WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 03 2025, 21:27

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 199 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 6 7 8 9 10 ELLIPSIS 14 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: Ekoralis
StandartinėParašytas: Geg 23 2009, 14:18 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Kosmoz rašė:
turejo Polo 1.4d triju duru, tipo coupe

Pradėkim gal nuo to, kad Polo kupeškių dyzelinių išvis nebuvo? :) Visos jos (dauguma kurių kažkodėl turėjo lipduką "FOX") buvo tik litrinės benzynkos. http://www.automobiles.lt/automobiliu+k ... /Kup%C4%97 .
1.4D chečo sąnaudos užmiestyje deklaruotos 4,1/100; mieste berods 5,9.

O varganas kiek senesnės konstrukcijos 1.4D AXiukas mieste ima tik vos daugiau, nei tasai 1.4D Polo plente; <5/100. O plente netgi oficialiai, vos 3,3/100 http://www.automobiles.lt/automobiliu+k ... C4%8Dbekas . Ir panašių metų Fiesta, bet su drūtai didesniu 1.8D varikliu, valgė kaip ir tasai "taupusis" liaudsvageniukas ;) . http://www.automobiles.lt/automobiliu+k ... C4%8Dbekas
Žodžiu, VW turi visas teises teigti, kad tobulėja :lol: . Nes dabar jų mašinos ryja tikrai truputį mažiau, nei prieš porą dešimtmečių. Žiū, dar biškis, ir prisivys tų laikų citroenus :D .

Kosmoz rašė:
draugo passatas pulimiotinis mieste 6 litrus degina :) su 235.45 r17 padangom :)

O kokios jam padangos realiai priklauso, koks ten variklis/metai/kėbulas, ir kiek dabar meluoja odometras? Davai; įdomu gi :) .

Sukurpsiu kada prie progos straipsniuką, kaip aš matau visą tą automobilių ekonomiškumo evoliuciją nuo pat aštunto dešimtmečio, bet vis neprisiruošiu. :roll: Apie VW ten tikrai nebus nė vieno gero žodžio, nes netgi tą nerajų 1.2TDI variklį sukūrė Audi, o ne VW.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ekoralis
StandartinėParašytas: Geg 25 2009, 09:05 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 07 2005, 17:29
Pranešimai: 2373
Miestas: vilnius-elektrenai
proffanas rašė:
Pradėkim gal nuo to, kad Polo kupeškių dyzelinių išvis nebuvo? :) Visos jos (dauguma kurių kažkodėl turėjo lipduką "FOX") buvo tik litrinės benzynkos. http://www.automobiles.lt/automobiliu+k ... /Kup%C4%97 .
1.4D chečo sąnaudos užmiestyje deklaruotos 4,1/100; mieste berods 5,9.

kaip nebuvo, buvo, ir dar kaip. su coupe kebulu buvo visa eile skirtingu modifikaciju ir varikliu, iskaitant it dyzelius, o ne tik litrinius benzus. http://www.autoweek.nl/carbase_data.php ... 8&cache=no


O varganas kiek senesnės konstrukcijos 1.4D AXiukas mieste ima tik vos daugiau, nei tasai 1.4D Polo plente; <5/100. O plente netgi oficialiai, vos 3,3/100 http://www.automobiles.lt/automobiliu+k ... C4%8Dbekas . Ir panašių metų Fiesta, bet su drūtai didesniu 1.8D varikliu, valgė kaip ir tasai "taupusis" liaudsvageniukas ;) . http://www.automobiles.lt/automobiliu+k ... C4%8Dbekas
Žodžiu, VW turi visas teises teigti, kad tobulėja :lol: . Nes dabar jų mašinos ryja tikrai truputį mažiau, nei prieš porą dešimtmečių. Žiū, dar biškis, ir prisivys tų laikų citroenus :D .

yra duomenys dokumentuose, dar buna borto kompiuterio duomenys, bet nevisad jie sutampa su realiom kuro sanaudom. tas polo dyzeliukas vaziuojant maximaliu greiciu valge tiek, kiek dokumentai jam piesia miesto salygas. po elektrenus pastoviai spaudziant gaza valge apie 5. nespaudziant gazo nezinau kiek valge, niekas taip su juo nevazinejo. toks jau tas vairuotojas buvo, mego greiti, greitis ji ir prazude. o sanaudas zinau, nes su ta masina budavo vaziuodavom ar prie juros, ar siaip vietoj maldavomes, ant kuro mesdavomes.

proffanas rašė:
Kosmoz rašė:
draugo passatas pulimiotinis mieste 6 litrus degina :) su 235.45 r17 padangom :)

O kokios jam padangos realiai priklauso, koks ten variklis/metai/kėbulas, ir kiek dabar meluoja odometras? Davai; įdomu gi :) .

1997 metu B5 kebulas, sedanas, 1.9tdi 66kw, vairuodamas is vilniaus i elektrenus ziurejau i spidiko duomenis, atstumas pagal spidometra ir stulpelius per 50km nepasieke 1km skirtumo, su GPSu nematavau ir nezadu matuoti. pagal dokumentus mieste jam 9 litrai, trasoj 5.2, vidurkis 6.5. Nu bet yra kaip yra, tu 9 jis nevalgo, nes turi normalia greiciu deze, kuri begius meta prie 2000-2200 apsuku, tai kodel jam valgyti gerais dviem litrais daugiau nei su mechenine deze? tie katalogai senom masinom sanaudas didokas dazniausiai nurodo, tuo metu nebuvo niekam idomus nei ismetamuju duju kiekis, nei kuro sanaudos, o dabar kuro sanaudos labai svarbus marketinginis irankis.

proffanas rašė:
Sukurpsiu kada prie progos straipsniuką, kaip aš matau visą tą automobilių ekonomiškumo evoliuciją nuo pat aštunto dešimtmečio, bet vis neprisiruošiu. :roll: Apie VW ten tikrai nebus nė vieno gero žodžio, nes netgi tą nerajų 1.2TDI variklį sukūrė Audi, o ne VW.

sukurpk, tik nenustebk, kai is taves visi labai juoksis. Taip, seniau prancuzai tikrai lyderiavo su savo dyzeliniais varikliais, bet tai kas po ju seke tikrai nera nei puses tiek vyke varikliai, kokius paleido VAG'as. Jei jau senieji PSA traktoriniai dyzeliai tokie tobuli, tai HDI isvis tobulumo virsune, ane? bet realiai vokieciu TDI ir traukia geriau, ir valgo maziau, ir dar norint cipuojasi zymiai geriau nei HDI. O ir pilti visokiu skysciu, kad antipolution fault nemestu, nereikia...
O del ekonomiskumo evoliucijos, tai berasydamas savo straipsni atsizvelk ir i platejancias padangas, sunkejancius automobilius, didejanti elektros prietaisu skaiciu juose, dar padidejusius vaziavimo greicius, dar ekologijos reikalavimus, kurie pirmiau nei ekonomija... ir gausi tai, kad progresas is tiesu yra ir nemazas.

_________________
97' XM 16V + LPG ex
98' BMW 540i + LPG ex
02' BMW 530d touring ex
06' BMW X5 4.8is ex
11' BMW 335i 6mt ex
09' BMW 335xi


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ekoralis
StandartinėParašytas: Geg 25 2009, 14:37 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Kosmoz rašė:
O del ekonomiskumo evoliucijos, tai berasydamas savo straipsni atsizvelk ir i platejancias padangas, sunkejancius automobilius, didejanti elektros prietaisu skaiciu juose, dar padidejusius vaziavimo greicius, dar ekologijos reikalavimus, kurie pirmiau nei ekonomija...

Žinoma; apie tai šneka ir eis. Kai dešimto dešimtmečio pradžioje vadovavimą praktiškai visoms automobilių gamintojų firmoms iš inžinierių perėmus finansininkams, ekonomistams ir marketingistams, tasai mašinų taupumas gavosi tik šalutiniu galios didinimo, tobulinant variklius ir lendant juzeriui į... , efektu, o ne realiu tikslu. Apie hibridų "taupumą" irgi pažymėsiu :) .

Beje, kad HDI nėra itin vykę, ir ežiui aišku, ir niekur aš jų nekėliau pavyzdžiu. Bet fakto, kad dabartiniai TDI/etc superšustri tos pačios kubatūros varikliai prieš senovinius PSA dryzelius (kurie savo laikais buvo bemaž idealūs; mechanikos gulbės giesmė) laimi galia ir decibelais, bet jokiu būdu ne sąnaudomis, irgi niekam paneigti nepavyks. Tai ir ta evoliucija, bandant įtikti vartotojams ir EU biurokratams, yra ganėtinai sąlyginė.
Šiandien techniškai niekas nebetrukdo sukurti litrinį dyzelį su 150AJ, deforsuoti jį ligi kokių 120AG (išmetimų sumažinimui) ir važinėti po miestą su 4-5/100. Bet autogamintojai kažkodėl linkę verčiau gaminti 6-9/100 vartojančius benzininius hibridus :roll: .

Nors ir pagal debiliškas, bei idealias sąlygas sukčiavimui sudarančias aptariamo "ekoralio" taisykles (radau pagaliau aš jas; vakare įmesiu) visvien būtų įdomu, kaip ten trasoje klostytųsi AX vs A2/Lupo sąnaudos. :roll:


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ekoralis
StandartinėParašytas: Geg 25 2009, 20:04 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Na, pasilinksminkit, kas turėsit sveikatos perskaityti ligi galo... Aš susileidau jau ties viduriu :lol: http://www.pressauto.lt/lang_RU/News/vi ... ienos.html

Žodžiu, užkliuvo vos ne kiekvienas sakinys (per jėgą įbrukama vežtis klijuojama reklama, piniginių baudų nėra tik už pabezdėjimą prieš startą ir t.t. ir pan.), bet visa tai dar dar pateisinama organizatorių interesais, ir su tuo galima susitaikyti.

Daug įdomiau panagrinėti viso renginio evoliuciją. Anksčiau šis renginukas buvo uždaras, skirtas tik autožurnalistams ir naujų automobilių pardavėjams. T.y. buvo šiaip tusovkė saviems, kur sąnaudos tebuvo įdomios kaip marketingo priemonė. Tik nuo pernai metų jame leista dalyvauti ir "žmonėms iš gatvės". Tik tie "gatviniai" nelabai raunasi dalyvauti; vienas ekipažas pernai, ir du šiemet.
Ir tada, padarius renginį atviru, išlindo skirtumai.
Pvz. 2008m (kai buvo registruotas rekordinis 1,7/100 užvažiavimas Smartu, nors kitais metais tokie patys Smartai demonstravo beveik triskart didesnes sąnaudas). Ir dėl ko buvo parinkta savaime matavimo netikslumus lemianti vos 152km trasa (kad kuo mažiau kuro išdeginti, ir kad kuo trumpiau dirbti?), ir dėl ko tais metais pas daugumą mašinų netgi per lietų gavosi tokios minimalios sąnaudos, kurios nesidubliuoja jokiais kitais metais? :D Yra nuomonė, kad tas klaidas buvo bandyta taisyti šiemet, gerokai pailginus trasą, kad padidėtų matavimų tikslumas.
O programos vinis čia tame, kad kuras pilamas "ligi pistoleto iššovimo". Nu apsisiusinau :lol: . Teisėjai turi progą "pakoreguoti" bet kurios mašinos sąnaudas geru litru (pistoletas iššaus daug anksčiau, jei kuras bus pilamas tiesiai, kad labiau suputotų, o ne palei garlavinos sienelę, kad putotų mažiau). Su puse šaukšto skalbimo miltelių bake mano XMas tokiomis sąlygomis "ris" 0,3ltr/100km be jokios rizikos siurbliui ar purkštukams :lol: .
Dabar jau visiškai paaiškėjo, kodėl taip ženkliai skiriasi identiškų arba labai artimų parametrų tuo pačiu greičiu važiavusių mašinų sąnaudos (čia tiek Smartai, tiek Citroen), tiek ir paaiškėja, kodėl šiemet absoliučioje įskaitoje masiškai nugalėjo "sunkesnės" ED7 klasės atstovai, o ne ED6, nors ankstesniais metais dėsningai laimėdavo būtent jie. Matavimai čia eina apytiksliai, plius minus litras šimtui, o ne "miligramų tikslumu", kaip kad teigiama pranešimuose žiniasklaidai. Į kurią pusę tą litrą nori, į tą gali ir pasukti. Bet apskųsti rezultatams pagal taisykles teduota 10min :lol: . Per tiek nė skundo nespėsi parašyti...
Formuojasi nuomonė, kad tokį "ekoralį" sąžiningai važiuoti nė neverta; gausi malkų nuo visų naujų Patrolių ir Hamerių, kiek tik ten jų bus :roll: .
O jei peršamų malkų neimsi, pagal taisykles gausi baudą ir dar būsi diskvalifikuotas :lol: .

Žodžiu, nežinau; atšoko man kažkaip fantazija nuo tokio "ralio"... :roll:
Reiks surinkti visą įmanomą informaciją, susisiekti su organizatoriais, o tada bus matyt, ką nuspręsti dėl dalyvavimo.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ekoralis
StandartinėParašytas: Geg 26 2009, 12:09 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 17 2008, 23:11
Pranešimai: 546
Miestas: Jonava
proffanas rašė:
Na, pasilinksminkit, kas turėsit sveikatos perskaityti ligi galo... Aš susileidau jau ties viduriu :lol: [...]


Jo, su reklamos "išsaugojimu" ant automobilio, tai tikrai gerai skamba... Va, kad ir šis...: "Kita reklama [...] yra neprivaloma, sumokėjus 400 litų baudą" :lol: . Arba dar: "Jei žygio metu [...] reklama [...] nukrito, skiriama dviguba startinio mokesčio dydžio bauda. Ekipažas, pametęs Organizatoriaus lipduką su startiniu numeriu, iš žygio šalinamas"* :appl: .

* - EKO-2009 žygio nuostatai, [VI. REKLAMA]; http://www.pressauto.lt/lang_RU/News/vi ... ienos.html

_________________
Citroen C2, 1,1l.benzinas+LPG Paveikslėlis
(ex Fiat Multipla, 1,6 l.benzinas; 76 kw.)


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ekoralis
StandartinėParašytas: Geg 26 2009, 12:12 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 17 2008, 23:11
Pranešimai: 546
Miestas: Jonava
Būtų šaunu surinkti kelis citrinos ekipažus ir sudalyvauti tame ekoralyje skirtingose klasėse... (Dėl didesnės intrigos reikėtų pirštinę ir Reno, ar Pežo klubams išmesti) Ir dar vieną mintis... surengti "Citrinos ekoralį" kasmetinių "Citrinos dienų" metu... (juk tomis dienomis kuras vis tiek bus deginamas...)

p.s.: citrinos šventės metu visi pasibandytų savo eko-galimybes, ir gal daugiau norinčių sudalyvauti respublikiniame renginyje atsirastų... :?:

_________________
Citroen C2, 1,1l.benzinas+LPG Paveikslėlis
(ex Fiat Multipla, 1,6 l.benzinas; 76 kw.)


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ekoralis
StandartinėParašytas: Bir 05 2009, 20:11 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Nu, apsisiusiok žmogau aukštielninkas :lol: . http://www.gazas.lt/audi-a3-tures-du-na ... klius/1990. Linksmąją dalį išskyriau raudonai.

"2009 06 05 - „Audi A3“ turės du naujus variklius

Puikios naujienos vartotojams, ieškantiems taupaus kompaktinės klasės automobilio – „Audi A3“ sulauks dviejų naujų variklių. Šį kartą gamintojai pasistengė nudžiuginti dyzelinių motorų mėgėjus.

Vokiečiai pasiūlys dvi 1,6 l darbinio tūrio dyzelinių variklių versijas su turbinomis. Pirmoji pasieks 90 AG galią ir 230 Nm sukimo momentą bei į aplinką išmes vos 118 g/km CO2 dujų. 100 km/h pasiekiama per 12,9 s, o maksimalus greitis bus lygus 180 km/h. Žadama, jog vidutinės kuro sąnaudos neturėtų viršyti 4,5 l/100 km. Tuo tarpu antroji versija išvystys 105 AG galią, vidutiniškai sunaudos kiek daugiau nei 4 l/100 km dyzelio ir bus dar ekologiškesnė – išmetamų CO2 dujų kiekis sieks 109 g/km. Įsibėgėjimo iki 100 km/h ir maksimalaus greičio rezultatai atitinkamai lygūs 11,4 s ir 194 km/h. Šio variklio taupumo paslaptis – „start/stop“ sistema, reguliuojanti automatinį variklio užgesinimą sustojus ir užvedimą pajudėjus."

Taip ir įsivaizduoju, kaip start/stop didina galią ir dar didina max greitį Paveikslėlis . Nu, čia šalia sąnaudų mažinimo, jei kas nesuprato.

Blyn, išmintingiesiems žurnaliūgoms, nežinantiems ką ir apie ką rašinėja, tris paminklus pastatyti būtų ryškiai per maža. :bum: .
Akurat kaip didžiai keista, nuostabu ir šlovė Audi technologijoms, kad mažiau kuro ryjanti skardinė išmeta ir mažiau teršalų, nei ryjanti daugiau kuro ir išmetanti daugiau teršalų...
Teliks laukti tokių "megabolidų" sekančių metų ekoralyje; tipo, prezentacijai.

:lol:

Primenu: jau 2002m serijinis PSA 1.4HDI 16v dyzelis (C3) vystė tą 90AG galią.
1.6HDI su 90 ir 110AG eina jau nuo 2004m. Start-stop citroenuose eina nuo panašių laikų. Na, bet kažką panašaus pagaliau įvaldė ir Audi, ir tautiniai "autožurnalistai" netruko apie tai ištrimituoti kaip apie superduper technologinį pasiekimą... :)


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ekoralis
StandartinėParašytas: Bir 06 2009, 14:34 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 07 2005, 17:29
Pranešimai: 2373
Miestas: vilnius-elektrenai
ko tu toks piktas ant visu, kas be sevronu? ir ka jau tas zurnalistas nugrybavo? Kurioj vietoj parasyta, kad galia ir greitis padidejo del start/stop? As tai matau, kad taupumo paslaptis start/stop sistemoje.

O del isvystomu arkliu is kazkokio darbinio turio varikliu tai cia ne tas segmentas, kur vyksta arkliu lenktynes. Padare 1,6 TDI, tai yra naujiena, nes tokio darbinio turio dyzelio VAGas negamino. Imontavo start/stop technologija, irgi naujiena audinese. Nu zurnalistas ir aprase technines specifikacijas, kas naujo. negi nori matyt straipsnius apie automobilius kaip kokia technine literatura ale autodata stiliumi?

O ka pries pastatyt citroenas turi QUATTRO sistemai? ka pries pastatyt turi kokiai RS4, S4, RS6, S6, R8, S5, TT? O ar turi citroenas ka nors panasaus galia ir ekonomiskumu 1,4 TFSI varikliui?

_________________
97' XM 16V + LPG ex
98' BMW 540i + LPG ex
02' BMW 530d touring ex
06' BMW X5 4.8is ex
11' BMW 335i 6mt ex
09' BMW 335xi


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ekoralis
StandartinėParašytas: Bir 06 2009, 17:14 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Kosmoz rašė:
As tai matau, kad taupumo paslaptis start/stop sistemoje.

A, tai ir tu iš žurnalistų? :lol:
Aš tai matau, kad čia skirtingi varikliai (skirtingos programos), ir tiek galios, tiek taupumo skirtumų priežastis būtent tame, o ne startstope ;) . Jei pastebėsi, žurnalistas neparašė iš esmės išvis nieko; tai išradingo dešimtoko iš oro sukurptas tekstas, kad nors kažką pasakyti nė negirdėtu klausimu, netikėtai atsidūrus prie lentos.

O mane tedomina, ar senu įpročiu šis "naujas" modelis bus mestas kitų metų ekoralin, ar ne. Ir reikalingos jo tech.specifikacijos, o ne paistalai apie start-stop ekonomijas.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ekoralis
StandartinėParašytas: Bir 06 2009, 17:38 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 07 2005, 17:29
Pranešimai: 2373
Miestas: vilnius-elektrenai
pirma karta kazka apie marketinga isgirdai? :lol: ir ar galvoji, kad tas start/stop miesto salygomis nieko nekeicia? tai jei jis toks sudinas ir bevertis, tai kodel taip besididziuodamas pasigyrei, kad citroenas sita, anot taves absoliuciai niekine, funkcija jau kokius penketa metu montuoja ir del to net nesigedija, juk tai SUDAS :lol:

O as ne is tu zurnalistu, kur galvoja kad "oba, imontuota start/stop ir tik ji viena kalta del ekonomijos". bet taipogi as ne is tu, kurie mato, kad straipsnyje start/stop'ui skirti nuopelnai del ekonomijos, bet vardant pasikti ant visu kitu, isskyrus citroena, teigianciu, kad parasyta visai kitaip, kad isibegejimas ir galia yra start/stop pasekme.

_________________
97' XM 16V + LPG ex
98' BMW 540i + LPG ex
02' BMW 530d touring ex
06' BMW X5 4.8is ex
11' BMW 335i 6mt ex
09' BMW 335xi


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ekoralis
StandartinėParašytas: Bir 06 2009, 20:22 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Kosmozai, ko tu dėl visko pastoviai pariniesi? :D

Start-stop naudingas daiktas tik pirmus kelis metus, kol nesijaučia mašinos susidėvėjimo. Ir ekonomiją, jei mokama mieste važinėti, jis teduoda mizerną ;) . Paminėjau jį vien todėl, kad žurnalistas pateikė tuos A3 kaip superduper technikos stebuklą; ir tas 1.6TDI nupieštas kaip meganaujovė tarp dyzelių, ir VAG yr vos ne to sąnaudas baisiai mažinančio startstopo kūrėju išradėju. :lol:

O ir vienodai paišo tos marketinginės (jei čia tikrai jos) kvailystės; visvien vienintelis kažko vertas dyzelis, kurį sukūrė VAG, yra V12 TDI ;) . Bet ekoralyje jo, tikiuosi, nebus :lol: .


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ekoralis
StandartinėParašytas: Bir 06 2009, 20:32 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 02 2005, 21:02
Pranešimai: 2714
Miestas: Vilnius
proffanas rašė:
visvien vienintelis kažko vertas dyzelis, kurį sukūrė VAG, yra V12 TDI ;) . Bet ekoralyje jo, tikiuosi, nebus :lol: .

Tai,kad gatvėj jo dar nėra,ir klausimas ar bus,nes R8 neleis su juo.Dėl Q7 nežinau :roll:

_________________
Real car has hydraulics


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ekoralis
StandartinėParašytas: Bir 06 2009, 20:34 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 10 2006, 16:01
Pranešimai: 1244
Miestas: Kaunas
Ale kad turbut VAG isties yra to stopstart isradejai, jau 1985 audinej 80 "perechode" buvo toks isradimas montuojamas. Teko matyt gyvai, tik deja nebeveikiantis buvo. Passato ('85) manuale irgi minimas stopstart automatas, matyt buvo vajus kad reik kazka naujo kuro taupymo srityje sukurt tai ir sukure, aisku nepasiteisino, dabar vel atsirado vajus, isistrauke senus brezinukus, nupute dulkes ir parduoda kaip naujove.

_________________
Peugeot 206 SW '04 2.0 HDI Quicksilver
<< Xantia '94 2.0i VSX - buvo...


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ekoralis
StandartinėParašytas: Bir 07 2009, 07:29 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Šioje temoje aš sutiksiu su viskuo, išskyrus, kad duotu klausimu (žr. temos pavadinimą) fokiečių dyzeliai ko nors verti ;) .
Kostas rašė:
ir klausimas ar bus
Uhu. O kai bus, varžysis vienoje klasėje su V12 HDI: kas pravažiuos kilometrą su mažiau nei litru :D . Bet netgi tarp šių monstrų HDI iš mažesnės kubatūros išspaudė daug daugiau niutonų ir arklių (6,0l 500Nm 1000AG ir 5,5l 700Nm ir 1200AG atitinkamai) .
Evil rašė:
Ale kad turbut VAG isties yra to stopstart isradejai
Tai, ką VAG tada sukūrė (jei tai aplamai VAG išradimas, nes naudojo ir FIAT), buvo nevalgoma... http://209.85.129.132/search?q=cache:Yd ... op&cd=3&hl Praktinis panaudojimas prasidėjo tik su Citroen.
O aplamai, startstopas užmiesčio ekoralio sąlygomis?... Vargu ar yra nereikalingesnis devaisas ;) .


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ekoralis
StandartinėParašytas: Bir 07 2009, 11:08 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 07 2005, 17:29
Pranešimai: 2373
Miestas: vilnius-elektrenai
proffanas rašė:
Šioje temoje aš sutiksiu su viskuo, išskyrus, kad duotu klausimu (žr. temos pavadinimą) fokiečių dyzeliai ko nors verti ;) .
Kostas rašė:
ir klausimas ar bus
Uhu. O kai bus, varžysis vienoje klasėje su V12 HDI: kas pravažiuos kilometrą su mažiau nei litru :D . Bet netgi tarp šių monstrų HDI iš mažesnės kubatūros išspaudė daug daugiau niutonų ir arklių (6,0l 500Nm 1000AG ir 5,5l 700Nm ir 1200AG atitinkamai)

nu ir kas kiek kas is kiek isspaude, svarbu kas laimi :wink:

_________________
97' XM 16V + LPG ex
98' BMW 540i + LPG ex
02' BMW 530d touring ex
06' BMW X5 4.8is ex
11' BMW 335i 6mt ex
09' BMW 335xi


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 199 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 6 7 8 9 10 ELLIPSIS 14 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 2 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007