WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 05 2025, 01:47

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 84 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 6
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Kov 02 2010, 11:11 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sau 23 2010, 23:16
Pranešimai: 62
Pas mane tai leido per pati ta voztuveli, kur plasmese jungiasi su metaline plokstele. Nu aisku tai pasmus skiriasi problemos, nes pas mane su ankstinimu nesamones darosi,su kuro padavimu viskas ok. O filtro gumele ta kur dedasi po filtro indeliu, gali rasti senukuose. Ten truputi storesne bet isideda ir viskas ok.


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 02 2010, 12:28 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Rgs 26 2007, 17:05
Pranešimai: 166
Miestas: Shiauliai
Novelis rašė:
Pas mane tai leido per pati ta voztuveli, kur plasmese jungiasi su metaline plokstele. Nu aisku tai pasmus skiriasi problemos, nes pas mane su ankstinimu nesamones darosi,su kuro padavimu viskas ok. O filtro gumele ta kur dedasi po filtro indeliu, gali rasti senukuose. Ten truputi storesne bet isideda ir viskas ok.

Na man ir kazkiek pastebejau per ta pacia voztuvelio plasmase per kampa rasoja.
O gal zinai tos filtro gumeles ismieras, kokio dydzio ir diametro reikia?


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 02 2010, 14:53 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Gru 28 2007, 19:22
Pranešimai: 158
Miestas: siauliai
to guminio ziedo dydis kuris dedasi po plastmasine backute dydis yra 65x73, del senukuose esanciu tai reik ziuret kad butu atspari karsciui ir saliarkai, cia vienas rase,kad rado ta gumini zieda kamazu detalese ar z.u. technikos skyriui, liet agro ar pns. to Novelis varyk atgal i panevezi ir tegul ziuri, gal dar bako sieteli paziurek.


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 05 2010, 20:53 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sau 23 2010, 23:16
Pranešimai: 62
Prasivaliau bako sieteli, siaip buvo neuzsiterses, bet keli karosai bake plaukiojo tai istraukiau. Na tas rytiniam kurimuisi nepadejo. Nesuprantu diena gali stovet ir 10val. ir vistiek uzsikuria, nakti pastovi ir nifiga.


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 15 2010, 21:14 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Rgs 26 2007, 17:05
Pranešimai: 166
Miestas: Shiauliai
Tai va galim baigti tema apie skyva, pasirodo kaltas skyvas. didelis dekui profanui uz pasiulyma su linija. Uzbrezus linija su baltu markeriu, uzvedus varikli paveikus biskeli, isjungus, linija budavo pasislinkus.
Na nebutu lietuviai auksrankiai :) padavus ir teisingas rankas viskas sutvarkoma kempo pagalba.
Reikes ieskot naujo skyvo.


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 15 2010, 23:25 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Suvirino tau škyvą ? :shock:

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 15 2010, 23:50 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 25 2008, 21:36
Pranešimai: 471
Miestas: Kupiškis
tadas1991 rašė:
Suvirino tau škyvą ? :shock:

Cia juk Lietuva :) , o siaip jei musimo labai ner ir gerai padare, tai laikinai, kol gausi, visai priimtinas sprendimas. Tik kad tas laikinumas nebutu amzinas :D .

_________________
<< C5 2.0 HDI 04' break'as
<< C3 1.4 HDI 02' kibiriukas
ex C5 2.0 HDI 03' break'as
ex XM 3.0 V6


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 16 2010, 08:48 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Rgs 26 2007, 17:05
Pranešimai: 166
Miestas: Shiauliai
tadas1991 rašė:
Suvirino tau škyvą ? :shock:

Taip suvirino, cia gi Lietuva ir meistrai su tiesiom rankom.
Jo ieskosiu dabar naujo skyvo.


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 16 2010, 21:34 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Liveris rašė:
Jo ieskosiu dabar naujo skyvo.
Yra dar variantų...
Vienas, tai jei jau suvirino ir ta siūlė laiko- nebesuk sau galvos ir važinėk toliau. Lietuvoje apie trečdalis senesnių nei 10m dyzelių (o škyvai su guminiais intarpais yra praktiškai visuose dyzeliuose) taip važinėja, ir tvirtina neturį problemų.
Kitas variantas- škyvo dalis sujungti štiftais (8-10mm kniedėmis skersai škyvo gumos). Tai kiek patikimiau, nei virinimas; variantas mažiau nei suvirinimo siūlė jautrus perkrovoms.
Abu variantai turi tą minusą, kad jungtis gaunasi standi, o gamintojas numatęs škyve šiokią tokią amortizaciją. Pasekmėje, variklio kūrimo/gesinimo momentais gaunamas smūgis, o staigiai akseleruojant ar stabdant varikliu, perkrovą gauną diržo įtempėjas. Bet realiai, niekada nesusidūriau nei su dėl suvirinto škyvo nutrūkusiu diržu, nei su dėl to pagreitintai mirusiu įtempėju.
Todėl, jei nori statyti naują škyvą- statyk, tas tikrai nepakenks, bet tai nėra skubus pirmaeilis pirkinys.
Pats jau kiek metų važinėju su vientisais tekintais škyvais, ir keiksnoju tik pirmą garsą, kuriant įšalusį variklį. Kaip kūju per bėgį. O daugiau, neaptinku jokių nors teoriškai įmanomų problemų. :roll:


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 84 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 6

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 0 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007