Na, pabandom bendrai pamąstyti...
Lėtas važiavimas; duobėtas kelias. Vadinasi, pats smūgis, kai jis ateina, būna palyginus nestiprus (ne staigus), bet jo amplitudė didelė.
Greitas važiavimas arba posūkiai: smūgiai daug stipresni, dažnesni, bet su maža arba bemaž nuline (posūkio išorinėje dalyje) amplitude.
Ir tokių nesigirdi; girdimi tik didelės amplitudės smūgiai. Ir neaptikti jokie važiuoklės laisvumai?...
Tada žiūrim, kam išklibinti, kad subildėtų (apart "tikrintos pakabos"), reikalinga didelė amplitudė.
Pirmas įtarimas- atsilaisvinęs arba išvis nupjautas (užšokus ant kokio akmens, pvz.) priekinio rėmo tvirtinimo prie kėbulo varžtas. Vienas. To užtektų, kad su laužtuvu, nežinant kur tiksliai spausti, važiuoklės nepavyktų pajudinti, bet kad mašinos masės ir hidrocilindrų jėgos, lėtai straksint per duobes, užtektų atplėšti rėmą nuo kuzovo ir priploti atgal. Pokštelėjimą tas tikrai duoda gerą

.
Kitas įtarimas- variklio/dėžės pagalvės. Priežastys analogiškos, kaip ir anksčiau aprašytos, bet variklio vartymasis ir pokštelėjimai (ir gal duslintuvo vibracijos) jaustųsi ir staigiai minant/atleidžiant gazą.
Dar įtarimas, kad gal išplyšo pusė "amortiko" atraminės gumos, ir tas liko nepastebėta- jei atrama apžiūrinėta, neatplėšus ratų nuo žemės ir nesukinėjant vairo, tą nesunku pražiopsoti.
Yra dar ir mažutis įtarimas, kad gal visas tas "amortiko" apačioje tvirtinamas "поворотный кулак" atsilaisvino, trūkus perpuvusiam jo suveržimo varžtui, ir visa tos pusės važiuoklė smaukosi ant amortiko (trankydamasi į ribotuvą- amortiko išplatėjimą), bet tai labai mažai tikėtina.
Va tokie pradžiai būtų pasvarstymai, jei visos dylančios pakabos dalys- šarnyrai, sailentai, skersinio stabilizatoriaus įvorės ir traukės- tikrai tvarkoje. Daugiau ten kaip ir nėra kam bildėti

. Nebent yra kokios didelės važiuoklės deformacijos, ir pokši pvz. pusašis į porėmį. Bet tada turėtų matytis nusitrynusios vietos. O gal pokši ir koks neįtvirtintas devaisas (pvz. kompų dėžėj kompas) po kapotu?
