WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 03 2025, 18:06

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 309 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 4 5 6 7 8 ELLIPSIS 21 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Kov 01 2010, 23:06 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Nebeduoda editint, žodžiu, dabar jau nėr kada, ryt ar kai bus priekis baigtas, sumesiu foto iš skylių lopymo :) Galo baisumai dar liko

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Kov 24 2010, 14:26 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Na ilgai nieko nerašau, ir kolkas dar rimtai nerašysiu, nors gausis daug. Kėbulo darbai priekio beveik baigti, viskas užtaisyta ir nusmaluota, liko pasibaigt sparnus ir sudėt, dar savaitėlė laisvesnių vakarų ir turėtų būt gražiau.

Apsitvarkiau variklio sistemas. Profilaktiniai remontai ir perrinkimai starteriui ir generatoriui, išplauti abu (vandens ir intelkūlerinis) radiatoriai iš vidaus ir išorės, panaikinau antifryzo nuotekį, pasikeičiau myžančią dangtelio tarpinę, popierine tapusią alsuoklio šlangą, kaulines, bet dar neleidusias abratkes, oro ir kuro filtrus, genero ir hidraulinį diržus, šlangeles interkūleris-kažkoks daviklis-siurblys (viena užsikimšus, kitos visai kiauros). Viską kiek gražiau stengiaus išvalyt

Norėjau pasikeist ir velenėlio salnykus, nusprendžiau, kad nafik, galinė motoro dalis tepaluota - kad vienoj vietoj neberasos, mažas pliusas.

Su ta alsuoklio šlanga komedija. Vos pajudinau jos chamutą, ėmė ir nulūžo. Patrumpinau, bandžiau užmaut, perlūžo išilgai perpus :D Teko pirkt originalą už 30lt ir dar pripjaut, kad tiktų.
Kuro filtras nekeistas gal kokių 10metų, stovėjo originalas Purfluxas juodas juodas. Seniau laikiau abratkių keitimą lengva procedūra, ale prasikrušau gal valandą. Kiekvieną teko nupjaustyt nuo purkštukų, bo tokios kietos, nenusimauna.

Gal kas žinote to daviklio paskirtį, kuris prisijungia per ilgą ploną šlangelę į tą trišakiuką, į kurį dar sueina nuo siurblio ir interkūlerio?

Varikliui liks tik pakeist diržą su galbūt tempėjais ir galbūt vandens pompa, tepalai su filtru ir bus liuksas. Dar galvoju apie karterį. Jis nekiauras, bet norėtųs išvalyt ten susikaupusius kakučius


Ir vakar, užpompavęs kurą, užvedžiau variklį. Virš mėnesio nedirbęs, prasipurtė ir gražu klausyt jokių pašalinių garsų, purtymųsi ir t.t., nu kaip man patinka PSA dyzelinis garsas.
Beje, kokios turi būti min apsukos. Pagal skydelį laiko apie 950-1k, garsas normalus, bet gal turėtų būti mažiau?

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Kov 25 2010, 02:27 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Padariau paprasčiausią patį antikorozinį. Prancūziškos atrabotkės į padnoškes. Po litrą, paskui dar kiek subėgs, daug dar jos yra. Purškiau paprastu sodiniu užpompuojamu purkštuvu, biškį praskiedęs benzinu, nes sunkiai tryško. Kairės pusės geresnė būklė, bet pro kiaurą siūlę pusė visko išbėgo. Na bet svarbu ant sienelių liko. Viduj nemažai purvo ir rūdžių, tai susigėrė, ilgiau laikysis. Dešinė visai nekokia, pasirodo, vienoj vietoj ir ties siūle išsiskyręs yra, reiks tą tarpą užtaisyt. Atidaręs kamštį radau viduj kalną žemės. Galvoju "o vargeli", paskui pagalvojau, kad kaiptik gerai, susigers į jas tepalas ir bus efektas ilgesnis. Ir išvarvėjo visai nedaug, reiškia susigėrė :)

Šiandien pirmąkart po 1,5mėn išsivariau tam reikalui iš garažo, kieme pliurzė, tai tik kelis metrus. Dabar dažnai su reikalais važinėju įvairiom nesavo mašinom, bet jau užėjo toks nesveikas noras su šituoju pralėkti rimtai. Matant gerą rezultatą, grįžta noras daryti greitai, nelaukiant :D

Beje, turiu klausimą dėl sankabos. Ji labai žemai. Buvo keistas servise sankabos komplektas ir nuo tada sankaba kabina nuo dugno atleidus vos kokį centimetrą, ir pats pedalas trumpokas, žemokai stovi. Nepatogu, gal reguliuojasi? Reikia patempti trosą ar atleisti? Jei tempti, tai kaip nustatyt tą laipsnį, ties kuriuo dar nedrožia išminamojo? Ir pati sankaba baisiai kieta. Kad permest bėgį be trukčiojimų ir purtymųsi, reikia labai žaisti. Pasate galima išvis apie tai negalvoti, o safranėj tik ant pirmo bėgio kiečiau, tai kažkaip čia nepatogu visai. Šito turbūt nepareguliuosi ir taip jau bus? Tokie diskai?

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Bir 28 2010, 07:34 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Keičiu šakių guolius. Keli klausimai, bet daug teksto.
Ėmiau kairę pusę. Stabdžių štucerio turimom priemonėm neatsukau.
(1. Kur Kaune nelabai brangiai gauti varžtu suveržiamą raktą ant 8mm?)
Nuėmiau suportą, parėmiau, atkabinau vamzdį nuo fiksatoriaus. Nuėmiau diską ir jo apsaugą, nes reik keist ar bent tekint. Stebinamai lengvai atsisuko 24 šakės varžtas. Liko stabilizatorius ir hidrocilindras.
(2.Stabilizatoriaus tvirtinimo varžtai 13mm ar nupuvę 14mm? Nes 14galva laisva ir žindžia varžtą, o 13 nelabai maunas. Turbūt nuvalius užsikaltų, bet su kalimais esu prisižaidęs, geriau pasiklaust)
Neišsitraukia hidrocilindro špilka. Buvo užpuvus, replių ir šmierų pagalba pavyko išjudint. Taip posunkiai sukasi, bet pirmyn atgal nė milimetro. Bandžiau iš kitos pusės pakalt, nieko doro, neturiu ką įkišt. Išgrežt neišgreši, nes tiesiai drelės nepastatysi. Įdomumo dėlei pabandžiau kitos pusės, viens ir išsitraukė.
(3. Turbūt viduje skylės užsikernojus ji? Gal žinot kokių supertriukų, kaip paprastai ištraukti?

4. Klausimas ne į temą. Nusmaukus hidrocilindrų gumas, išvarvėjo nemažai tirštimo. Tepalas žalsvo atspalvio, bus LHM ir purvo mišinys. Gumos sausos nekiauros. Ar jau amen cilindrams ar važinėt galima? Veikia tai gerai. Tą tepalą ten palikt ar būtina išvalyt?

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Bir 28 2010, 13:07 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
tadas1991 rašė:
(1. Kur Kaune nelabai brangiai gauti varžtu suveržiamą raktą ant 8mm?)
Pigiausia bus Aleksoto turguje; rusiški. Bet labai neblogi. Naudoju jau N metų. Seniuose yra tų pačių, bet 2x brangiau.


tadas1991 rašė:
(3. Turbūt viduje skylės užsikernojus ji? Gal žinot kokių supertriukų, kaip paprastai ištraukti?
Mirkymo-tąsymo-stuksėjimo būdu. Kerno ten jokio nėra; paprasčiausiai pripuvę. Ir kaitinti nevalia, nes šalia gumos.
Maksimumas, kurį yra tekę sugaišti traukiant šį devaisą- trys paros. Todėl neskubėk nieko ten laužyti. Visvien išsitrauks.

tadas1991 rašė:
4 Nusmaukus hidrocilindrų gumas, išvarvėjo nemažai tirštimo. Tepalas žalsvo atspalvio, bus LHM ir purvo mišinys. Gumos sausos nekiauros. Ar jau amen cilindrams ar važinėt galima? Veikia tai gerai. Tą tepalą ten palikt ar būtina išvalyt?
Visą tą š iškuopk, ir gumų vidų sausai išvalyk. O prisikaupę ten per ilgą laiką per alsuoklį atsitiktinai patekę dulkės su šiek tiek per hidrocilindrus patekusio LHMo. Jei "amortikai" veikia normaliai, nestringa ir laukan nemyža, neieškok sliekų niekur giliau.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Lie 01 2010, 00:30 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
proffanas rašė:
Pigiausia bus Aleksoto turguje; rusiški. Bet labai neblogi. Naudoju jau N metų. Seniuose yra tų pačių, bet 2x brangiau.

Radau Aleksote, super suveikė. Tik didindamas skylę nudidinau ne į tą - silpnąją pusę, bet nieko, kolkas veiks. Seniuose apie tokį dalyką niekas net negirdėję, pavargau aiškint.
proffanas rašė:
Maksimumas, kurį yra tekę sugaišti traukiant šį devaisą- trys paros. Todėl neskubėk nieko ten laužyti. Visvien išsitrauks.

Vat ir velniava, nutrūko ji man. Neįsivaizduoju, ką daryt, bandysiu kažkaip iškalt. Amortiko štoko antgalis skylėje replėm judinasi, vadinasi mirtinai nebus.

Išsiėmiau vieną šakę ir nesupratau prikolo. Guoliai pogražiai (adatėlės lygios, separatoriai sveiki, guolyklose įdubos rankomis nejaučiamos), tepalas vietomis net šviesus, nors ratai, pakėlus, aiškiai besiskečiantys. Įtariu, kažkas prieš pat išvažiuojant į Lietuvą tvarkė arba tėvas Lietuvoje, nieko niekam nesakęs. Reik vistiek dėt naujus. Šakės viena pusė apėsta, bet salnykas dar tiks, tik ties juo matyt nuo rūdžių kelio duobės. Buvo pasodintas dėl tų duobelių ant kažkokio hermetiko. Gal žinote, kas tai per medžiaga? Gana neblogai prilipusi prie salnyko, sunku nuplėšti.

Dėl stabdžių
Vieno suporto vamzdelis buvo mirtinai pripuvęs prie štucerio, judinau, mirkiau, prilaikinėjau, vistiek nusisuko, teks ieškoti, kur gaut vamzdiecą. Kitas sunkiai, bet prasijudino. Suportų stumokliai pakepę, kaladėlės liečiasi kraštais, bet viskas susitvarkys ir vėl bus galiniai megastabdžiai. Diskai parudiję šonuos, bet storio dar palei nuliovų 7mm, prasitekins. Pamenu, kaip tėvas bandydamas sukti paprastu raktu, nužindė vieno suporto nuorinimą, paskui sakė sutvarkė. Nifiga, nebeatsisuka ir "teisinguoju", teks kažką galvot.

Galvoju, kad kai ten gale panašiai visi vamzdeliai tokie parudiję, tai gal man jų nejudint kolkas? Nes visam vamzdyno keitimui nepasiruošęs. Korektorių norėčiau nusiimt, bet irgi nepyragai. O gal yra super būdas atkepinti prilipusį vamzdelį nuo štucerio?

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Lie 01 2010, 05:59 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
tadas1991 rašė:
Guoliai pogražiai (adatėlės lygios, separatoriai sveiki, guolyklose įdubos rankomis nejaučiamos), tepalas vietomis net šviesus, nors ratai, pakėlus, aiškiai besiskečiantys.
Prikolas gali būti kaip ir viewtopic.php?f=23&t=10388&start=0
tadas1991 rašė:
Buvo pasodintas dėl tų duobelių ant kažkokio hermetiko. Gal žinote, kas tai per medžiaga? Gana neblogai prilipusi prie salnyko, sunku nuplėšti.
Na, tai ir bus kažkas iš hermetikų operos. Gali būti pvz. stiklo klijai. Inetu neatspėsim.
tadas1991 rašė:
suporto vamzdelis buvo mirtinai pripuvęs prie štucerio, judinau, mirkiau, prilaikinėjau, vistiek nusisuko, teks ieškoti, kur gaut vamzdiecą.
Padarei klaidą. Jei jau štuceris sukosi kartu su vamzdeliu, reikėjo sukti ne štucerį, o, nukabinus tą suportą, sukti jį patį aplink štucerį, štucerį apkabinus tuo geruoju raktu ir nejudinant jo vamzdelio atžvilgiu. Paskui, kai suportas nuimtas, jau ir štucerį išjudinti būna daug lengviau.
tadas1991 rašė:
Nifiga, nebeatsisuka ir "teisinguoju", teks kažką galvot.
Gręžti ir sriegti iš naujo; daugiau vargu ar ką prigalvosi. Tik atsargiai; nes štuceris plieninis, o suportas- aliuminis. Grąžtas kai pagauna, daug mieliau niamnioja aliumą, nei plieną.
tadas1991 rašė:
O gal yra super būdas atkepinti prilipusį vamzdelį nuo štucerio?
Jei ant korektoriaus pripuvęs tik vienas štuceris, naudok tą patį būdą kaip su suportu: suk patį korektorių, o ne štucerį. Bet jei niekaip, jokiais metodais ir per jokį laiką neatmirksta ir neatsisuka nė vienas vamzdiecas, superbūdas tik vienas: bulgarkę į rankas, ir su išdidumo kupinu "BANZAAAAAI!!!" šnioti vamzdiecus velniop, ir pasikeisti į varinius. Nes anksčiau ar vėliau visvien teks; nevažinėsi gi su užpuvusiu korektorium.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Lie 01 2010, 13:05 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Ačiū darkart. Eisiu vėl dirbti ir kogero po kurio laiko pažersiu klausimų laviną. Prie sudėtingos pakabos nedirbęs, čia jau ne šuns pypas :D Smagu, kai jaunimui padeda pakonsultuoja :) Varinis vamzdis turbūt į suportus netiks? Net jei išlanksčius pagal originalą su spirale nusilankstys? Ieškot tam tik plieninio?

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Lie 01 2010, 13:20 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
tadas1991 rašė:
Varinis vamzdis turbūt į suportus netiks?

Tiks puikiausiai. Pardavinėja kad ir "Robetas", "Eoltas" ar "Žėrutis" (iš Eolto). Pasirink tik teisingą ilgį ir teisingus štucerius, ir suvyniok tiek ir tokio diametro kilpų, kiek buvo.
Pas mane 3 iš 4 stabdžių vamzdiecai variniai; vieną teko pasikeisti iškart po mašinos pirkimo, nes "truputį sugedo". Nors dr.Alvydo teorija teigia, jog "variniai nelaiko daugiau nei 3m", tas ne visiška teisybė. Du iš minėtų trijų vamzdiecų (abu galinius) statydamas iškart antikorozinau, bet pats pirmasis trumputis (kairėje priekinis), laikantis jau 4 metus- nuogas plikas, o ant jo nėra net pastebimesnių oksidų pėdsakų, ne tik kad korozijos. Priekabiai apžiūrinėjau jį šiomis dienomis (išsiėmęs dėžę), todėl poverj na slovo (patikėk "ant žodžio") :) . Galiniai į varinius profilaktiškai pakeisti prieš 3m, bet šiandien dar nesimato netgi antikorozinės dangos pažeidimų, ne tik kad paties vamzdelio.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Lie 01 2010, 22:03 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Super, Merfis įstatė ragus :D Tą nužindytą nuorinimą visgi atsukau, su bulgarke padariau dvi plokštumas, įstačiau į spaustuvus ir gražų gražiausiai sukant suportą atsisuko. Visas laimingas paėmiau kitą, sveiku nuorinimu, visai gražia galvute ir be rūdelės. Ėmė ir nulūžo. Na bet dabar turėsiu pavyzdį naujiems varžtukams ir sriegikliui.
O skylės tilte puikios, 16mm

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Lie 01 2010, 22:13 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
tadas1991 rašė:
O skylės tilte puikios
Tada ieškok kitų ratų išsižergimo priežasčių.
Jei jau varžtų skylės OK, guoliai OK, tada teliks tikrinti guoliavietes.
BXui, kaip ir visiems žaliakraujams citrams, priklauso šioks toks galinių ratų išsižergimas, bet kiek pamenu, jis tėra palei pusę laipsnio (pasitikslink manuale); jei nepratęs dirbti su gulsčiuku, fig jį pastebėsi. Jei jau pastebėjai- vadinasi, yra ir problema. O problema turi turėti ir šaknis.
Pasitikrink guoliavietes; ar kartais guolių apkabos neišsiims pirštais? :roll:
Ir neužmiršk, kad gali būti deformuotas ir pats tiltas. Kas automatiškai reikš ir jo pagalvių smertį. Pagalves patikrinti paprasta, bet sugaudyti tilto deformacijas- nu na...


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Lie 07 2010, 18:11 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Perrinkau gražiai suportus, nušveičiau vieliniu, skardeles nusmalavau, naujos kaladėlės, diskai ruošiami pratekint. Išgrežiau nuorintoją, prasriegiau, įsuku naują - nifiga nelaiko, iš burnos prasipučia. Matyt kreivai prasisriegė ar apačia prie skylutės stovi kreivai nuorintojo smaigaliui. Bandžiau pataisyt, bet nieko nesigauna. Gal galima įsukt paprasčiausią M8 varžtą su varine ar aliumine šaiba, prišveitus suporto paviršių? Manau turėtų laikyt.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Lie 07 2010, 19:40 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Abejoju, ar laikys. Nes sandarina tai apatinis štucerio konusas... :roll:
Pabandyti gali, bet net jei ir pavyks, tai tebus vienkartinis monas. T.y. kitą kartą, jį išsukus, įsuktas atgal nebelaikys. Pabandyk gal verčiau gręžti/sriegti storesnį normalų nuorinimo štucerį/nipelį; nuo priekinių suportų, ar išvis bulkswageninį. Jų būna iki 10mm diametro; žr. kad ir "Žėrutyje". Tik žiūrėk, kad išgręžus ir suporte konusas būtų tuo pačiu kampu, kaip ir štucerio apačioje. Gal ir dabar problema tik tame, kad begręždamas suvarei konusą pačiame suporte?... :roll:


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Lie 08 2010, 15:42 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Ar tinka priekiniai xantia diskai BXui. Durnas klausimas, gerb. kokonas siūlo naujus po 35lt. Man po 20lt už tekinimą senų prašo. Diametras 266, varžtų ir centrinė skylės tinka. Skirtumas vietoj 10mm storio paprastųų 20,5mm aušinami. Ar susisuka tiek cilindriukai, ar tinka kiti matmenys? Neturiu tikslių brėžinių, visur oponuoja tik tie du matmenys.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Lie 08 2010, 19:48 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Radau. ABSinių BXų diskai 20,4. Įdomu, ar skiriasi paprasti ir ABSiniai suportai. Internete keliuose kataloguose 20,5mm diskai prie tinkamumo prirašyta BX. Tereikia techninių ekspertų pritarimo ir xantios pr. diskai gulės paruoštų dėti dalių spintelėje :D Galiniams ieškomas pigesnis tekinimas nei 25lt/vnt Kaune.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 309 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 4 5 6 7 8 ELLIPSIS 21 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 3 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007