Problema vis dar neišspręsta. Apsukos nekyla aukščiau 1200 rpm. Apsukos pastovesnės pumpuojant rankine pompa. Membraną virš siurblio tikrinom tik burna, atrodo ne kiaura, vėliau pabandysim dar ir atidaryti. Bandėm kurą paduoti tiesiai į siurblį iš butelio - tas pats, ar net blogiau, nes neina pumpuoti. Padarėm kompo diagnostiką. Dvi klaidos:



Be klaidų dar žiūrėjom parametrus. Visus parametrus rodo. Akseleratoriaus padėties, rpm atrodo teisingi, bet įpurškimo momento esamas ir reikiamas kampai - 0, nors tu ką. Labai įtartina. Anksčiau, kai variklis veikė gerai - tie parodymai nebuvo lygūs nuliui ir keitėsi.
Tikrinom kabelį tarp purkštuko su davikliu ir kompo - viskas tvarkoje. Keitėm tą purkštuką, nors ir į seną, bet tikimybė, kad abu sensoriai blogi - mažesnė. Dar nežiūrėjom signalo osciloskopu, nežinia koks ten signalas turi būti - kiek voltų, kokios formos..
Įtarimas kyla dėl kompo. Atidarius jį, vizualių pažeidimų nesimato, purkštuko daviklio takeliai kažkur nueina, nenutrūkę. Norėčiau jį pakeisti ir patikrinti. Galvoju ieškoti veikiančio donoro, bandyti pakaitalioti. Klausimai:
1. Koks jų suderinamumas, kokio kompo ieškoti? Tik pagal variklio kodą, ar dar kažką? Ar būtinai tik Citroen, būtinai Xantia, ar svarbu tik, kad toks pats variklio kodas būtų?
2. Kaip dėl imobilaizerio (pas mane jis išjungtas), nebus problemų?
Kažkur skaičiau, kad sugedęs apsukų daviklis (mirties taško ar TDC) gali privesti prie blogo variklio darbo.. Jo dar netikrinom, bet ar šiuo atveju galima jį įtarti?
Kol nesu tikras, kad čia kaltas siurblys - labai nesinori jo keisti, manau siurblio keitimas - tai kur kas daugiau darbo nei su kita periferija. Beja, jei jau jį keisti, ką daryti su ant siurblio esančiu chip'u - ar reikia pirkti būtent su tokiu? Ar galima, reikia perdėti?
Kas turit minčių - pasidalinkit. Ačiū.