na taip, kol kas visi tie elektrokarai brangūs, bet, juk tik pati judėjimo pradžia... nėra ko norėti. Pažiūrėkime, kiek kainavo patys pirmieji mobilūs telefonai ir kiek laikė jų baterijos? (aišku, apie nokia nekalbu, čia kita šneka
). Taip bus ir su elektromobiliais. Gamintojams tereikia pagaminti ir parduoti tam tikrą skaičių automobilių, tereikia kad turtingesni klientai, kurie šiuo metu gali tai sau leisti, kad juos įsigytų, tereikia, kad turtingesnės šalys skirtų paramą tokių automobilių įsigijimui, ir viskas, tradicinius iškastiniu kuru varomus automobilius nurašysime į šrotą. Ir tai gali būti pakankamai greitai.
Štai, aišku, Europoje elektromobiliai brangūs, bet... pvz JAV? JAV skiria iki 12 000 USD kompensacijas tokių automobilių įsigijimui. Ir aplamai, JAV rinkai skelbiamos tų elektromobilių kainos yra juokingai mažos, pvz 32-34 000 USD (Nissan Leaf, dar įskaičiuojame 12 000 USD kompensaciją, automobilio kaina telieka viso labo 24 000, o tiek, net ir eilinis lietuvis lizingu perkantis naują auto sumoka lengvai...)
Štatuose jau parduota visa eilė Nissan Leaf bei Chevrolet hibrido VOlT (Europoje paskutinis bus parduodamas kaip Opel Ampera). Žmonės perka ir džiaugiasi, nes važiuoja pigia elektra. Nėra jokių tepalų ir visų kitų problemas keliančių dalykų. Važiuoji švariai, mieste, prie šviesoforo kvėpuoji švariu oru, o ne dabar susidarančiu smogu... vieni pliusai, ne minusai
_________________
Citroen C2, 1,1l.benzinas+LPG
(ex Fiat Multipla, 1,6 l.benzinas; 76 kw.)