proffanas rašė:
Pradėkim gal nuo to, kad Polo kupeškių dyzelinių išvis nebuvo?

Visos jos (dauguma kurių kažkodėl turėjo lipduką "FOX") buvo tik litrinės benzynkos.
http://www.automobiles.lt/automobiliu+k ... /Kup%C4%97 .
1.4D chečo sąnaudos užmiestyje deklaruotos 4,1/100; mieste berods 5,9.
kaip nebuvo, buvo, ir dar kaip. su coupe kebulu buvo visa eile skirtingu modifikaciju ir varikliu, iskaitant it dyzelius, o ne tik litrinius benzus.
http://www.autoweek.nl/carbase_data.php ... 8&cache=noO varganas kiek senesnės konstrukcijos 1.4D AXiukas mieste ima tik vos daugiau, nei tasai 1.4D Polo plente; <5/100. O plente netgi oficialiai, vos 3,3/100
http://www.automobiles.lt/automobiliu+k ... C4%8Dbekas . Ir panašių metų Fiesta, bet su drūtai didesniu 1.8D varikliu, valgė kaip ir tasai "taupusis" liaudsvageniukas

.
http://www.automobiles.lt/automobiliu+k ... C4%8DbekasŽodžiu, VW turi visas teises teigti, kad tobulėja

. Nes dabar jų mašinos ryja tikrai truputį mažiau, nei prieš porą dešimtmečių. Žiū, dar biškis, ir prisivys tų laikų citroenus

.
yra duomenys dokumentuose, dar buna borto kompiuterio duomenys, bet nevisad jie sutampa su realiom kuro sanaudom. tas polo dyzeliukas vaziuojant maximaliu greiciu valge tiek, kiek dokumentai jam piesia miesto salygas. po elektrenus pastoviai spaudziant gaza valge apie 5. nespaudziant gazo nezinau kiek valge, niekas taip su juo nevazinejo. toks jau tas vairuotojas buvo, mego greiti, greitis ji ir prazude. o sanaudas zinau, nes su ta masina budavo vaziuodavom ar prie juros, ar siaip vietoj maldavomes, ant kuro mesdavomes.
proffanas rašė:
Kosmoz rašė:
draugo passatas pulimiotinis mieste 6 litrus degina

su 235.45 r17 padangom
O kokios jam padangos realiai priklauso, koks ten variklis/metai/kėbulas, ir kiek dabar meluoja odometras? Davai; įdomu gi

.
1997 metu B5 kebulas, sedanas, 1.9tdi 66kw, vairuodamas is vilniaus i elektrenus ziurejau i spidiko duomenis, atstumas pagal spidometra ir stulpelius per 50km nepasieke 1km skirtumo, su GPSu nematavau ir nezadu matuoti. pagal dokumentus mieste jam 9 litrai, trasoj 5.2, vidurkis 6.5. Nu bet yra kaip yra, tu 9 jis nevalgo, nes turi normalia greiciu deze, kuri begius meta prie 2000-2200 apsuku, tai kodel jam valgyti gerais dviem litrais daugiau nei su mechenine deze? tie katalogai senom masinom sanaudas didokas dazniausiai nurodo, tuo metu nebuvo niekam idomus nei ismetamuju duju kiekis, nei kuro sanaudos, o dabar kuro sanaudos labai svarbus marketinginis irankis.
proffanas rašė:
Sukurpsiu kada prie progos straipsniuką, kaip aš matau visą tą automobilių ekonomiškumo evoliuciją nuo pat aštunto dešimtmečio, bet vis neprisiruošiu.

Apie VW ten tikrai nebus nė vieno gero žodžio, nes netgi tą nerajų 1.2TDI variklį sukūrė Audi, o ne VW.
sukurpk, tik nenustebk, kai is taves visi labai juoksis. Taip, seniau prancuzai tikrai lyderiavo su savo dyzeliniais varikliais, bet tai kas po ju seke tikrai nera nei puses tiek vyke varikliai, kokius paleido VAG'as. Jei jau senieji PSA traktoriniai dyzeliai tokie tobuli, tai HDI isvis tobulumo virsune, ane? bet realiai vokieciu TDI ir traukia geriau, ir valgo maziau, ir dar norint cipuojasi zymiai geriau nei HDI. O ir pilti visokiu skysciu, kad antipolution fault nemestu, nereikia...
O del ekonomiskumo evoliucijos, tai berasydamas savo straipsni atsizvelk ir i platejancias padangas, sunkejancius automobilius, didejanti elektros prietaisu skaiciu juose, dar padidejusius vaziavimo greicius, dar ekologijos reikalavimus, kurie pirmiau nei ekonomija... ir gausi tai, kad progresas is tiesu yra ir nemazas.