WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 03 2025, 19:49

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 199 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 7 8 9 10 11 ELLIPSIS 14 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: Ekoralis
StandartinėParašytas: Bir 07 2009, 11:29 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Kosmoz rašė:
svarbu kas laimi :wink:
Va va va; grįžtame prie temos ištakų. Kitąmet ir pažiūrėsim, su kuo tie liaudsvagenai valgomi... ;)


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ekoralis
StandartinėParašytas: Bir 07 2009, 13:03 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 17 2008, 23:11
Pranešimai: 546
Miestas: Jonava
savaitgalis, matau, vyrai pliekiatės :lol:

p.s.: o šiaip, tai visada turėjau klausimą... jei pvz. proffanas, pagal savo deklaruojamas kuro sąnaudas (su savo dideliu, nežinia kiek sveriančiu, didelio litražo ir ar ne 5-6 m. ilgio auto (?), važiuodamas ekorežimu (pvz 40-70 km./h), gali nesunkiai patvarkyti mano mažą c2 (su 1,1, litro ir 5,3/100 km. benzino ant 90 km./h greičiu), tai kokio bieso išgirtasis citroenas tada gamina tokius fuflovus variklius kaip kad toks, kuris stovi manajame automobilyje :?: (nes visapusiškai žiūrint išeina, kad pas mane tiek litražas mažas, tiek mašina maža (ne tokia talpi), tiek traukia chu...j.vai, ir nors mašina lengva (lyginant su proffano auto) bet ji absoliučiai neekonomiška...)

_________________
Citroen C2, 1,1l.benzinas+LPG Paveikslėlis
(ex Fiat Multipla, 1,6 l.benzinas; 76 kw.)


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ekoralis
StandartinėParašytas: Bir 07 2009, 13:45 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
lt079if rašė:
kokio bieso tada gamina tokius fuflovus variklius
Geras klausimas; aš laukiau tokio klausimo :D . Dar galiu pridėti, ir kad pirmasis hibridinis (su benz.varikliu) Prius, nors buvo skirtas kaip ir sąnaudų mažinimui, ryjo 6/100, kas niekaip netelpa į mano ekonomiškumo sąvoką. Pernykščiam ekoralyje hidridinis Lexus ryjo 9/100 benzo ;) . Tų senovinių ir visiškai neperspektyvių benzininių variklių (lyginant su dyzeliais) gamyba tėra duoklė senamadžiams melomanams ("nė už ką nevairuosiu traktoriaus"), duoklė globojantiems naftos koncernams ("tovarišči iš Shell skambino; sako, vėl nėr kur benzo dėti") ir duoklė tos savotiškos benzynkų dinamikos gerbėjams. O protingų priežasčių vis dar gaminti benzininius variklius išvis nėra. Tiek dėl variklio darbo principo (būtinas tikslus oro/kuro santykis, kai dyzeliui kiek kuro beįpurkši- jis visvien važiuos), tiek dėl paties kuro savybių (benzinas mažiau kaloringas, t.y. atiduodantis mažiau šilumos už saliarą) benzynka niekada nebus taip ekonomiška, kaip dyzelis. Kai visi dabar pasinešė ant ekologijos, nematau logiškų priežasčių, kodėl benzininių variklių gamybos kokiam evrasajūzui aplamai nepaskelbus nusikaltimu prieš gamtą ir neprilyginti pvz. kačių skandinimui ar masiniam kokių drugelių nuodyjimui, už ką jau eina baisūs straipsniai.

Kas grynai tavo C2-iejų atveju, problemsas yra tame, kad tasai variklis per silpnas (kitais žodžiais- netinkamai parinkta pavarų dėžė), ir jis praktiškai niekada nedirba su minimalia apkrova minimalių sąnaudų režimu. Ar pajudėtum iš vietos ir toliau sklandžiai įsibėgėtum aukščiausia pavara nuo laisvų apsukų? Su XM 2.1TD tai lengvai įgyvendinamas pokštas (itin neekonomiškas startas), kaip ir riedėti mieste aukščiausia pavara vos su 1000rpm ant tachometro (itin ekonomiška, jei neklausyti variklio aimanų).
Ir čia pirmu smuiku užgroja unifikacija ir gamybos sąnaudos. Kuriam galui autokoncernui vargti ir konkrečiam automobiliui su konkrečiu varikliu kurti konkrečią dėžę, kas gerokai pakels jo kainą, jei galima tą pačią dėžę panaudoti penkiems skirtingiems varikliams trijuose mašinų modeliuose, o mašinos visvien važiuos? Galima ir tuos pačius variklius panaudoti trims modeliams. Tokias unifikuotas mašinas juk bus galima paleisti pigiau, ir nupirks jų daugiau, nei brangių su personalinėmis, idealiai paskaičiuotomis dėžėmis. O tuo pačiu ir tovariščiams iš Shell'o įtiksime...
Ateičiai įsidėmėk, kad niekada nereikia pirkti automobilio nei su silpniausiu, nei su galingiausiu modelio gamoje varikliu. Ne vienur, tai kitur jie neišvengiamai būna bugovi, jei lyginti su varikliuku iš kažkur vidurio gamos. XM2.1TD su mechanine dėže- būtent iš viduriuko ir dar dyzelis; C2 1.1- iš gamos apačios, ir dar benzynka... Manau, kad su benzininiu C2 1.4 tomis pačiomis minimalios apkrovos (tarkim, plente 70km/h) sąlygomis benzo sąnaudos būtų pastebimai mažesnės, nei su tuo 1.1.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ekoralis
StandartinėParašytas: Bir 07 2009, 16:36 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 07 2005, 17:29
Pranešimai: 2373
Miestas: vilnius-elektrenai
benzas del pigumo :) ji pagaminti pigiau, ji ir parduoda pigiau. Kas vaziuoja mazai km - velniam jam pirkti dyzeli, kurio ir aptarnavimai brangesni? Plius i benzina galima ideti dujas :lol:

_________________
97' XM 16V + LPG ex
98' BMW 540i + LPG ex
02' BMW 530d touring ex
06' BMW X5 4.8is ex
11' BMW 335i 6mt ex
09' BMW 335xi


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ekoralis
StandartinėParašytas: Bir 08 2009, 16:50 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 02 2005, 21:02
Pranešimai: 2714
Miestas: Vilnius
Davai,proffanai,dabar skelk savo nuomonę apie Fuji Heavy industries dyzelioką :D

_________________
Real car has hydraulics


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ekoralis
StandartinėParašytas: Bir 29 2009, 11:44 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Kostas rašė:
Davai,proffanai,dabar skelk savo nuomonę apie Fuji Heavy industries dyzelioką :D

A gi be nuomonės ;) .


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ekoralis
StandartinėParašytas: Rgs 30 2009, 19:02 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 17 2008, 23:11
Pranešimai: 546
Miestas: Jonava
naujiena ekoralio fronte... prieš kurį laiką austras Gerhard Plattner su nauju, dyzeliniu 1,4 l. turbodyzeliniu "Seat Ibiza Ecomotive" pasiekė taupaus važiavimo rekordą... 100 km. įveikta tik su 2,34 l. kuro (kai oficialios automobilio sąnaudos, bent - 3.7 l /100 km.)*

* - Austrian hyper-miler beats his own record when driving a Seat Ibiza Ecomotive to 100 mpg.; http://green.autoblog.com/2009/09/30/au ... a-seat-ib/

_________________
Citroen C2, 1,1l.benzinas+LPG Paveikslėlis
(ex Fiat Multipla, 1,6 l.benzinas; 76 kw.)


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ekoralis
StandartinėParašytas: Spa 02 2009, 16:07 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Vas 18 2004, 11:13
Pranešimai: 2229
Miestas: Vilnius
Kiba primyzo i baka :shock: . As zinau kelis zingsnius,kurie mazina kuro sanaudas,tipo perpust padangas,ale gadini vaziuokle-nieks nepigiau ir t.t... Nu yra dar vienas isbandytas,bet niekam nesakysiu viesai,gal dar paciam reikas sudalyvaut,techniskai tai nepaaiskinama,bet veikia.
Bet ,kad tiek sutaupyt,tai jau reikia originalia iranga keist. netikiu, kaip ,kad Stanislavskis sakydav o.

_________________
AX GTI 1991(mano meile),
ZX Universalas 1,4 1997 ,
Xsara Exclusive 2,0 2002
BX GTi 4x4 1991


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ekoralis
StandartinėParašytas: Spa 02 2009, 20:36 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Viskas čia normaliai su ta Ibiza. Tokias sąnaudas, susiklosčius tinkamoms sąlygoms, galima išlaužti ir su "prieštvaniniais" AX ar ZX.
Tereikia turėti tinkamą mašiną, ir mokėti važiuoti :) .


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ekoralis
StandartinėParašytas: Spa 05 2009, 15:11 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 17 2008, 23:11
Pranešimai: 546
Miestas: Jonava
Ką tik permečiau akimis trumpą autobloggreen apžvalgą apie ekonomiškiausius europietiškus automobilius. Pasirodo "Seat Ibiza 1.4 TDI Ecomotive" užima 3 vietą iš 15-os... Pirmoji vieta, pagal autobloggreen, atitenka "smart fortwo coupé 0.8 cdi" (su 3,4 l./100 km. sąnaudomis), o antroji - "Ford Fiesta 1.6 TDCi ECOnetic" (3,7 l.100 km.) ...*

* - REPORT: All of Europe's 15 most fuel-efficient cars get better than 56 mpg; http://green.autoblog.com/2009/10/02/re ... -better-t/

_________________
Citroen C2, 1,1l.benzinas+LPG Paveikslėlis
(ex Fiat Multipla, 1,6 l.benzinas; 76 kw.)


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ekoralis
StandartinėParašytas: Spa 05 2009, 17:21 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 01 2006, 13:09
Pranešimai: 2358
Miestas: Vilnius
lt079if rašė:
Ką tik permečiau akimis trumpą autobloggreen apžvalgą apie ekonomiškiausius europietiškus automobilius. Pasirodo "Seat Ibiza 1.4 TDI Ecomotive" užima 3 vietą iš 15-os... Pirmoji vieta, pagal autobloggreen, atitenka "smart fortwo coupé 0.8 cdi" (su 3,4 l./100 km. sąnaudomis), o antroji - "Ford Fiesta 1.6 TDCi ECOnetic" (3,7 l.100 km.) ...*

* - REPORT: All of Europe's 15 most fuel-efficient cars get better than 56 mpg; http://green.autoblog.com/2009/10/02/re ... -better-t/

Uztat 4 pradeda VW (Polo, Golf, Skoda sarasiuke su Audi ) :roll: Beje, Toyota ilindus garbingai - dziapai pasistenge :wink:

_________________
`89 exBX 14RE,1.9RD,`02 exMazda Demio
`99 exXsara
'06 C5 Kombi HDi 135
'07 Peugot 307 SW HDi 135
AM/FM Canva 278 ASQ Farun JBA 230 - 66


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ekoralis
StandartinėParašytas: Spa 05 2009, 17:58 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 10 2006, 16:01
Pranešimai: 1244
Miestas: Kaunas
Kad kibiras su 0.8ltr varikliu sutelpa į 3.4ltr/100km tai nelabai nustebino. Bet vat Volvo V50, suvartoja tik 0,5ltr daugiau, o yra visiskai kitos klases automobilis. Dydžiu jis tik 2mm trumpesnis už Xantia Break ir daug maž vienodas svoriu. Įspudinga.

lt079if rašė:
Ką tik permečiau akimis trumpą autobloggreen apžvalgą apie ekonomiškiausius europietiškus automobilius. Pasirodo "Seat Ibiza 1.4 TDI Ecomotive" užima 3 vietą iš 15-os... Pirmoji vieta, pagal autobloggreen, atitenka "smart fortwo coupé 0.8 cdi" (su 3,4 l./100 km. sąnaudomis), o antroji - "Ford Fiesta 1.6 TDCi ECOnetic" (3,7 l.100 km.) ...*

* - REPORT: All of Europe's 15 most fuel-efficient cars get better than 56 mpg; http://green.autoblog.com/2009/10/02/re ... -better-t/

_________________
Peugeot 206 SW '04 2.0 HDI Quicksilver
<< Xantia '94 2.0i VSX - buvo...


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ekoralis
StandartinėParašytas: Spa 05 2009, 19:09 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
lt079if rašė:
Ką tik permečiau akimis trumpą autobloggreen apžvalgą apie ekonomiškiausius europietiškus automobilius. http://green.autoblog.com/2009/10/02/re ... -better-t/
Nea vyrai; neužsikabinkit taip labai. Kiek sulyginau (mažiau pusės, jei po teisybei, bo tingėjosi daugiau; visur tas pats), tai čia viso labo gamintojo deklaruotas vidurkis, mažai ką bendro turintis su realybe. Kaip anksčiau deklaruojamas vidurkis būdavo kiek padidinamas, kad variklis galingesniu atrodytų, taip dabar, užėjus "žalumo" bangai, jis lygiai taip pat sumažinamas, kad skaičiukai geriau žiūrėtųsi. Vidurkio nustatymo taisyklės tai leidžia.
Tas pats smartas tam tikrom sąlygom gali suryti dukart mažiau, kaip ir universalas volvas- dukart daugiau, nei deklaruota.
Bet iš lentelės pastebimas ir technologijų tobulėjimas; jei mašinoms tokios sąnaudos būtų visiškai nepasiekiamos, jos nebūtų ir deklaruojamos. Dar prieš dešimtmetį tokia spūstis ~4/100 sąnaudų grupėje buvo neįsivaizduojama, net ir uoliai klastojant duomenis.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ekoralis
StandartinėParašytas: Spa 27 2009, 15:00 
lt079if rašė:
Ką tik permečiau akimis trumpą autobloggreen apžvalgą apie ekonomiškiausius europietiškus automobilius. Pasirodo "Seat Ibiza 1.4 TDI Ecomotive" užima 3 vietą iš 15-os... Pirmoji vieta, pagal autobloggreen, atitenka "smart fortwo coupé 0.8 cdi" (su 3,4 l./100 km. sąnaudomis), o antroji - "Ford Fiesta 1.6 TDCi ECOnetic" (3,7 l.100 km.) ...*

* - REPORT: All of Europe's 15 most fuel-efficient cars get better than 56 mpg; http://green.autoblog.com/2009/10/02/re ... -better-t/


Kas įdomiausia, kad 15 sąrašo automobilių naudoja 9 skirtingus variklius, o sąraše yra po 2 vw 1.4 tdi ir 1.6 tdi ir 4 psa sukurto 1.6 hdi (90 ir 110 ag) variantai - pas fiesta, mini ir volvo.. įdomu, kad pas pačius variklio kūrėjus analogiškai ekonomiško modelio nėra..


Į viršų
   
 Pranešimo tema: Re: Ekoralis
StandartinėParašytas: Spa 27 2009, 22:09 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
orandzh rašė:
įdomu, kad pas pačius variklio kūrėjus analogiškai ekonomiško modelio nėra..

A sąnaudos gi priklauso ne vien nuo variklio. Priedo, jas (teorines) apskaičiuoti irgi galima įvairiai. O kaip yra praktiškai, vien trasa teparodys.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 199 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 7 8 9 10 11 ELLIPSIS 14 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 4 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007