Galima ir visiems, tačiau kraunant padidinta įtampa būtinos papildomos saugumo priemonės: apsauginiai akiniai, guminės ar bent jau polietileninės pirštinės, guminė prijuostė; būtina atidaryti akumuliatoriaus elementų užpylimo angas (net "neaptarnaujamiems" akumuliatoriams). "Užviręs" akumuliatorius "spjaudosi" elektrolitu, o uždarius užpylimo angas, gali sprogti. Be to, kraunant išlyginamuoju režimu, virš akumuliatoriaus susidaro vandenilio ir deguonies mišinys, kuris gali sprogti nuo kibirkšties, galinčios atsirasti sujungimuose tarp akumuliatoriaus gnybtų ir prijungto kabelio (vaikystėje teko tai patirti asmeniškai).
Padidinta įtampa kraunant per ilgai, prasideda aktyvi elektrodų oksidacija (juoduoja), mažėja akumuliatoriaus talpa dėl per storo oksido sluoksnio, elektrodai ima irti. Skirtingai nuo sulfatų dangos (pulsuojančio įkrovimo metu sulfatai suardomi), oksiduotų elektrodų neįmanoma atstatyti.
Tikslią įtampą nustato kiekvieno akumuliatoriaus gamintojas. Paprastai pigesnių akumuliatorių ji būna žemesnė, o akumuliatorių su Ag arba Ca priedais - aukštesnė. Akumuliatoriams su spiraliniais arba vamzdeliniais (Plante) elektrodais ši įtampa gali siekti net iki 16V.
Dar vienas būdas - įkrovus kelias valandas padidinta įtampa, išmatuoti elektrolito tankį (taip darydavau savo "Pobedai"

), kuris turi suvienodėti lyginant su pradiniu, jei jis buvo nevienodas. Visgi, jei jis buvo vienodas, nereikia atlikinėti ir išlyginamojo įkrovimo
Viena sąlyga - elektrolitas nepapildomas; papildomas tik vanduo!
Dėl aukščiau paminėtų procedūrų, geriau kad aplink akumuliatorių burtų specialistas
