WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 03 2025, 21:05

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 18 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: uzkurus neveikia stabdziai
StandartinėParašytas: Kov 31 2010, 20:39 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 19 2010, 10:35
Pranešimai: 33
Miestas: Taurage
neradau kur kitur patalpinti savo klausimo, todel sukuriau nauja tema... tai va yra toks reikalas, kad uzkurus, xantijoje nera stabdziu, masina rieda, spaudi stabdi, nereguoja, ir tik nuspaudus iki pat dugno, iskart kad ir sustoja. po to stabdo puikiai. taippat stabdziai neveikia ir tada kai variklis isjungtas. masina neseniai nupirkta, todel hidro sistema dar neplauta, gal tai itakoja?gal stabdzius nuorinti?... Ka patartumete???

_________________
C. Xantia Millesime 1999m 2.0HDI Sidabrinė
C. Xantia Exlusive 2000m 2.0HDI Švieisiai žalia
C. Xantia 1998m 2.1TD Žalia
C. Xantia 2000m 2.0HDI Švieisiai mėlyna


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 31 2010, 21:17 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 18 2009, 10:17
Pranešimai: 397
Miestas: Pnevėžys - Kaunas
Arwis rašė:
neradau kur kitur patalpinti savo klausimo, todel sukuriau nauja tema... tai va yra toks reikalas, kad uzkurus, xantijoje nera stabdziu, masina rieda, spaudi stabdi, nereguoja, ir tik nuspaudus iki pat dugno, iskart kad ir sustoja. po to stabdo puikiai. taippat stabdziai neveikia ir tada kai variklis isjungtas. masina neseniai nupirkta, todel hidro sistema dar neplauta, gal tai itakoja?gal stabdzius nuorinti?... Ka patartumete???


Pas mane irgi tas pats. Gal ir klystu, bet galvoju, kad bėda yra tuščiose sferose. Pastoviai nusileidžia užgesinus žemėn, o kai užkuri kol nepasikelia, kol nesukelia slėgio siurblys tol ir nėra stabdžių. Na penktadienį varysiu pildyti sferų. Tada ir bus matyt ar padėjo

_________________
Xantia 1,9 TD 97 m.
Toyota Avensis Verso 03 m. 2,0 D4D


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 31 2010, 21:20 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Nurorinti ir nuleisti seną skystį visad gerai, bet požymiai neoriniai. Kai būna oras, visąlaik tik pačioj apačioj stabdyt pradeda. Na citrinoj ta apačia labai subtili savoka. Kažkas čia bus pasikimšę. O nestabdo ant užgesinto ar iškart ar tik po kurio laiko?

O sferos čia išvis neprieko, jos įtakoja tik pakabos veikimą ir net ne pakilimo greitį. Centrinė gali įtakoti kažkiek tą laiką nuo užvedimo iki stabdžių atsiradimo, jei prieš užvedant slėgis dar sistemoje nenukritęs. Bet jei stabdžiai atsiranda tik pakilus, tai bus problema kitur. Atsarginis vožtuvas atsakingas už pakabos atjungimą ir pirminį slėgio padavimą stabdžiam ir vairui, tai bandyčiau žiūrėti ten, nes panašu, kad neatjungia ir užvedus iškart pumpuoja visą sistemą

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 31 2010, 21:34 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 18 2009, 10:17
Pranešimai: 397
Miestas: Pnevėžys - Kaunas
tadas1991 rašė:
Nurorinti ir nuleisti seną skystį visad gerai, bet požymiai neoriniai. Kai būna oras, visąlaik tik pačioj apačioj stabdyt pradeda. Na citrinoj ta apačia labai subtili savoka. Kažkas čia bus pasikimšę. O nestabdo ant užgesinto ar iškart ar tik po kurio laiko?

O sferos čia išvis neprieko, jos įtakoja tik pakabos veikimą ir net ne pakilimo greitį. Centrinė gali įtakoti kažkiek tą laiką nuo užvedimo iki stabdžių atsiradimo, jei prieš užvedant slėgis dar sistemoje nenukritęs. Bet jei stabdžiai atsiranda tik pakilus, tai bus problema kitur. Atsarginis vožtuvas atsakingas už pakabos atjungimą ir pirminį slėgio padavimą stabdžiam ir vairui, tai bandyčiau žiūrėti ten, nes panašu, kad neatjungia ir užvedus iškart pumpuoja visą sistemą


Taip, stabdžiai atsiranda tik kai pasikelia, nors kartais būna stabdžiai ir nepakilusiai. vairas lengvai sukiojasi visada. Kaip nupirkta ta mašina taip niekad ir nežiūrėta. Bijau net pagalvot kiek lt reiks palikt :?

_________________
Xantia 1,9 TD 97 m.
Toyota Avensis Verso 03 m. 2,0 D4D


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 31 2010, 21:36 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 19 2010, 10:35
Pranešimai: 33
Miestas: Taurage
kur tas voztuvas randasi?

_________________
C. Xantia Millesime 1999m 2.0HDI Sidabrinė
C. Xantia Exlusive 2000m 2.0HDI Švieisiai žalia
C. Xantia 1998m 2.1TD Žalia
C. Xantia 2000m 2.0HDI Švieisiai mėlyna


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 01 2010, 02:09 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
BXe jis ant traverso vairuotojo pusėj, Xantioj nežinau, bet kažkada teko matyti žmogus remontavosi, tai kažkur panašiai ten pat.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 03 2010, 16:28 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Kov 13 2010, 17:46
Pranešimai: 73
Pagal hidraulinę schema xantijoj su stabdžiais yra įdomiai. Yra du konturai ir tie konturai padalinti tarp priekinių stabdžių ir užpakalinių. Užpakaliniai stabdžiai veikia nuo užpakalinės pakabos sferų. Taip yra. Priekiniai eina nuo skirtytuvo/vožtuvų bloko(tas ku yra priekyje variklio su akumuliatorine sfera). kaip po tokio pagrindinio stabdžių cilindro su stiprintuvu nėra. Skystį į stabdžių cilindrukus skirsto skirtomasis kranas, kuris sujungtas su stabdžių pedalu. Ten gana sudėtingas ir preciziškas mazgas. Panaši situacija buvo ir pas mane: užpildžiau azotu akumuliacinę sferą ir užpakalines visas tris. Stabdžiai kuo puikiausi. Taigi varyk pas meistrą - jis patikrins visas sferas ir turėtų būti aišku.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 03 2010, 16:41 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 19 2010, 10:35
Pranešimai: 33
Miestas: Taurage
tai man ir Awriux per pm rase kad uzpilde sferas ir pasitaise stabdziai...

_________________
C. Xantia Millesime 1999m 2.0HDI Sidabrinė
C. Xantia Exlusive 2000m 2.0HDI Švieisiai žalia
C. Xantia 1998m 2.1TD Žalia
C. Xantia 2000m 2.0HDI Švieisiai mėlyna


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 03 2010, 18:46 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Na tuomet įdomus reikalas, galvojau ten viskas daug paprasčiau, pasirodo dar sudėtingiau :shock:

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 04 2010, 09:58 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
visvaxantia rašė:
Yra du konturai ir tie konturai padalinti tarp priekinių stabdžių ir užpakalinių. Užpakaliniai stabdžiai veikia nuo užpakalinės pakabos sferų. Taip yra.

Taip nėra.
Paprastai šnekant, priekiniams stabdžiams slėgį duoda hidrosiurblys (t.y. idealiu atveju priekiniai stabdžiai turi atsirasti vos užkūrus variklį; paprastai dėl pavargusių hidrosiurblių ar didelių nuotėkių hidrosistemos viduje, daugumoje mašinų jie atsiranda tik po kelių sekundžių), o galiniai stabdžiai slėgį gauna išvis iš galinės pakabos, o ne iš sferų. Galiniams stabdžiams vienodai paišo, yra koks slėgis tose sferose, nėra jo, ar išvis vietoj sferų zaglūškės stovi. Galiniams stabdžiams tesvarbu, kad galinėje pakaboje būtų slėgis, t.y. kad mašina negulėtų ant pilvo. Kuo daugiau pakrauta bagažinė, tuo galiniai stabdžiai efektyvesni, kaip ir iškėlus mašiną į max., kai pakaboje nusistovi slėgio reguliatoriaus atiduodami 170bar. Yra niuansų (tiksliau, gal sistemos priedų) variante su antisinku, bet pagrindinis principas tas pats.

Todėl ir kažkoks stabdžių pagerėjimas po sferų užpildymo (išskyrus-kažkiek- centrinės sferos slėgio atstatymą) yra šalutinis reiškinys arba išvis placebas, o ne problemos sprendimas. Galima tik spėlioti, kad gal nusukus sferas sistema atsikratė kažkurios dalies oro, ar gal meistrai po invazijos į hidrosistemą, kaip ir priklauso, nuorino visus suportus, bet tiesiogiai slėgis sferose ir stabdžių efektyvumas niekaip nėra surišti. Ne ten čia ieškoma problemos, todėl ne ten ir sprendimo.

Pagal problemų aprašymus, jei atmesti mechanines problemas (klynijančius suportus, suėstas išprofiliuotas kaladėles/diskus, blogai sureguliuotą mašinos galo aukštį ir pan.) ir knistis grynai prie hidraulikos, problemos tegalimos dvi: arba LHMas smarkiai užterštas ir su pakitusiomis savybėmis, arba jame cirkuliuoja ir oras. Nu, iš kur atsiranda šūdas ant triusikų, turbūt visi žino; o orą į hidrosistemą tegali įpompuoti arba hidraulikoje besikrapštantys meistrai, arba rasojantis hidrosiurblys su rasojančia paėmimo šlanga. Ieškant bugo, pagal tai reikėtų ir orientuotis. Nepamirštant ir tado1991 minėto apsauginio vožtuvo; nuo kakų pertekliaus strigti gali ir jis, ne vien suportų cilindriukai.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 07 2010, 12:18 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 18 2009, 10:17
Pranešimai: 397
Miestas: Pnevėžys - Kaunas
proffanas rašė:
visvaxantia rašė:
Yra du konturai ir tie konturai padalinti tarp priekinių stabdžių ir užpakalinių. Užpakaliniai stabdžiai veikia nuo užpakalinės pakabos sferų. Taip yra.

Taip nėra.
Paprastai šnekant, priekiniams stabdžiams slėgį duoda hidrosiurblys (t.y. idealiu atveju priekiniai stabdžiai turi atsirasti vos užkūrus variklį; paprastai dėl pavargusių hidrosiurblių ar didelių nuotėkių hidrosistemos viduje, daugumoje mašinų jie atsiranda tik po kelių sekundžių), o galiniai stabdžiai slėgį gauna išvis iš galinės pakabos, o ne iš sferų. Galiniams stabdžiams vienodai paišo, yra koks slėgis tose sferose, nėra jo, ar išvis vietoj sferų zaglūškės stovi. Galiniams stabdžiams tesvarbu, kad galinėje pakaboje būtų slėgis, t.y. kad mašina negulėtų ant pilvo. Kuo daugiau pakrauta bagažinė, tuo galiniai stabdžiai efektyvesni, kaip ir iškėlus mašiną į max., kai pakaboje nusistovi slėgio reguliatoriaus atiduodami 170bar. Yra niuansų (tiksliau, gal sistemos priedų) variante su antisinku, bet pagrindinis principas tas pats.

Todėl ir kažkoks stabdžių pagerėjimas po sferų užpildymo (išskyrus-kažkiek- centrinės sferos slėgio atstatymą) yra šalutinis reiškinys arba išvis placebas, o ne problemos sprendimas. Galima tik spėlioti, kad gal nusukus sferas sistema atsikratė kažkurios dalies oro, ar gal meistrai po invazijos į hidrosistemą, kaip ir priklauso, nuorino visus suportus, bet tiesiogiai slėgis sferose ir stabdžių efektyvumas niekaip nėra surišti. Ne ten čia ieškoma problemos, todėl ne ten ir sprendimo.

Pagal problemų aprašymus, jei atmesti mechanines problemas (klynijančius suportus, suėstas išprofiliuotas kaladėles/diskus, blogai sureguliuotą mašinos galo aukštį ir pan.) ir knistis grynai prie hidraulikos, problemos tegalimos dvi: arba LHMas smarkiai užterštas ir su pakitusiomis savybėmis, arba jame cirkuliuoja ir oras. Nu, iš kur atsiranda šūdas ant triusikų, turbūt visi žino; o orą į hidrosistemą tegali įpompuoti arba hidraulikoje besikrapštantys meistrai, arba rasojantis hidrosiurblys su rasojančia paėmimo šlanga. Ieškant bugo, pagal tai reikėtų ir orientuotis. Nepamirštant ir tado1991 minėto apsauginio vožtuvo; nuo kakų pertekliaus strigti gali ir jis, ne vien suportų cilindriukai.



Nežinau ką čia ponas buriat, bet kai papasakojau meistrui stabdžių nebuvimo simtomus, būtent ir pasakė, kad tuščia centrinė sfera, o patikrinus pasirodėt ji ne tik tuščia, bet ir padvėsus. Po pildymo stabdžiai susitvarkė. yra stabdžiai netgi neužkurtai mašinai, ko seniau niekad nebūdavo. Visų pirma reikia pradėti nuo sferų, nes tai yra manau paprasčiausia procedūra, ir dar reikalinga nes: uždelsus remontas kainuos dvigubai (mano atveju), jei ne trigubai; mašina patampa minkštesnė ir stabilesnė. Su ta oro buvimo teorija ,bent jau pas mane, visiška nesamonė. jei oras, tai kodėl stadžių visada nėra tik tada kai mašina nepasikėlus? Musėt užgesinom mašiną, nusileido ir oras į stabdžių cilindrus suvažiavo? o jei oras ten atsidurtu, manau be nuorinimo stabdžiai taip ir nebeatsirastu. hidrosiurblys pas mane tikrai nekiauras. LHM pasikeist gak ir neprošal, bet kad tai turėtų lemiamos įtakos - netikiu, nebent nuo pagaminimo niekada sistema nebuvo plauta. Vienintelė Tado1991 mintis apie vožtuvėlį tikėtina

_________________
Xantia 1,9 TD 97 m.
Toyota Avensis Verso 03 m. 2,0 D4D


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 07 2010, 21:37 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Kov 13 2010, 17:46
Pranešimai: 73
Atsakant į Proffano išdėstytus paneigimus: dar kartą peržiūrėjau hidraulinę schemą ir visgi priekiniai stabdžiai užsimaitina nuo hidroakumuliatoriaus, ir jei jis padvėsęs, tada priekiniai stabdžiai atsiranda tik tada kai užvedi variklį. Hidroakumuliatorius tam ir yra, kad būtų kažkos rezervas stabdžiams, jei netikėtai užgęstų variklis. Užpakaliniai stabdžiai, taip - jie veikia nuo užpakalinės pakabos, ir pakol variklis neužvęstas, jų nėra. Taip čia aš suklydau.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 08 2010, 19:30 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
visvaxantia rašė:
Atsakant į Proffano išdėstytus paneigimus: dar kartą peržiūrėjau hidraulinę schemą ir visgi priekiniai stabdžiai užsimaitina nuo hidroakumuliatoriaus, ir jei jis padvėsęs, tada priekiniai stabdžiai atsiranda tik tada kai užvedi variklį. Hidroakumuliatorius tam ir yra, kad būtų kažkos rezervas stabdžiams, jei netikėtai užgęstų variklis.

Vyrai, nu tik nepradėkit absoliutinti centrinės ("akumuliacinės") sferos :D .
Kad ji turi šiokią tokią reikšmę stabdžiams, aš pažymėjau jau ir ankstesniame savo poste. Bet ta reikšmė tik tokia, kad kuo ji pilnesnė/kietesnė- tuo greičiau suveikia slėgio reguliatorius, ir tuo greičiau stabdžiams paduodamas maksimalus slėgis.

Jei kas nori lažintis "dėl absoliutumo", mielai pasirašau. Atvarykit savo mašiną, kuriai stabdžiams padėjo centrinės sferos papildymas, ir lygiai tą patį (tiksliau, kur kas aštresnį) stabdžių suveikimo efektą aš jums pademonstruosiu, vietoj tos centrinės sferos įsukęs paprasčiausią zaglūškę, ir nuorinęs visą stabdžių kontūrą.
Jei tik kas nori laimėti 50ltr. bačkutę mano mylimo "Utenos" alaus- maloniai kviečiami. Su primygtiniu prašymu alų atsivežti iškart, kad nereiktų dukart važinėti.

Neskaitant smagaus intarpo apie alų, jei užkūrus mašiną nėra stabdžių- visvien ne ten problemos ieškot... :roll:
Ta hidrosistema yra paprasta kaip du pirštus..., bet reikia ne vien slebizavoti schemas (kaip apie galinius stabdžius, maitinamus sferų), bet dar ir trupučio praktikos bei inžinierystės.
Nežinot ko- klauskit; atsakinėjam. Bet tik nepradėkit burti apie sferas stabdžiuose ar į kardanus mušančias babynas; tas forume vis dar nėra toleruojama. Ne analfabetai šiame forume renkasi.

visvaxantia rašė:
Užpakaliniai stabdžiai, taip - jie veikia nuo užpakalinės pakabos, ir pakol variklis neužvęstas, jų nėra. Taip čia aš suklydau.
Suklydai 2 kartus, nes sistemoje su antisinku jie yra, ir neužvedus variklio. Sferos dėka. Bet tiek to; esmė visvien ne tame.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 08 2010, 20:56 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 18 2009, 10:17
Pranešimai: 397
Miestas: Pnevėžys - Kaunas
proffanas rašė:
visvaxantia rašė:
Atsakant į Proffano išdėstytus paneigimus: dar kartą peržiūrėjau hidraulinę schemą ir visgi priekiniai stabdžiai užsimaitina nuo hidroakumuliatoriaus, ir jei jis padvėsęs, tada priekiniai stabdžiai atsiranda tik tada kai užvedi variklį. Hidroakumuliatorius tam ir yra, kad būtų kažkos rezervas stabdžiams, jei netikėtai užgęstų variklis.

Vyrai, nu tik nepradėkit absoliutinti centrinės ("akumuliacinės") sferos :D .
Kad ji turi šiokią tokią reikšmę stabdžiams, aš pažymėjau jau ir ankstesniame savo poste. Bet ta reikšmė tik tokia, kad kuo ji pilnesnė/kietesnė- tuo greičiau suveikia slėgio reguliatorius, ir tuo greičiau stabdžiams paduodamas maksimalus slėgis.

Jei kas nori lažintis "dėl absoliutumo", mielai pasirašau. Atvarykit savo mašiną, kuriai stabdžiams padėjo centrinės sferos papildymas, ir lygiai tą patį (tiksliau, kur kas aštresnį) stabdžių suveikimo efektą aš jums pademonstruosiu, vietoj tos centrinės sferos įsukęs paprasčiausią zaglūškę, ir nuorinęs visą stabdžių kontūrą.
Jei tik kas nori laimėti 50ltr. bačkutę mano mylimo "Utenos" alaus- maloniai kviečiami. Su primygtiniu prašymu alų atsivežti iškart, kad nereiktų dukart važinėti.

Neskaitant smagaus intarpo apie alų, jei užkūrus mašiną nėra stabdžių- visvien ne ten problemos ieškot... :roll:
Ta hidrosistema yra paprasta kaip du pirštus..., bet reikia ne vien slebizavoti schemas (kaip apie galinius stabdžius, maitinamus sferų), bet dar ir trupučio praktikos bei inžinierystės.
Nežinot ko- klauskit; atsakinėjam. Bet tik nepradėkit burti apie sferas stabdžiuose ar į kardanus mušančias babynas; tas forume vis dar nėra toleruojama. Ne analfabetai šiame forume renkasi.

visvaxantia rašė:
Užpakaliniai stabdžiai, taip - jie veikia nuo užpakalinės pakabos, ir pakol variklis neužvęstas, jų nėra. Taip čia aš suklydau.
Suklydai 2 kartus, nes sistemoje su antisinku jie yra, ir neužvedus variklio. Sferos dėka. Bet tiek to; esmė visvien ne tame.


Nu pavažinėsiu ir pasimatys kieno tiesa. šiaip jau antras žmogus sako, kad centrinė sfera turi įtakos. Ir labai tikiuosi, kad būtent tie žmonės buvo teisūs

_________________
Xantia 1,9 TD 97 m.
Toyota Avensis Verso 03 m. 2,0 D4D


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 08 2010, 22:55 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Awriux rašė:
šiaip jau antras žmogus sako, kad centrinė sfera turi įtakos.
Aš irgi rašiau, kad turi įtakos; vadinasi, viso jau trys?... :)
Bet prirašysiu ir papildymą: įtakos turi turi tik tokiu atveju, jei jau pridvėsęs stabdžių kranas (kas būdinga absoliučiai visiems žaliakraujams, jei tas kranas jau prabėgęs bent 80kkm), ir jei užorinta sistema. Tavo atveju taip ir yra: ir kranas, ir oras suportuose groja. Negi taip sunku nusiorinti suportus? :roll: Tas trunks trumpiau nei rašinėjimas forume. Juolab, kad ir aprašymas jau kiek metų viešai guli http://www.citrina.lt/remontas/XM/nuorin.html

O jei kam knieti pasiginčyti grynai teoriškai, galiu padaryti ir tokį bajerį. Eliminuoju iš sistemos stabdžių kraną, užžiedinu jo grandines, vietoj centrinės sferos statau aplamai zaglūškę, nuorinu visus suportus, ir užkūrus variklį turiu megastabdžius. Nepavažiuosiu, bet užtat stabdys atsakančiai :) . Užims viskas pusdienį laiko, bet galiu. Vien tam, kad parodyti, jog net ir centrinė sfera stabdžių tiesiogiai neįtakoja. Nagrinėjamos problemos atveju, ji skirta pagrinde kompensuoti stabdžių krano nuotėkiams. Todėl siūlyčiau didesnį dėmesį ir skirti tam pačiam stabdžių kranui ar orui stabdžių sistemoje, nei slėgiams sferose.
Pirma nusiorinkit, paskui žiūrėkit toliau. Centrinę sferą užpildyti tikrai nemaišo, bet ne ji yra stabdžių problemų priežastis.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 18 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 2 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007