WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 07 2025, 23:59

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 574 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 15 16 17 18 19 ELLIPSIS 39 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Geg 12 2009, 21:23 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lap 11 2008, 14:24
Pranešimai: 606
Miestas: Voss. Norway
Kas per XADO naudojamas motorams? Tokio iš viso neteko matyt. Kokį naudojai ir kur pylei?

_________________
Ex XM 2.1 TD 93 DIDŽIOJI NETEKTIS
Peugeot 307, 2004 m. 1,6,
VW CADDY 2013, 2,0 TDI 4 MOT (2vnt)
RENAULT CANGOO 2004, 1,9 TDI, 4X4
MAZDA 626, 2000, 2,0 TDI


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 13 2009, 07:19 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Čia - http://www.eltaka.lt/index.php?page_id=61

O čia visa Xado šeima

Paveikslėlis

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 13 2009, 07:56 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Sau 27 2009, 19:31
Pranešimai: 169
Miestas: Kelmė
Pirma kart girdziu, jog XADO kam nors butu pakenkes. Kad nepadetu tai buna, bet kad pakenktu negirdejau.

_________________
Xantia Break, '96, 2.1 TD (zhalia)
ZX Break, '95, 1.9 D, eks (zhuvo)
+37068645415
+37068603652


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 13 2009, 08:56 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Bal 27 2009, 21:12
Pranešimai: 69
Kosmoz rašė:
gėriau snapsa, paskui viski, uzgeriau alumi, tada dar vyno buteli isgeriau nu ir ant pabaigos uzkandau sausainiais. jau kaip vemiau nuo tu sausainiu, kaip galva nuo ju skaudejo....


Palyginimas geras,bet siuo atveju buvo tik sausainis :D

Nzn,gal ten nieko blogo-vdrug kompresija sukilo ir skardziau dirba variklis :lol:


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 13 2009, 10:11 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lap 11 2008, 14:24
Pranešimai: 606
Miestas: Voss. Norway
Esminis klausimas: kur ir ką pylei? Ar dyzelio alyvai naudojamą XADO į alyvą? Ar Degalų siurbliui naudojamą Xado į baką? Ar cilindrų Xado prro forsunkes?

_________________
Ex XM 2.1 TD 93 DIDŽIOJI NETEKTIS
Peugeot 307, 2004 m. 1,6,
VW CADDY 2013, 2,0 TDI 4 MOT (2vnt)
RENAULT CANGOO 2004, 1,9 TDI, 4X4
MAZDA 626, 2000, 2,0 TDI


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 13 2009, 10:33 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lap 11 2008, 14:24
Pranešimai: 606
Miestas: Voss. Norway
telsiskis rašė:
Ojoj,ar tik nebusiu teisus buves skeptikas...
Po antro tiubiko i motora pavaziavus apie 100 km variklis pradejo skardzius garsus skleisti,ko pries pylima nebuvo...
Gagarinas prisiskraide,as jauciu "prisieksperementavau" :lapux:

Antras tiubikas COLGATE pro ventiliacijos groteles tiesiai į motorą. Dalykiška...

_________________
Ex XM 2.1 TD 93 DIDŽIOJI NETEKTIS
Peugeot 307, 2004 m. 1,6,
VW CADDY 2013, 2,0 TDI 4 MOT (2vnt)
RENAULT CANGOO 2004, 1,9 TDI, 4X4
MAZDA 626, 2000, 2,0 TDI


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 13 2009, 11:20 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Bal 27 2009, 21:12
Pranešimai: 69
EEO090 rašė:
Esminis klausimas: kur ir ką pylei? Ar dyzelio alyvai naudojamą XADO į alyvą? Ar Degalų siurbliui naudojamą Xado į baką? Ar cilindrų Xado prro forsunkes?


Pyliau dyzeliniui motorui prieda i tepala,taipogi auksto spaudimo siurbliui skirta i baka... tik va pastarasis del zioplumo nebuvo ismaisytas salerkoje


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 13 2009, 11:37 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lap 11 2008, 14:24
Pranešimai: 606
Miestas: Voss. Norway
Aš pyliau į tepalą taip: į karšto variklio alyvą tiesiai pro garlaviną suliejau 2 dyzeliui skirto XADO tiubikus, padirbo 5 min tuščia eiga, paskui prasukau 200 km ir įvarvolinau dar vieną tiubiką tokia pačia tvarka. Variklis pritilo, trauka pagerėjo, užsiveda daug bistriau. Tu nepilk visų priedų į visas skyles iš karto- pvz: pirma prigirdyk variklio alyvą ir klausyk kas daros, paskui dėžę ir vėl stebėk, paskui gali užsiimt vairo hidraulikos ir revitalizacija. Nes kai viską vienu metu apXADinsi, nesuprasi čto po čiom. Tai tik mano nuomonė.

_________________
Ex XM 2.1 TD 93 DIDŽIOJI NETEKTIS
Peugeot 307, 2004 m. 1,6,
VW CADDY 2013, 2,0 TDI 4 MOT (2vnt)
RENAULT CANGOO 2004, 1,9 TDI, 4X4
MAZDA 626, 2000, 2,0 TDI


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 13 2009, 12:44 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Sau 27 2009, 19:31
Pranešimai: 169
Miestas: Kelmė
Zadu as irgi pabandyti XADO varikliui, tik pirma nusprendziau ant zolepjoves pabandyti... Zolepjove ne pirmos jaunystes, degina tepalus. Gaila tik, kad negreit viskas darosi, reikia prasukt apie 20 val. o zole as nusipjaunu per nepilna valanda, efekto teks ilgokai palaukti...

_________________
Xantia Break, '96, 2.1 TD (zhalia)
ZX Break, '95, 1.9 D, eks (zhuvo)
+37068645415
+37068603652


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 13 2009, 17:23 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Vyrai, kad tiesiogiai XADO kaip nors pakenktų- tokio atvejo dar nesu sutikęs. O pylęs esu, vaizdžiai išsireiškiant, į visas skyles ne vienai mašinai.
Žinau tik apie atvejus, kai ir variklius, ir hidrosiurblius pavyko užmušti, kai prixadinta buvo visiškai be galvos.
Reikaliukas toks, kad XADO, nors apie tai gamintojo puslapyje ir nedeklaruojama (nes tai, visgi, iš esmės tėra visiškai nekenksmingas šalutinis efektas, nes priedas skaičiuotas dirbti su metalais, o ne su kakiais), turi plaunančių savybių. T.y. jis, tiksliau jame esantys priedai, pajėgus stipresnės cirkuliacijos atveju aptirpyti ir sukelti susicukravusį šūdą ir iš hidrosistemos užkaborių, ir nuo variklio ar dėžės karterio dugno. Kai lygiagrečiai su metalokeramika cirkuliuodamos sukeltos abrazyvinės dalelės sukepa kartu su XADO- geresnio glaspopierio "poliruoti" alkūninių indeklams ar siurblių plunžeriams nesugalvosi.
Todėl aš jau senai zaunyju, kad XADO reikia pilti bent jau po alyvos (variklinės ar LHM) keitimo, o dar geriau- po apdirbamos sistemos išvalymo. Valantys šmierai yra ir varikliams, ir hidrosistemoms. O kas dedasi sistemų užkaboriuose, retas įsivaizduoja.
Bet pavienių entuziastų, kurie įstengia perskaityti tik "PADĖJO!!!", ir visiškai nekreipia dėmesio į patarimus pirma tinkamai paruošti apdirbamas lankas, pasiaiškinti kada ir kodėl padėjo, visada buvo ir bus. Nekreipiama dėmesio ir į tai, jog apdirbamo agregato filtrai, jei tokie yra, pagal instrukcijas turi būti švarūs.Todėl visada bus ir legendų apie tai, koks XADO blogas, su daugiaaukščiais išvardinimais, ką jis sugadino. Kaip bus ir normalių atsiliepimų iš kiekvieno, įdėmiai persiskaičiusių bent jau instrukciją, o dar geriau- vartojusiųjų tą patį šmierą atsiliepimus.

Būtų mano valia, XADO aplamai būtų parduodamas ne pavieniams entuziastams "pasitarus su gydytoju ar vaistininku", o tik kaip "receptinis vaistas, vartotinas tik su gydytojo priežiūra".
Bet ką darant, reikia žinoti kodėl, kaip ir kuriam galui darai, ko tikiesi ir ką maždaug gausi.


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 14 2009, 19:23 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Bal 27 2009, 21:12
Pranešimai: 69
Visi "ka nors" darantys tikisi kazkokio pagerejimo matyt.
Konkreciai sunku ivardint - na kodel perkam tai ka reklamuoja? (dazniausiai) :lol:
Siandien,po trecios injekcijos vel motoro garsas pritilo-tikiuosi i gerai tai :D


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 16 2009, 09:12 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Tai kad nuo XADO jis nei po pirmos, nei po antros tūbelės neturėjo pradėti karksėti; kažkas su motoriuku visvien ne taip :roll: . Variklio garsas turėjo nuosekliai duslėti ir pritilti, nedaug bėgusiam varikliui pakankami nežymiai, bet pastebimai.
Arba ten buvo koks sutapimas, susijęs pvz. su kuro kokybe, kokio davikliuko gliukais ar apkrovos pokyčiais. :roll:


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 16 2009, 09:17 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lap 11 2008, 14:24
Pranešimai: 606
Miestas: Voss. Norway
proffanas rašė:
Tai kad nuo XADO jis nei po pirmos, nei po antros tūbelės neturėjo pradėti karksėti; kažkas su motoriuku visvien ne taip :roll: . Variklio garsas turėjo nuosekliai duslėti ir pritilti, nedaug bėgusiam varikliui pakankami nežymiai, bet pastebimai.
Arba ten buvo koks sutapimas, susijęs pvz. su kuro kokybe, kokio davikliuko gliukais ar apkrovos pokyčiais. :roll:

Nežinia, kaip buvo prarytas neišmaišytas XADO, kuris skendo kuro bake, nežinia kokio dydžio gumulais pasiekė filtrą, siurblį, purkštukus ir cilindrus.

_________________
Ex XM 2.1 TD 93 DIDŽIOJI NETEKTIS
Peugeot 307, 2004 m. 1,6,
VW CADDY 2013, 2,0 TDI 4 MOT (2vnt)
RENAULT CANGOO 2004, 1,9 TDI, 4X4
MAZDA 626, 2000, 2,0 TDI


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 16 2009, 13:16 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Bal 27 2009, 21:12
Pranešimai: 69
Man irgi tokia mintis kilo,kad galejo biski pakliut neistirpusios koses i kuro siurbli...
Siaip mano masiniukas labiausia prityla in kura ipylus litra variklinio tepalo :D


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 16 2009, 13:39 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
telsiskis rašė:
Siaip mano masiniukas labiausia prityla in kura ipylus litra variklinio tepalo :D

Pila dvitakčio variklio tepalus į saliarą kaliegos fokiečiai pakankamai dažnai (200-500g/bakui), kad pagerėtų visos kuro tiekimo sistemos tepimas, bet tai reikia daryti pastoviai, jei nori kad efektas išsilaikytų. O XADO vienu ypu ilgam duoda panašų efektą (sumažina trintį). Tačiau tiek tą, tiek aną reik daryti, esant švariam bakui bei filtrams, bo antraip neužilgo ir tepalas sugadins variklį :lol: .
Kuro tiekimo magistralėje ir pačiame variklyje yra pakankamai daug dideliais greičiais ir amplitudėmis judančių/dylančių ir triukšmaujančių dalių, kurias tas tepalas ar XADO pritildo, sumažindamas tarpelius (arba juos sutepdamas geriau nei saliara- tepalo atveju) tarp besitrinančių detalių.

telsiskis rašė:
Man irgi tokia mintis kilo,kad galejo biski pakliut neistirpusios koses i kuro siurbli...
Negalėjo :!: :bum:
Nebent, be kuro filtro įpratęs važinėti. O jei su normaliu, 3-5mkm filtracijos filtru, tai greičiau jis būtų mertvieckai užkištas, nei košė siurblin patektų.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 574 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 15 16 17 18 19 ELLIPSIS 39 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 12 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007