Liveris rašė:
Jo ieskosiu dabar naujo skyvo.
Yra dar variantų...
Vienas, tai jei jau suvirino ir ta siūlė laiko- nebesuk sau galvos ir važinėk toliau. Lietuvoje apie trečdalis senesnių nei 10m dyzelių (o škyvai su guminiais intarpais yra praktiškai visuose dyzeliuose) taip važinėja, ir tvirtina neturį problemų.
Kitas variantas- škyvo dalis sujungti štiftais (8-10mm kniedėmis skersai škyvo gumos). Tai kiek patikimiau, nei virinimas; variantas mažiau nei suvirinimo siūlė jautrus perkrovoms.
Abu variantai turi tą minusą, kad jungtis gaunasi standi, o gamintojas numatęs škyve šiokią tokią amortizaciją. Pasekmėje, variklio kūrimo/gesinimo momentais gaunamas smūgis, o staigiai akseleruojant ar stabdant varikliu, perkrovą gauną diržo įtempėjas. Bet realiai, niekada nesusidūriau nei su dėl suvirinto škyvo nutrūkusiu diržu, nei su dėl to pagreitintai mirusiu įtempėju.
Todėl, jei nori statyti naują škyvą- statyk, tas tikrai nepakenks, bet tai nėra skubus pirmaeilis pirkinys.
Pats jau kiek metų važinėju su vientisais tekintais škyvais, ir keiksnoju tik pirmą garsą, kuriant įšalusį variklį. Kaip kūju per bėgį. O daugiau, neaptinku jokių nors teoriškai įmanomų problemų.
