WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 03 2025, 21:08

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 10 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: kompresorius i HDI
StandartinėParašytas: Spa 27 2009, 20:48 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 10 2008, 18:00
Pranešimai: 356
Miestas: Klaipeda
sweiki, tai gi sove man i galva tokia kvaila mintys. pajungt prie slango kuris eina is turbinos i varikli kopresoriu. tesiog slange padarit atsisakojima. vienas slangas eis nuo turbinos i varikli o kitas nuo kompresoriaus per ta tapati slanga i varikli. kaip manot ar padidetu variklio jiega gavus papildama oro srauta

_________________
Paveikslėlis C5 2001 2.0hdi 80kw manual


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: kompresorius i HDI
StandartinėParašytas: Spa 27 2009, 20:51 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 25 2008, 23:00
Pranešimai: 3604
Miestas: Kaunas
ar padidetu ar ne nezinau ir ar padaryt taip galima nezinau,bet jei butu galima ir veiktu,tai tau gali nespet purkstukai poto kuro purkst ir jokio gerio is to..aisku priklausytu koks kompresorius butu..

_________________
<< Citroen C5 X7 2.0 HDi 100kW 08'
P407c 2.7HDi 07' 150kW


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: kompresorius i HDI
StandartinėParašytas: Spa 27 2009, 21:42 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Nu yra panaši sistema kai kuriuose japonuose COMPREX (Mazda 6 2.0TD pvz.), kur ant genero sumontuota kompresoriaus pompa, kuri dirba ir prieš įsikačegarinant turbinai, ale bet tačiau...
Ar tikrai ne paprasčiau susitvarkyti esamą variklį; neamputuoti visų ten FAPų, EGRų ir pan? :)
Visada paprasčiau yra paforsuoti (ar bent sureguliuoti) esamą variklį, nei imti klijuoti ant jo neserijinius supermagapribumbasus.

Imant konkrečiai svarstomą atvejį, kad "kompresorius prisabačinamas prie į variklį einančios šlangos kaip atsišakojimas", primesk, kaip tu valdysi/išskirstysi/ribosi jų srautus? Kas suks tavo kompresorių? Kaip suderinsi maksimalius turbinos ir kompresoriaus slėgius? Kur pas tave stovi reguliatorius, didinantis paduodamo kuro kiekį priklausomai nuo paduodamo oro kiekio? Kiek daviklių teks keisti ar perstatyti?... Ką darysi, jei turbina pasirodys besanti pavargusi, ir galingas kompresorius, vietoj kad pūsti variklin, varys slėgį per turbiną išmetiman, taip labai spėriai užlenkdamas turbiną?... Arba atvirkščiai?...
Nekišk nagų ten, kur nepilnai suvoki, ką darai. Aš ir pats mąsčiau apie papildomą kompresorių dar prieš gerą dešimtmetį, bet tos minties senai atsisakiau, nors teorines galimybes įgyvendinimui turiu. Argumentų "prieš" turiu kelis kibirus, bet kitus tiesiog tingiu dėstyti; tai bus keli lapai teksto. Pakakti turi ir to, ką surašiau.

Trumpai, jei tik nori- tai ir dėkis. Bet daug protingiau bus nesidėti to kompresoriaus. Kodėl, suvoktum tik su laiku, bet verčiau net nepradėk. O jei tik nori ir rimtai manai kad reikia- žinoma, pradėk :) .


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: kompresorius i HDI
StandartinėParašytas: Spa 28 2009, 11:32 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 10 2008, 18:00
Pranešimai: 356
Miestas: Klaipeda
tai pagalvojau kas bus jei vietoi kompresoriaus imontuot automobilini dulkio siurblio varikliuka-turbina. pajungt jungikli i salona ir esant reikalui paspaust migtuka kad varikliukas pradetu suktis ir atsirastu papildamos galios.pvz. lenkiant. seip nemanau kad tam priesintusi visokiausi davykliai. cia tesiog butu pagalba pagrindiniai turbinai kuri gal jau nebeturi tiek smarves duot pakankama oro srauta.

_________________
Paveikslėlis C5 2001 2.0hdi 80kw manual


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: kompresorius i HDI
StandartinėParašytas: Spa 28 2009, 12:41 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
Ką rūkai? :lol: O jei rimtai, tai pradžiai siūlau pastudijuoti bent jau elementarius pagrindus prieš imantis tokių "eksperimentų". Net jei ir pavyks prikočioti papildomai oro į degimo kamerą, vien tai tikrai nereikš daugiau galios. Pradžiai pasiskaiyk: http://www.autos.lt/index.php?subj=readtopic&id=30, o ir pilnas googlas info apie tai.
Gal pasirodys kad viską jau turi, tik reik supratingai paderint. Na pagaliau C5 HDi mano nuomone nėra tas variklis, kuris pigiai pasiduoda tokiem eksperimentam. Nu pagaliau pasidaryk chip-tiuningą jei taip tos galios reikia, bus tikrai paprasčiau ir patikimiau. O jei reikia galios lenkimui - tai NOS'as :lol: nu arba KERS :wink:
Ai o apie dulkių siurblį :lol: - pasimatuok pradžiai slėgį kurį sukuria tavo turbina prie pilnos galios, nu o paskui automobilinio dulkių siurblio. Atsakymą manau iš to ir sužinosi.

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: kompresorius i HDI
StandartinėParašytas: Spa 28 2009, 13:30 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 14 2004, 15:45
Pranešimai: 3087
Miestas: AUKSTADVARIS/SIAULIAI
....:););)
Cia panasiai, kaip vaziuojant ir norint angliu gauti papildomu "ant lenkimo", duodi pusti salia vairuotojo sedinciam draugeliui-ciuvakui zarna, kurios kitas galas inteina i iejimo kolektoriu, idant sukelti papildoma slegi... :mrgreen:

_________________
XM'93 2.0iLPG-Mad Max...Amen..:(; XM'91V6 LPG; XM'98turbo LPG
Ex: XM'90 2.0iLPG; XM'92 V5 LPG; XM'96 V6 APD LPG; XM'93 V6 APD LPG; XM'00 2.5td
Visada su XM...


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: kompresorius i HDI
StandartinėParašytas: Spa 28 2009, 17:53 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 10 2008, 18:00
Pranešimai: 356
Miestas: Klaipeda
griaunat mano svajones pilnu pajegumu :)

_________________
Paveikslėlis C5 2001 2.0hdi 80kw manual


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: kompresorius i HDI
StandartinėParašytas: Spa 28 2009, 18:52 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Kov 31 2007, 07:57
Pranešimai: 194
Tos svajonės tik rodo, kad domiesi technika ;)
Sužinosi dar daugiau - galėsi dar pasvajot :)
O kai sužinosi viską - beliks tik burbėti „už fabriką gudresnis nebūsi“ :D

Kas link svajonių ir turbinų: scania seniai deda jėgos turbinas į motorus. Pirmas ant išmetimo kolektoriaus stovi turbokompresorius, na, paprasta turbina - dūmai suka mentes, mentės suka kitas mentes - ir tos pučia orą į motorą. Tada stovi jėgos turbina - dūmai suka mentes, tos per reduktorių ir hidromovą suka ... variklį ;)
Nauda? nuo 420 iki 470 arklių prideda. Mano manymu, tai yra daug. Dešimtadalis vis tik ;)
Ar galima pačiam tokią išburti? Turbūt smarkiai pigiau būtų galingesnį motorą nupirkti :D


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: kompresorius i HDI
StandartinėParašytas: Spa 28 2009, 20:12 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 10 2008, 18:00
Pranešimai: 356
Miestas: Klaipeda
na viskas su jumis aisku... :kngt: teks kolkas viska palikt kaip yra...
ir dar... nenoriu kurt naujos temos, bet noriu paklaust ar legva yra nusukt purkstukus kad jos isvalyt? ir apskritai ar reikia tai daryt? ar buna kad jie uzsikimsa ar kitaip apsinesa ir tai trugdo normaliam darbui?

_________________
Paveikslėlis C5 2001 2.0hdi 80kw manual


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: kompresorius i HDI
StandartinėParašytas: Spa 28 2009, 20:48 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
scaniagt rašė:
Tos svajonės tik rodo, kad domiesi technika ;)


Jei jau rimtai nori padidinti variklio galią, ar bent padididinti sukimo momentą prie žemų apsukų (kam ir tebūna reikalingas kompresorius), verčiau čipuok motorą (pagal tavo pageidavimus, prie kokių apsukų ko nori, kad ir "Vimota" susius viską, ką tik variklis leis). Gausi, ko širdis trokšta.
Dėtis papildomą kompresorių, kuriam net vieta gamykliškai nėra numatyta- megahemorojus. Kita vertus, jei turi megalaiko ir vartai megababkes- kodėl gi ne :D . Bet jei prieti atbulais nagais, tai bus nebe mega, o supermegahemorojus, su dėsninga pabaiga: neužilgo bus "kirdyk matarui".

Ir visvien pigiau ir paprasčiau būtų iškart nusipirkti mašiną su trokštamais akseleracijos rodikliais. :)
Nesuk sau galvos. Jei realiai trūksta traukos dėl kažkokių variklio bugų- tvarkykis variklį. Jei jis normalus, bet traukos visvien trūksta- keisk į mašiną su tau tinkama trauka, jei esamo čipuotis nenorėsi.
Tiek ir tų patarimų.
:roll:

O purkštukai- taip; su laiku užsikiša. Jei pili lievą saliarą, netgi gan dažnai.
Purkštukus įmanoma praplauti, įmanoma sureguliuoti (atsatatyti) jų atsidarymo slėgį ir pan. Bet jei purkštuko adata suėsta lievos abrazyvinės saliaros- jam kirdyk. Teks keisti visą purkštuką.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 10 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 2 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007