "šoninį slydimą" tarkim slalomo trasoje.
Slėgis yra, juk mataras sukasi, oi kaip sukasi...
Proffanai, tikėjausi iš tavęs gaut "pomidorų", tačiau tu mane išart pri lentos :hammer:
За что братцы, за что.....

_________________
Evasion 99m. 2.0 HDI Exclusive
Xantia 93m. 1.8i 8v SUSIDEVEJO...
Veža netik nuo taško A iki taško B, bet ir C, D, E....
Ir apskritai CITROEN veža....


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 09 2009, 21:27 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
mazas rašė:
Proffanai, tikėjausi iš tavęs gaut "pomidorų", tačiau tu mane išart pri lentos :hammer:
За что братцы, за что.....

Jei rimtai yra tokių minčių- berods, galima padaryti... Bet už pasekmes atsakai išimtinai paC :!:


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 09 2009, 21:45 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 02 2005, 21:02
Pranešimai: 2714
Miestas: Vilnius
O tu nenori trosų pratemt?Gal lengviau būtų :D

_________________
Real car has hydraulics


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 09 2009, 22:06 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
trosų į kur? Gal dar ir vietoj galinių suportų statyti priekinius, keičiant ir diskų diametrą? :lol:
Galiniuose suportuose nenumatyta užtraukimo rūčnyku galimybė.


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 09 2009, 22:45 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 02 2005, 21:02
Pranešimai: 2714
Miestas: Vilnius
proffanas rašė:
trosų į kur? Gal dar ir vietoj galinių suportų statyti priekinius, keičiant ir diskų diametrą?

O ką mintis bloga?Tada ir rankinio nereiktų.Truputį paliestum stabdžio pedalą ir užsiblokuotų galiniai ratai,ir galėtum slyst!!! :mrgreen:

_________________
Real car has hydraulics


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 10 2009, 00:01 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lap 11 2008, 14:24
Pranešimai: 606
Miestas: Voss. Norway
O gal galimas toks variantas , kaip pas mane ant SOLARIO: palaikai stabdį nuspaudęs 5 sek ir automatiškai sudirba stovėjimo stabdys. Prisilietus prie gazo iškart atšoka. Toks variantas svarstytinas tik su APD

_________________
Ex XM 2.1 TD 93 DIDŽIOJI NETEKTIS
Peugeot 307, 2004 m. 1,6,
VW CADDY 2013, 2,0 TDI 4 MOT (2vnt)
RENAULT CANGOO 2004, 1,9 TDI, 4X4
MAZDA 626, 2000, 2,0 TDI


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 10 2009, 08:31 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Saulius rašė:
gal nuo kokio peugeoto is 60x serijos galiniai suportai XM'ui tiktu?

Dėl kintančio klirenso, troso visvien neįdėsi (nelaikys); o ir antrai "rūčnyko" rankenai salone vietos nėra. Be to, pageidaujama, kad stabdžiai veiktų nuo knopkės :) .
Žaisti čia tektų su hidraulika, o ne su mechanika.

Kiek įsivaizduoju, užtektų panaudoti HA1 elektrovožtuvą, porą trišakių, kelias zaglūškes, knopkę, laido galą ir kelis papildomus vamzdelius. Stabdžius užmaitinti iš galinės pakabos (kaip yra gamykliškai), apeinant stabdžių kraną. Gali iškilti problemų suderinant ir sandarinant, bet, berods, užmačia visai įgyvendinama :roll: .


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 10 2009, 16:09 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 07 2005, 17:29
Pranešimai: 2373
Miestas: vilnius-elektrenai
paprasciau nusipirkti koki nors kita automobili, kai uzeina noras pasidraskyti. Uz stuka litu paimi senuka civica, is salono isimi viska, ko nereikia, dedi padangas su daug protektoriaus ir draskyk kiek negaila.

_________________
97' XM 16V + LPG ex
98' BMW 540i + LPG ex
02' BMW 530d touring ex
06' BMW X5 4.8is ex
11' BMW 335i 6mt ex
09' BMW 335xi


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 10 2009, 16:24 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 02 2005, 21:02
Pranešimai: 2714
Miestas: Vilnius
Jis juk Citroną nori drąskyt :P

_________________
Real car has hydraulics


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 10 2009, 17:51 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Kai tokie keliai, kaip paskutinę savaitę, tai aš irgi pasiilgstu "rūčnyko" ant galinių ratų; smarkiai ant exmano Nissanų gelbėdavo mašinos kursą stabilizuojant. O sun valdymu nuo knopkės- dar ir navarotas :D .
Gal kada ištaikysiu laiko, ir nors vienai savo mašinai tokią sistemėlę susitversiu. TA neturėtų turėti pratenzijų. Tiksliau, jie net neįsikirs ką mato :lol: .

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 10 2009, 17:57 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lap 11 2008, 14:24
Pranešimai: 606
Miestas: Voss. Norway
Ant knopkės bus viena fiksuota ručnyko pozicija- MAX. Trosiniu galima valdyt stabdymo intensyvumą. Taigi nuo knopkės bus tik patikimas stovėjimo stabdis, kuris veiks esant slėgiui hidrosistemoje. O trosinis - valdomas, net pulsuojantis reikalui esant.
Jeigu vietoj knopkės statyt kažką panašaus į pneumokraną ( kaip pas mane darbe), tada galinius ratus išeina prilaikyt tiek kiek norisi. Tai ypač gerai kai galiniai varomi ratai ir žiemą pradedi važiuot. Prilaikomi galiniai ratai neduoda prasisukt diferiancialo satelitams ir važiavimo pradžia smagesnė ant slidžios dangos.

_________________
Ex XM 2.1 TD 93 DIDŽIOJI NETEKTIS
Peugeot 307, 2004 m. 1,6,
VW CADDY 2013, 2,0 TDI 4 MOT (2vnt)
RENAULT CANGOO 2004, 1,9 TDI, 4X4
MAZDA 626, 2000, 2,0 TDI


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 10 2009, 19:22 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Ta pozicija- max ji bus ar kitokia- priklausytų nuo suportų ir diskų būklės bei galo apkrovimo :D . Jei pavyks padaryti (gal teks dar papildomą vožtuvėlį įkišti), kad ratai ne pilnai blokuotųsi, o šiek tiek prasisuktų, būt idealu. Gal prie veiksmo pavyktų prijungti ir ABS, bet nesinori daryti pernelyg sudėtingai.
Stovėjimo stabdžio čia nesigaus; knopkė veiks, tik kol laikysiu nuspaustą. Todėl praktinė nauda nebus itin didelė, bet kaip pribumbasas, leidžiantis atlikti kitiems XMams neįmanomus manevrus- visai nieko :D . Gaila tik, kad kol kas tokiems niekams visiškai nėra laiko.

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 10 2009, 19:25 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lap 11 2008, 14:24
Pranešimai: 606
Miestas: Voss. Norway
Rankinis ratų blokatorius? Reikėtų sugalvot pavadinimą šiam žaislui, pvz rataglušis :mrgreen: arba galaglušis :mrgreen: :D :mrgreen: :D

_________________
Ex XM 2.1 TD 93 DIDŽIOJI NETEKTIS
Peugeot 307, 2004 m. 1,6,
VW CADDY 2013, 2,0 TDI 4 MOT (2vnt)
RENAULT CANGOO 2004, 1,9 TDI, 4X4
MAZDA 626, 2000, 2,0 TDI


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 34 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 3 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 0 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007