WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 03 2025, 15:24

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 191 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 9 10 11 12 13 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Kov 27 2011, 17:32 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Kov 24 2011, 08:32
Pranešimai: 7
Perskaiciau vienam forume ta straipsni, man jis ziauriai patiko,cia kaip pirstu i aki!

"vazineju biokuru 11-i metai. turiu patirties ir su BioD ir grynu aliejum. jei jus ne kaip minimum stambus ukininkas, pamirskit reikala su BioD - metanolio galima gaut is Achemos gelezinkelio arba auto cisternom (ne maziau)bet problema ne cia - kol jus pasistatysit talpykla jam saugoti ir praeisit visus biurokratizmus - prazilsit. galbut variantas is gamtiniu duju paciam gamintis metanoli - bet jeigu toks stiprus chemikas esat - geriau tiesiai is kokiu akmens angliu dyzeli krakinkit terminiu budu. etanolis - netinka (per daug muilo gaunasi), o grynesnis nei 95 proc. per brangus. zodziu meskit ta reikala - pereinam prie praktiskesnio ir technologiskai pranasesnio - gryno aliejaus.<br />rnreikia dizeliuko su Bosch siurbliu (jokiu budu ne Lucas/CAV). is naujesniu modeliu visi VW su TDI - tinka (pats tokiu vazineju). masinoj darot du bakus ir du filtrus: aliejui ir dyzeliui (pastarajam uzteks 5 L bambalio po kapotu). baige kelione (kai paliekat ilgiau nei 3 val.) 2km vaziuojat ant dyzelio, vel uzvede masina ant dizelio dar pavaziuojat apie 2 km kol uzssils peciukas, tada perjungiat ant aliejaus. Perjungt gali arba rankiniu budu arba paieskokit per ebay 6 port pollak fuel switcher perjungejo (apie 150 Lt). aliejus i varikli gali patekt ir nesildomas, bet tai tinka vasarai ir aliejui su priedais (4 proc. vaitspirito, supile i talpa vis pavartydami laikot ant saules, po to kisat i vesu rusi, o i baka nepilat to, kas nuseda ant dugno, jei susidaro parafinu plevele ant virsaus, ja irgi reikia nugriebt). vazinejat per vasara ir vargo nematot. kitas variantas vesesniam orui - alieju reikia sildyti, galima elektra - isukat paprasta pakaitinimo zvake i santechnini trisaki, pajungiat i aliejaus slangute ir uzmaitinat nuo kokio mygtuko, galimos problemos: jei netraukia - vadinas zvake issisandarino (nuo temperaturiniu svyravimu kas kiek laiko ji taip elgiasi net su terminiu silikonu uzhermetinta, slangutes tegu buna is gumos, kitaip issilydis). arba galima sildyti ausinimo skysciu, paprasciausia - viduje storos zarnos su vanediu itaisyt varini vamzduka su aliejum. jei vazinesit ziema, geriausia apsiltinti visa kuro padavimo linija iki bako o dar geriau ziemai apkeist bakus vietom, alieju pilti i ta kur po kapotu - dar geriau jei praskiedziat dizeliu arba pries kiekviena kelione uzsipilat pasildyto (as sildau bambali mikrobangej) ir uzsipilat tik tiek, kiek reikia. - gal taip ir nelabai patogu, bet jei nepatyre ziema geriau isvis nevazinekit aliejum. is kur gaut aliejaus - cia jau jusu reikalas, aisku viena ne is parduotuves. ir dar kol nepatyre - naudokit rapsus saulegrazas ir pan, tik ne palmiu. butinai filtruokit - neklausykit pasaku apie 1 mikrona - pilnai pakaks siltuoju metu perkost per paklode ir paskui perleist per du standartinius WV autofiltrus - cia dar pries pylima i baka. na o as tai jau kartele keliu auksciau - vazineju keptu vistu taukais, margarinu ir brauno dujom. Sekmes."

O pats vazineju su vw 1996m 66kv, iranga pas mane 2baku, bet siais metais planuoju modernizuoti siek tiek:-)


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 27 2011, 17:37 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Kov 24 2011, 08:32
Pranešimai: 7
PApildomas siurblelis,manau reikalingas bet kokiam siurbliui, pas mane stovi panasus kaip tu cia rodei,bet pas mane 1tank masina, tavo atveju reikalingas galingesni arba kol nevelu as asmeniskai pakeisciau isvis masina, neneveltui tuos visos lenteles yra duodamos.


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 27 2011, 17:40 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Geg 08 2008, 23:23
Pranešimai: 74
tai kiek supratau, tavo papildomas siurblys padeda tau alieju is bako patraukt????ir kam jis toks galigas tau reikalingas?? gal gali issamiau isaiskint?


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 27 2011, 23:15 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Geg 08 2008, 23:23
Pranešimai: 74
tikiuosi gerbiamas proffanas neuzpyks,kad rasineju po kelis postus is eiles... :) visi cia mane prisiurpino del to lucaso,tai pagalvojau,gal jau pradet boscho jieskot. :roll: klausimas butu toks:pas mane variklis 1,9d ,lucasas mechaninis.jei as susirandu bosch siurbli nuo 1,9d citro arba pezo ar jis man tiks i vieta, ar reiks dar kanors perdarynet??ar purkstukai liks tie patys ar reiks irgi bosch?ar siurblio skyvas nuo lucaso tiks ant boscho?ar turi but dar kokie papildomi skaiciai ant siurblio ar tik uztenka ,kad but nuo tokio pat variklio?masinos keist kazkaip nesinori...iskart sakau aciu visiems citrinieciams :mrgreen:


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 28 2011, 08:24 
Atsijungęs

Užsiregistravo: Gru 20 2010, 10:58
Pranešimai: 2
pazistamas vazineja su opel astra. dabar jau ruosiasi atidaryt trecia sezona (ziema aliejaus nepila). pila i BY dizelina iki 50% priklausomai nuo oro temperaturos panaudoto aliejaus. daugiau jokiu priedu nepila. pas ji LUCAS CAV siurblys. jokiu problemu neturejo kol kas. vazineja daug.


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 28 2011, 08:56 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Kov 24 2011, 08:32
Pranešimai: 7
Papildomas siurblelis reikalingas padeti originaliam siurbliui pumpuoti alieju is bako, kadangi aliejus nera toks skystas kaip dyzelinas. Tiesa cia galima pasigincyti, nes as vaziuoju su 100%aliejum tai man jis butinas, ypac saltesniu oru, o jeigu miksuoji, manau nereikalingas kadangi toks miksas (dyzelinas su aliejum) ir taip yra gana skystas. Net nzn ka tau patarti daugiau, mano manymu jei lucas netinka ir raso not possible, reikia keisti masina, bet cia tik mano nuomone...


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 28 2011, 12:38 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Kov 02 2004, 18:31
Pranešimai: 814
Miestas: Kaunas
mindius rašė:
tikiuosi gerbiamas proffanas neuzpyks,kad rasineju po kelis postus is eiles... :) visi cia mane prisiurpino del to lucaso,tai pagalvojau,gal jau pradet boscho jieskot. :roll: klausimas butu toks:pas mane variklis 1,9d ,lucasas mechaninis.jei as susirandu bosch siurbli nuo 1,9d citro arba pezo ar jis man tiks i vieta, ar reiks dar kanors perdarynet??ar purkstukai liks tie patys ar reiks irgi bosch?ar siurblio skyvas nuo lucaso tiks ant boscho?ar turi but dar kokie papildomi skaiciai ant siurblio ar tik uztenka ,kad but nuo tokio pat variklio?masinos keist kazkaip nesinori...iskart sakau aciu visiems citrinieciams :mrgreen:

keti siurbli-keiti ir purkstukus.skyvas tas pat lieka.jei pas tave 1,9d. tai ir geriau ieskok nuo 1,9d.

_________________
nuobodu? pirk citroen.nori nemigo naktu-isigyk "vokiska kokibe"


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 29 2011, 23:28 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Geg 08 2008, 23:23
Pranešimai: 74
kilo man cia tokia mintis .ar galima butu apseiti be gryztamos slangos i baka.turiu galvoj palikt tik viena paduodama nuo bako ,o gryztama variklio skyriui per atgalini voztuva paduot vel i paduodama per trisaki pries filtro backa.tada nespejes atsalt aliejus vel eitu is abratkes i paduodama zarna,o kiek truksta pasiimtu is bako.kazi ar veiktu tokia schema????pabandysiu da linka imest kazkur maciau kazka panasaus. http://www.vegetableoildiesel.co.uk/conversionkits.html


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 13 2011, 14:42 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Gru 27 2010, 10:40
Pranešimai: 221
Miestas: Anykščiai
lietuvoje yra kas užsiima tuo aliejumi?? mane domina bakas ir visa kita iranga citroen bx 19d. kiek kainuotu visa iranga?

_________________
GOLF MK2 '88 -sold
GOLF MK2 '87 -sold
AUDI 80 '82


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 15 2011, 20:26 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Sakėm, kad nereiks tam tavo BXui jokios įrangos. Jei siurblys Bosch, pilk tiesiai į baką aliejų, truputį skiesk su dyzeliu ir važiuok. Žiemą gal taip ir nepavyks, bet sakei žiemą nevažinėsi, nes nėra pinigų padangoms žieminėms.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 15 2011, 21:08 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Geg 08 2008, 23:23
Pranešimai: 74
gali pats viska puikiai pasidaryt.neapsimoka terlintis su dvieju baku sistema.pasistatyk skaidru plaunama filtra pries pagrindini filtra,elektrini pasildytoja pries siurbli uz 25 sv is ebajaus i vsio vaziuoji sau laimingas .kol nesalta santykiu 5l saliaros 20 l aliejaus.as taip ir su mechaniniu lucasu jau 3 men sekmingai vazineju :mrgreen:


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 16 2011, 10:05 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Gru 27 2010, 10:40
Pranešimai: 221
Miestas: Anykščiai
tadas1991 rašė:
Sakėm, kad nereiks tam tavo BXui jokios įrangos. Jei siurblys Bosch, pilk tiesiai į baką aliejų, truputį skiesk su dyzeliu ir važiuok. Žiemą gal taip ir nepavyks, bet sakei žiemą nevažinėsi, nes nėra pinigų padangoms žieminėms.

tiesiog aš prisiskaičiau kad ten keli kilometrai prieš tai reikia perjungti i dyzeli ir t.t. tai sakau gal čia rimtas dalykas. bet turint galvoje lietuviška pavasari (nesenai snygo, nors prieš tai buvo +20).
o nebuna kokio dalyko, kad pašilditu visą kurą paspaudus knopkę?

_________________
GOLF MK2 '88 -sold
GOLF MK2 '87 -sold
AUDI 80 '82


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 16 2011, 18:12 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Geg 08 2008, 23:23
Pranešimai: 74
greituminis sildytuvas http://cgi.ebay.co.uk/Straight-Used-Was ... 3a5fe2a29e be pajungimo laidu. su pajungimo laidais ir rele::http://cgi.ebay.co.uk/Ford-Transit-Connect-TDDI-Bio-Diesel-Veg-Oil-Heater-/260685265536?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3cb20d7a80....http://cgi.ebay.co.uk/Straight-Used-Was ... 800f9e845f plaunamas filtras pvz::http://cgi.ebay.co.uk/Central-Heating-OIL-FILTER-Bowl-Fuel-BIO-DIESEL-3-8-AL-/300554706497?pt=UK_Home_Garden_Hearing_Cooling_Air&hash=item45fa74de41


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 21 2011, 22:11 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 21 2011, 21:06
Pranešimai: 88
Miestas: Vilnius
Pasidalinsiu ir aš savo praktika.
Važinėju jau metai visai brūdais: atrabotkė, hidraulinė atrabotkė, naudotas aliejus, naudotas palmių aliejus.

Pirma mašina: ribinė (kompresija tarp 17 ir 21) opel vectra su vokišku motoru ir bosh siurbliu. Buvom įmontavę savadarbį pakatinimo elementą. Pildavom gryną naudotą aliejų, vėliau pradėjom maišyti su hidrauline atrabotke. Kol buvo aliejus, tol didesnių bėdu nebudavo. Tik ilgėliau reikėdavo motorą pasukti. Su atrabotkę prasidėjo smagumai :). Rytais užsikurdavo pagal nuotaiką: kartais iš antro pervertimo starteriu, kartais iš antro kilometro buksiru. Atrabotkės išvažinėta kelios statinės, nuvažiuota apie 6k km. Mašinos asikratyta, kuomet užsėdus viename pležiuke ir bandant išsikapstyti dėl auktštų sūkių trūko kažkoks velenėlis, kuris kilnojo vieno cilindro vožtuvus. Dūmingumas padidėjęs, galia pakritusi, sąnaudų neskaičiavom :). Pukštukai apsinešę storoku suodžių sluoksnių.

Antra mašina: 2 xm 2.1 td boshai (Vienas mano, kitas draugo). Kuras: grynas naudotas aliejus, o atšalus orams + šiek tiek saliarkos. Kilometražas apie 12k. (Su maniškiu). Ryte persiversdavo papildomai dar kartą, kol užsikurdavo. Minutė kita, kol normalizuodavosi variklio darbas. Trauka nepakitusi, sąnaudos panašios. Parduotas, kai pradėjo byrėti važiuoklė: galinių ašių guoliai, vairo kolonkė, hidro siurblys... Kolega irgi pardavė nespėjęs pajausti aliejaus blogio.

Žiema:bx 14trd dujos (Iš 1.4 motoro nesitikėjau tokio šustrumo...) :), vėliau puikiai išlaikytas renault 25 2.2 (dujos)

trečia mašina: ribinė fiesta 1.8d bosh. (Kompresija tarp 19 ir 22). Šitai irgi įmontuotas pakaitinimo elementas. Sistema primityvi: 5l bakelis po baku. Užkurdavau saliarka, gesindavau saliarka. Su užkurimu bėdu nebuvo didelių. Atėjus šiltam pavasariui pradėjau eksperimentuoti su palmiu aliejumi. Atkaitindavau iki 70-80C ir supildavau į bakelį. Ilgesnėms kelionėms pasiimdavo teną ir kelis kibirus palmių :). Šiuo brūdu traukdavo akivaizdžiai geriau nei dyzelinu. Palmiu sudeginau apie 120 kg..Bendras kilometražas apie 5k. Mašina parduota važiuojanti, su krūva važiuoklės gedimu. Bet jau jautėsi netolygumai, kuomet dirbdavo tik saliarka.

Ketvirta mašina: sena audi 80 (85 berods). 1.6d paprastas. Šiuo metu vairuojama. Pilu naudota aliejų skiesta su saliarka. Santykiu 1 prie 1 . Kuomet saliarkos santykis mažėja, tuo daugiau rytais reikia sukti. Pakaitinimo elementas bus sumontuotas kitą savaitgalį. Turiu susirinkęs solenoidinius vožtuvus, beliko surbliukas.

Kažkas rašė apie siurbliukus. Patys biomotorai montuoja FACET siurblius.

_________________
Citroen AX D (1991), Renault 25 2.2 (1991), Suzuki Swift 1.3 +turbo (1993), Cadilac CTS (2003), Fiat Tipo 1.9 TD (1992). Ex:5 xm, 4 bx, 1 ax, 1 zx.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 24 2011, 16:18 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Kov 24 2011, 08:32
Pranešimai: 7
Patys biomotorai nemontuoja, o tik parduoda... pas mane stovi is biomotoru, tas pats pigiausias... bet kai pirkau tada buvau jaunas ir kvailas... dbr tikrai is biomotoru nieko nepirkciau... internetu viska galima pigiau nusipirkti.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 191 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 9 10 11 12 13 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007