WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 04 2025, 08:19

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 191 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 4 5 6 7 8 ELLIPSIS 13 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Sau 19 2010, 22:33 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Apie naudotą kepimo aliejų buvau ir liksiu neigiamos nuomonės. Bet jokių tiesioginių pastabų senoviniams D ar TD varikliams (jokiu būdu ne HDI) kaip ir neturiu; visi stebimi vis dar dirba ant aliejaus, kai kurie jau beveik metus :) .

Prikolniau yra tai, kad senobiniai D/TD varikliai dirba ir ant gryno LHMo. Kaip prielaidą ėmiau, kad visi kuro sieteliai ir filtrai švarūs (o jie pas mane tikrai tikrai švarūs), LHMą bakan pyliau jau mėnesį atstovėjusį (t.y. be kietų sunkių dalelių), papildomai košiau per megasmulkų sietelį, visiškų drumzlių nepyliau, ir bet ale tačiau, jau mėnesį mano varikliai ir kuriasi, ir važiuoja vien ant LHMo :) . Ir skirtumas nuo grynos saliaros- tik išmetamo dūmo kvape. Siurblio plunžerius tepalas (LHMas) tepa daug geriau, nei gryna saliara, taip kad siurbliui jokios grėsmės nėra. O kuro filtrą pasikeisti jau po savaitės, tai aš tam pasiruošęs :D .
...ir vėlgi, kas liečia gryną aliejaus "atrabotkę"- nu pilkit bakan, jei mašina priešų...
Ant to šūdo be problemų važiuoti gali tik didžiatūrės mašinos, ala furos ar karjeriniai sunkvežimiai.


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 19 2010, 22:42 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 09 2007, 21:51
Pranešimai: 209
o kaip su variklių atrabotke


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 20 2010, 01:55 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Per tiršta manyčiau. Ir kažin kaip ten važiuotų, juk tepalo degimas nėra toks geras.

Proffanai> Suprasti, vietoj kuro naudojat sukauptą LHMo atrabotkę? :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 20 2010, 09:17 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Sau 27 2009, 19:31
Pranešimai: 169
Miestas: Kelmė
Profanai,
o kaip su Hydraurincage, galima su salera skiesti ?

_________________
Xantia Break, '96, 2.1 TD (zhalia)
ZX Break, '95, 1.9 D, eks (zhuvo)
+37068645415
+37068603652


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 20 2010, 11:44 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 02 2009, 20:01
Pranešimai: 331
Miestas: vilnius
baltarusijoj silumveziu depuose kai vagia dyzeli kad skaitliuku parodimai nepasikeistu privaro atrabotke kurios apstu tonom.po to lietuviu traukiniai atvaro ir uzsipila tos juodos saliarkos:)o lietuvoj kai pilta is kart matos neatskirsi nuo degaliniu.pasakojo masinistai

_________________
"xantia II" 2.1 td karavanas, koža roža ...


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 21 2010, 21:17 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
whisky.lt rašė:
o kaip su variklių atrabotke

Manyčiau, tamsta bajerists :) . Kita vertus, tai mažai kuo prastesnis šmieras kad ir už aliejų nuo spurgų kepimo. Nepabandęs nesužinosi, ar ne? :D . Aš nebandysiu.
Ekspertas rašė:
Profanai,
o kaip su Hydraurincage, galima su salera skiesti ?
Jau n kartų minėjau, kad Hydraurincage- beveik tas pats, kaip ir LHM, išskyrus spalvą... O imant fizines savybes, tai jame daug didesnė kakų koncentracija, nei LHMe. Nori- pilk, nori- prieš tai prafiltruok, bet aš to šmiero nesipilčiau net į priešistorinį TD. Net ir po trikartinės išankstinės filtracijos.

Vyrai, supraskit, kad dyzelinis variklis gali dirbti vos ne ant bet ko (kad ir ant grynos naftos), jei tas bet kas suslėgtas užsidega, bet tai neverta tuo piktnaudžiauti. Tepalas (kad ir tas pats LHM) siurblį tepa kur kas geriau už saliarą, ir šiuo atžvilgiu grėsmių nenusimato. Ale bet tačiau; paėmus netgi senobinį mechaninį siurblį, išauga tikimybė, kad su tokiu kuru pridegs purkštukai; išdegs forkameros; užsikoksuos žiedai. Ar tikrai visiems norisi variklio kapitalinio?... :roll:
Aš ligi to darbo ant gryno LHMo ėjau ne vieną dieną, vis didindamas LHMo koncentraciją, ir išsiaiškinau, kad variklis normaliai (be dūmyjmo, jei pakankamas oro tiekimas, ir su lengvu kūrimusi net šaltyje, jei kuro filtras dar švarus) įstengia dirbti ir ant gryno LHMo. Bet jei kam knieti neklausant jokių didaktinių lekcijų pavažinėti ilgesnį laiką ant riebalų iš keptuvės, ant variklio atrabotkės ar hidrorensažo- pirmyn :) . Tik nepamirškit aprašyti įspūdžių po mėnesio- kito.


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 21 2010, 21:45 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 10 2006, 16:01
Pranešimai: 1244
Miestas: Kaunas
O važinėjimas naudotu LHM'u tai turbūt senas kaip ir Citroenizmas Lietuvoje :) Jau prieš gerus tris metus girdėjau apie vieną BX'ą važinėjantį beveik išskirtinai LHM'u (ir velnias neėmė kiek žinau).

_________________
Peugeot 206 SW '04 2.0 HDI Quicksilver
<< Xantia '94 2.0i VSX - buvo...


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 21 2010, 22:00 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Toks žinomas cirodaktaras kaip Alvydas, jau beveik dešimtmetį pila LHMo atsistovėjusią ir perfiltruotą atrabotkę bakan (žmonos mašinai, žinoma), ir ligi variklio kapitalinio dar nedaėjo :) . Bet tai ir santykis eina ne gryna atrabotkė, o tik kaip priedas; bent 1:5 su saliara. Sukasi su tokiu kuru netgi 2.5TD be problemų. Svarbu nepersistengti su proporcijomis, ir nepatingėti mechaniškai perfiltruoti prieš pilant bakan.
Apie BXą 1.9D, važinėjusį išskirtinai LHMu, jau senai girdėjau, kad užlinko :D .


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 22 2010, 19:57 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Geg 08 2008, 23:23
Pranešimai: 74
balandzio menesi bus jau 2 metai kaip pilu i savo citra 1,9 td su bosh siurbliu alieju is piceriju .nieko tai masinai nenutiko da netgi geriau traukia.santykis 5 litrai saliaros,20 litru aliejaus ir puodelis vait spirito.viska gerai ismaisyti.aliejus aisku gerai nufiltruotas per 5 mikronu filtra.taigi man viskas ok. o jus norit pilkit , norit nepilkit. :mrgreen: vazineju ne lt.turejau galvoj ziema nesalta.


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 22 2010, 21:01 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 09 2007, 21:51
Pranešimai: 209
taigi, tas pats santykis 1:5,
gal dar ka nors šiuo santykiu imanoma
(pvz motoro atrabotke :D )


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 22 2010, 21:20 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
whisky.lt rašė:
(pvz motoro atrabotke :D )
Nu, tai pabandyk ir aprašyk :roll:
LHMas- gryna mineralinė alyva (kurios bazė nedaug skiriasi nuo saliaros); o variklinės alyvos šiais laikais sintetinės ar bent pusiau sintetinės. Kaip dirbs/reaguos visa dyzelio kuro sistema ir pats variklis ant grynos sintetikos po grynos mineralkės, aš nežinau. Kadangi LHMas- mineralkė, žinodamas daugumą jo parametrų (net ir LHMo atrabotkės), surizikavau jį supilti bakan; eksperimento dėlei. Ar aš su juo toliau važinėsiu? Jokiu būdu ne; aš pernelyg myliu savo mašiną, ir varikliai tam neskaičiuoti. Jau šiandien LHMo procentas mano bake neviršyja 10. Dėl tos pačios priežasties bakan nebus pilama ir jokia variklinė atrabotkė, net ir po 5x filtravimo. Jei filtravimas ir išgaudys mechaninio dilimo produktus, jis jokiu būdu neišgaudys cheminių įvairiausiose temperatūrose dirbusios pačios alyvos pokyčių. Kurie velniaižin kaip atsilieps kai kurioms jautresnėms variklio dalims.
Nesiplečiant, tai nepilk variklin to, kam jis neskaičiuotas, ir vargo garantuotai nematysi.
Parafrazuojant, galima tarti, kad mineralinis LHMas panašus į tai, kam dyzelinis variklis yra skaičiuotas, tuo tarpu variklinio tepalo atrabotkė panašesnė į megašmierą nuodyti uošvėms, nei į kurą.
Todėl bakan- saliara, žoliapjovėms- benzinas, o uošvėms- dujos. Nu, kad turėtų ant ko vištą kepti, o ne tam kam pagalvojot. :roll:
Atrabotkei kure griežtas ne ;)

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 23 2010, 09:37 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Sau 27 2009, 19:31
Pranešimai: 169
Miestas: Kelmė
proffanas rašė:
whisky.lt rašė:

Todėl bakan- saliara, žoliapjovėms- benzinas, o uošvėms- dujos. Nu, kad turėtų ant ko vištą kepti, o ne tam kam pagalvojot. :roll:
Atrabotkei kure griežtas ne ;)

Cia gerai pasakyta, prajuokinai taip kad net asaros isbego... :lol: :lol: :lol:

_________________
Xantia Break, '96, 2.1 TD (zhalia)
ZX Break, '95, 1.9 D, eks (zhuvo)
+37068645415
+37068603652


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 19 2010, 15:06 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Sau 27 2009, 19:31
Pranešimai: 169
Miestas: Kelmė
Savaitgali buvau pas drauga sveciuose tai papasakojo, jog su "mersu" kazkurtai apie 90 metus variklis 2,5l jau 2,5 metus vazineja tepalo atrabotke. Skiedzia su kazkokia salerka 2 prie 1, galima sakyt vaziuoja vos ne vien ant atrabotkes. Tiesa sia ziema stovejo, nes buvo uzsale...

_________________
Xantia Break, '96, 2.1 TD (zhalia)
ZX Break, '95, 1.9 D, eks (zhuvo)
+37068645415
+37068603652


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 26 2010, 20:51 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Nu važiuoja dyzeliai ant atrabotkės; važiuoja... Tikrai važiuoja; pats mačiau. Tą jau ir rašiau, su pastaba, kad nežinia kaip toli ir kiek ilgai :) .
Buvo ir tokių senujų agurkinių mersų (W123) juzerių, kurie gyrėsi, kad jau pusę metų vien ant visokio š važiuoja. Ir tikrai atvažinėjo. Bet tai paskui tie "važinėtojai" pasirodė su kitomis mašinomis, ir į kalbas apie tolimesnius eksperimentus nesileido :) .
Jei kam knieti eksperimentuoti ant savo kailio- eksperimentuokit. Autoritetingai patvirtinu, kad ir HDI važiuos tiek ant atrabotkės, tiek ant aliejaus. Bent jau iki šroto ar serviso, jei jie ne įkalnėje :P .
Jei jau sunku įsisavinti dyzelinių variklių teoriją, galima gi viską išbandyti ir praktiškai. Dviratį irgi ne vienąsyk išradinėjo.

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 05 2010, 19:59 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Bal 27 2009, 21:12
Pranešimai: 69
proffanas rašė:
Apie naudotą kepimo aliejų buvau ir liksiu neigiamos nuomonės. Bet jokių tiesioginių pastabų senoviniams D ar TD varikliams (jokiu būdu ne HDI) kaip ir neturiu; visi stebimi vis dar dirba ant aliejaus, kai kurie jau beveik metus :) .

Prikolniau yra tai, kad senobiniai D/TD varikliai dirba ir ant gryno LHMo. Kaip prielaidą ėmiau, kad visi kuro sieteliai ir filtrai švarūs (o jie pas mane tikrai tikrai švarūs), LHMą bakan pyliau jau mėnesį atstovėjusį (t.y. be kietų sunkių dalelių), papildomai košiau per megasmulkų sietelį, visiškų drumzlių nepyliau, ir bet ale tačiau, jau mėnesį mano varikliai ir kuriasi, ir važiuoja vien ant LHMo :) . Ir skirtumas nuo grynos saliaros- tik išmetamo dūmo kvape. Siurblio plunžerius tepalas (LHMas) tepa daug geriau, nei gryna saliara, taip kad siurbliui jokios grėsmės nėra. O kuro filtrą pasikeisti jau po savaitės, tai aš tam pasiruošęs :D .
...ir vėlgi, kas liečia gryną aliejaus "atrabotkę"- nu pilkit bakan, jei mašina priešų...
Ant to šūdo be problemų važiuoti gali tik didžiatūrės mašinos, ala furos ar karjeriniai sunkvežimiai.



Zinau, kaip senobini 307 merso variklio siurbli suede per 3 menesius,naudodami biodyzeli...
Isivaizduoju kas darosi nuo aliejaus is fritiurines....


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 191 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 4 5 6 7 8 ELLIPSIS 13 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 0 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007