Nu yra panaši sistema kai kuriuose japonuose COMPREX (Mazda 6 2.0TD pvz.), kur ant genero sumontuota kompresoriaus pompa, kuri dirba ir prieš įsikačegarinant turbinai, ale bet tačiau...
Ar tikrai ne paprasčiau susitvarkyti esamą variklį; neamputuoti visų ten FAPų, EGRų ir pan?

Visada paprasčiau yra paforsuoti (ar bent sureguliuoti) esamą variklį, nei imti klijuoti ant jo neserijinius supermagapribumbasus.
Imant konkrečiai svarstomą atvejį, kad "kompresorius prisabačinamas prie į variklį einančios šlangos kaip atsišakojimas", primesk, kaip tu valdysi/išskirstysi/ribosi jų srautus? Kas suks tavo kompresorių? Kaip suderinsi maksimalius turbinos ir kompresoriaus slėgius? Kur pas tave stovi reguliatorius, didinantis paduodamo kuro kiekį priklausomai nuo paduodamo oro kiekio? Kiek daviklių teks keisti ar perstatyti?... Ką darysi, jei turbina pasirodys besanti pavargusi, ir galingas kompresorius, vietoj kad pūsti variklin, varys slėgį per turbiną išmetiman, taip labai spėriai užlenkdamas turbiną?... Arba atvirkščiai?...
Nekišk nagų ten, kur nepilnai suvoki, ką darai. Aš ir pats mąsčiau apie papildomą kompresorių dar prieš gerą dešimtmetį, bet tos minties senai atsisakiau, nors teorines galimybes įgyvendinimui turiu. Argumentų "prieš" turiu kelis kibirus, bet kitus tiesiog tingiu dėstyti; tai bus keli lapai teksto. Pakakti turi ir to, ką surašiau.
Trumpai, jei tik nori- tai ir dėkis. Bet daug protingiau bus nesidėti to kompresoriaus. Kodėl, suvoktum tik su laiku, bet verčiau net nepradėk. O jei tik nori ir rimtai manai kad reikia- žinoma, pradėk

.