lt079if rašė:
o ar verta piltis pačius brangiausius tepalus (kad ir tą patį Castrol) jei naudoji xado?
xado daugiau del susidevejimo atstatymo, aisku ir trinti sumazina, bet neilgalaikis tas trinties sumazejimas. Pilciau normalu gamintojo rekomenduojama tepala, tiek pagal klampuma tiek pagal standartu atitikima. Musu kibirams, kuriems nereikia ten visokiu longlife specifikacijas atitinkanciu tepalu, moketi uz tepalo litra daugiau kaip 30 litu yra nesamone ir pinigu svaistymas. retas kuris ta masina greziam, retas kuris planuoja su ta masina vaziuot dar puse milijono kilometru. eksperimentuoti su visokiais tepalais neverta, nes kad pastebesi kazkokias ten teigiamas brangaus tepalo savybes mazai tiketina, bet kad noredamas palepinti masina lenktyniniais tepalais gali isgirsti kompensatoriu kalima - realu. Statistinio forumo dalyvio citroeno projektavimo stadijoje vargu ar buvo tepalu, geresniu nei visiem iperkama 20-25 litus uz litra kainuojanti totalio sintetika. va flyneris kiek savo skelbime rase, tai i savo trilitri pyle totalio pusiausintetika, kurios 5 litrai kainuoja ~80 litu, vaziavo daug, gaza paspausti irgi mego, tas xmas dabar triuksmo rankose ir masina toliau vaziuoja, kuro normaliai vartoja, negirdejau, kad nors puse zodzio apie pacio variklio bedas ar dideles sanaudas butu uzsiminta.
Del tepalu keitimo intervalo, jei jau tiek daug kalbame apie tepalus. Susibalamutijau dabar visiskai. Zodziu valvoline tepalu patarejas 1995-2001 metais gamintam XMui dvilitriui 16v be turbinos (variklio kodas XU10J4R) rekomenduoja keisti tepala kas 20000km. jei vazinejama nedaug, nedaznai, tai keitimo intervalas trumpeja iki 10000km. Cia ramu, as vazineju kasdiena, variklis isyla pilnai, keiciam kas 20k. Einam toliau. Vedu i ta pati valvoline advisoriu citroen xantia, tai ten 2,0 16v pasirinkimas platesnis, varikliui tuo paciu kodu yra 1994-1995 metai, yra 1995-1996, 1996-1998, 1999-2000 metais gaminta masina. Visur variklio kodas toks pats kaip ir Xme - XU10J4R. Tik 1994-1998 gamintose xantiose keitimo intervalas 15000, o 1999-2000 metais gamintose 20000Km. tai kas kiek, jomajo? zinau tas pats variklis buvo ir su metaliniu ipurskimo kolektorium ir su plastikiniu. pas mane plastikinis.
toliau dar idomiau, imu as peugeot 605, tuo paciu varikliu, imu 2,0 16v 1995-2001 metais gamintas, variklio kodas toks pat kaip xm ir xantia, tada jei retai vazineji keiti kas 10000km, jei masina iki 1999 metu ir normaliai vazineji, tai keiti kas 15000 o jei masina naujesne nei 1999 metai - keiti kas 30000 km. KAS PER SUDAS? ir dar pezui siulio arba 0w30 arba 5w30, kai citroenui siulo 5w30 arba 5w40 tepala. Tai kas kiek keisti? Ziurint i Xmo lentele - kas 20, ziurint i xantios - kas 15, ziurint i pezo - kas 15. ziurint i pezo 406 1996-1998 metais gaminto tai keisti kas 15, o jei pezas 406 gamintas nuo 1999 - kas 30k km. Nors variklio kodas tas pats, deklaruojami kilovatai ir niutonai tie patys, koncernas tas pats.
Rementis dauguma, keisti kas 15, o ka usermanualas raso? gal kas turi ar zino kur yra padetas internete jis? Mano Xmas 1997 metu liepa nuriedejo nuo konvejerio, priekines groteles jau naujausio modelio, su didziuliu sevronu centre, nes dar yra buve kiek mazesnis sevronas centre 1995-1997 metais, tai pas mane jau ale naujausia laida, jau ir salono veliurine medziaga naujausiuose Xmuose sutinkamo rasto.
Radau neste advisoriu tai ten irgi, XMui kas 20000km, su xantiom tas pats kaip valvoline, su pezais tas pats, saltinis pas budu tas pats vadinasi, tik siulo savo produktus. tik kad neste siulo tokius pat tepalus pezui ir citrui, o valvolino pasiulymai skyresi.