Nu blyn, kaip aš nekenčiu prakeiktų idiotų!!!

Idiotų, kurie pasijuto laisvi lyg Stalino laikais ir todėl galintys nebaudžiami anonimiškai stūkinti, gaišindami kitų laiką, nekenčiu trigubai. Verčiau apie bombas aerouoste pranešinėtų- bent jau atsirūgtų.
Žodžiu, eilinė tūpa istorija, kurion patenkama išimtinai per debilus.
Važiavau aš Maksimon. Skamba pavojingai, bet visgi... Krizė ne krizė, o mitalo visvien reikia. Maksima, tebūnie ji triskart prakeikta, visgi 4x arčiau namų nei IKI ir 9x arčiau nei Norfa, o asortimentas panašus. Taigi, privažiuoju įvažiavimą, tradiciškai bemaž nepristabdęs išimu posūkį (status kampas; greitis gal 40; įvažiavimo plotis dvi juostos; asfaltas vos vos drėgnas; matomumas puikus; ir jokių padangų cypinimų), ir priešais gal už 20m pamatau nedidelį lopelį su ledu, o iškart už jo- įsijungiančias kažkokio pastrižai pravažiavimui stovinčio Eskorto atbulinio šviesas. Nu, reakcija elementari; iškart iš trečios pavaros kišu pirmą, variklis sukaukia, ir tik tada spaudžiu stabdį (kas, kad ABS tvarkoj; toks jau įprotis ant plikledžio. Stoja visvien greičiau). Eskortas mane irgi iškart pastebi, ir praleidžia; dėl viso pikto prariedu pro jį pirmu bėgiu, varikliui sukantis ant laisvų. Aikštelė puštuštė; vien už gerų 30m, stoviniuojantis prie įėjimo, atsisukęs akiniuotas žlobas akis išverčia. Nu, žlobų akys- ne tai, ko atvažiavau, todėl statau mašiną (žinoma, ne invalidų vietose), ir pėdinu apsiprekinti. Žlobas ties įėjimu tebevarto akis. Ne, lašiukų akims aš neturiu, vadinasi, niekuo aš jam nepagelbėsiu; pėdinu toliau į skyrius.
Apsiperku greitai (dėkui Krizei; eilių prie kasų bemaž nėra), o išeidamas kieman pamatau prie įėjimo/išėjimo stovintį žaliai juostuotą mašiniuką. Skiriamųjų ženklų nematau; stovi bemaž priekiu. Nu; ne mano tai reikalas, galų gale; einu link savo mašinos. Ogi žiū, dar viens žaliajuostis stovi prie antro išvažiavimo iš aikštelės. Vo blyn, galvoju; negi vėl kas kokį bankomatą grochnino? Įsižiūriu- ogi nugi keliūšnykai. Apsidairau- invalidų vietose testovi vien kažkokia nušiurus "šimtinė". Ir niekas kol kas jos nekibina. Negi dėl to atlėktų du ekipažai?

O jokios avarijos ar ko panašaus aikštelėj nesimato. Nu ką; nu let it be; ne mano tai reikalas. Gal žmonos pareigūnams liepė po darbų šampano parvežt, o jis kažkoks ten akcijinis papigiaj, gal šiaip pietaut restoranan suskrido- ne mano reikalas...
Atsidarau bagažinės dureles, nutrenkiu maišus su mitalu, ir kažkaip akies kraštu pastebiu judėjimą abiejuose aikštelės galuose. Sėduosi, kol kaista žvakės apsidairau- ogi atskrend žali sakalėliai pas mani tiesiog pasiplasnodami

. Nes daugiau nėr pas ką; aikštelėj jokio judesio. Pagelbėdamas vyrams, kuriu variklį (nes kol neužkūriau, nesu vairuotojas, ir todėl net ne jų jurisdikcijoj), ir laukiu, pakol pagaliau pribėgs. Nežinau, už ką teks mokėti, bet dėl viso pikto pasitikrinu, ar spec."lauknešėlyje" yra babkių įvairiausiomis kupiūromis. Nors mokėti nu tikrai nematau už ką; juk aikštelėje
stoviu, ir net ne invalido vietoje. (Paskui priminė, kad norint prisikabinti buvo galima dėl stovėjimo įjungtu varikliu, bet tema ne apie tai

)
Žodžiu, subėgo trys (iš keturių buvusių), du prisistatė Toks Takovičiais, vienas iš toliau tik šiaip kažką suurzgė, ir paprašė dokumentų. Nu, man negaila; kiek žinau, paprastai jie juos grąžina. Jamkit, ponuliai.
Matau, kad dokumentai jiems nelabai įdomūs; tik tas urgzlys kiek įdėmiau pavartė. Pakvietė į Toks Takovičių mašiną; urgzlys atslinko iš paskos. Nu, nuo paskaitos apie dažno vedimo ir išjunginėjimo žalą mano varikliui bei akumui aš nesusilaikiau, bet pernelyg neužsiciklinau.
Pasodinę priekyje, liepė pūsti. Pučiu; 0,02. Matyt, kebra nespėjo pasiskirstyti rolėmis, kuris gerasis, kuris blogasis, nes iš pradžių abu sakė, kad tiek ant savo aparato niekada nematė, ir kad būna arba 00000, arba dafiga, o paskui abu ėmė įkalbinėti pūsti darsyk, nes, turbūt, aparatą užklynijo, ir turi būti ne 002, o 200

.
Urgzlys, pamatęs parodymus, dingo iš akiračio ir antra mašina tuoj išvažiavo, o su mane įsisodinusiais dar pabendravome, nors ir norėjo pradžioje iškart atsikratyti (a niefig vienišus vyriškius iš gatvės savo mašinon temptis

).
Žodžiu, kaip išsiaiškinom, tas žlobas nuo įėjimo mane pridavė į 112 kaip girtutėlį, kuris gąsdino žmones aikštelėje, staugindamas variklį, visaip kaip keistai važinėjusį (paaiškėjo, kad bandžiau netgi ant jo užvažiuoti

), ir dar po to pro jį prasvyravusį ir taaaaaip keistai pasižiūrėjusį, kad jis išsyk įtarė, kad aš ne vien girtas, bet dar ir šviežiai įdusinęs narkomanas. Žodžiu, žmogus visapusiškai atliko pilietinę pareigą, bestabdydamas karą keliuose (nors pagal anamnezę, labiau vertėtų stabdyti žlobus ant šaligatvių, ar kur jie bebūtų).
Žalieji paskaičiavo, kad policijai iškvietimas kainavo 400-500lt (6-ių žmonių, įskaitant 112 ir keliukų operatorę, darbo laikas, plius ryšių paslaugos, plius benzas dviems mašinoms, plius mašinų amortizacija, plius visam tam PVM su Sodra ir t.t.). O kaltojo nėra; žlobas dingo iš akiračio, o skambinta iš Tele2 kažkokios ala Pildyk kortelės be pavardės. Apmokėti iškvietimą teks visiems mums mokesčių pavidalu. Lyg kriziaus metu nebūtų kur daugiau kišti babkių

.
Dar papasakojo, kad po to aptarto Virbalio atvejo visuomenėje prasidėjo debilų su slaptais stukačiaus polinkiais fiesta; skambina bet kas bet kokia proga, 5x daugiau skundų nei prieš savaitę, pasitvirtina iš jų vos dešimtadalis, o pareigūnai privalo visur suspėti. Vyrai iškart perspėjo, kad tokiomis sąlygomis į darbo dienos galą atsako nervai, ir tas užkurto variklio laikymas viešose žmonių susibūrimo vietose nejudant cielas 10sek man taip paprastai greičiausiai nepraeitų

.
Dar išgirdau ir vieną anekdotą ta tema... Kad dabar žmonoms jau nebėra reikalo slėpti meilužius spintoje; sužinojus, kad grįžta vyras, pakanka paskambinti 112 ir padiktuoti jo mašinos numerį, pranešant, kad jis "keistai vairuoja", ir policija jį iškrapštys netgi ir nuo buto durų, pro kurias užsuktą raktą "pamiršusi" žmona jo neįleis tuos keletą minučių, kol atvažiuos policija

. O per tą valandą, kol vyrelis tąsysis su policija, meilužis tikrai spės baigti pradėtą darbą. Viskas tik į gera.
Beje, išgirdau ir argumentą, kuris pas mus ėjo vien kaip anekdotas "Humoro" skyrelyje. Kad didumą avarijų padaro ir tokiu būdu žmones nužudo visgi visiškai blaivi asmenys. Ir negi tikrai niekam nekyla minčių tokią temą išplėtoti? Kad gal laikas trumpinti ir visiškus abstinentus; pamatei žmogelį už vairo- iškart priduok policijai, nes jis garantuotai potencialus žudikas kelyje?... O jei tai tavo priešas, kaimynas, ar bent brolis- juo labiau; tas juk taip lietuviška ir dar patriotiška. Nu, jei jo ir neuždarys, tai bent pusvalanduką patąsys; juk malonu, kai ne tave.
Žodžiu, tiek apie stukačius, tiek ir apie šiaip žlobus susidariau galutinę nebekintamą nuomonę.
Jei jau esi tikras, kad matai girtą arba žlobą už vairo (nes jie atitinkamai elgiasi kelyje ir kelia realų pavojų aplinkiniams)- tik tada ir skambink policijai, nes tavo skambutį apmokėti tenka ir visiems kitiems. O jei jau neturi supratimo, kaip kokios mašinos kada elgiasi ir kada dėl ko jos urzgia, o aplink ištisai vaidenasi vien piktieji pijokai su narkomanais- eik į darželį pabendrauti su kolektyvu ir pasisemk patirties, o ne skambink policijon.