Jei jau sankaba užsiorina, vadinasi, tos gumelės nebe visiškai gyvos

. Ir kažkur turėtų matytis padrėkimai, kur tas skystis pradingsta; arba ant dėžės, arba po pedalu. Jei jau sankabos pedalo kietumas priklauso dar ir nuo oro temperatūros, tai kažkurioms gumelėms tikrai kajuk. T.y. skysčio papildymas, net jei tokia operacija ir pavyks ir tikrai tame problema (o problema gali būti ir išdėvėtose vidinėse gumelėse bei štokuose, t.y. skystis lauk nesiveržia, o tik nebesandarus cilindriukas nesukelia reikiamo slėgio), problemos neišspręs, o tik neilgam atidės būtinybę spręsti kapitaliai, t.y. keisti susidėvėjusį mazgą. Kuo bus šalčiau, tuo bus blogiau.
Vos atvėsus orams, dabar masiškai ima išlįsti nesandarumai; tiek dyzelio kuro tiekimo sistemose, tiek visose hidraulinėse. Dažnai pakanka pakeisti sandarinančias gumeles, bet kai šneka eina apie užsandarintus judančius hidraulikos vožtuvėlius (tiek sankabos, tiek ir pvz. galinių būgninių stabdžių cilindriukus), tenka keisti visą mazgą, nes dėl metalo išdilimų vien gumelių pakeitimas problemos nebeišsprendžia.