Pasidalinsiu ir aš savo praktika.
Važinėju jau metai visai brūdais: atrabotkė, hidraulinė atrabotkė, naudotas aliejus, naudotas palmių aliejus.
Pirma mašina: ribinė (kompresija tarp 17 ir 21) opel vectra su vokišku motoru ir bosh siurbliu. Buvom įmontavę savadarbį pakatinimo elementą. Pildavom gryną naudotą aliejų, vėliau pradėjom maišyti su hidrauline atrabotke. Kol buvo aliejus, tol didesnių bėdu nebudavo. Tik ilgėliau reikėdavo motorą pasukti. Su atrabotkę prasidėjo smagumai

. Rytais užsikurdavo pagal nuotaiką: kartais iš antro pervertimo starteriu, kartais iš antro kilometro buksiru. Atrabotkės išvažinėta kelios statinės, nuvažiuota apie 6k km. Mašinos asikratyta, kuomet užsėdus viename pležiuke ir bandant išsikapstyti dėl auktštų sūkių trūko kažkoks velenėlis, kuris kilnojo vieno cilindro vožtuvus. Dūmingumas padidėjęs, galia pakritusi, sąnaudų neskaičiavom

. Pukštukai apsinešę storoku suodžių sluoksnių.
Antra mašina: 2 xm 2.1 td boshai (Vienas mano, kitas draugo). Kuras: grynas naudotas aliejus, o atšalus orams + šiek tiek saliarkos. Kilometražas apie 12k. (Su maniškiu). Ryte persiversdavo papildomai dar kartą, kol užsikurdavo. Minutė kita, kol normalizuodavosi variklio darbas. Trauka nepakitusi, sąnaudos panašios. Parduotas, kai pradėjo byrėti važiuoklė: galinių ašių guoliai, vairo kolonkė, hidro siurblys... Kolega irgi pardavė nespėjęs pajausti aliejaus blogio.
Žiema:bx 14trd dujos (Iš 1.4 motoro nesitikėjau tokio šustrumo...)

, vėliau puikiai išlaikytas renault 25 2.2 (dujos)
trečia mašina: ribinė fiesta 1.8d bosh. (Kompresija tarp 19 ir 22). Šitai irgi įmontuotas pakaitinimo elementas. Sistema primityvi: 5l bakelis po baku. Užkurdavau saliarka, gesindavau saliarka. Su užkurimu bėdu nebuvo didelių. Atėjus šiltam pavasariui pradėjau eksperimentuoti su palmiu aliejumi. Atkaitindavau iki 70-80C ir supildavau į bakelį. Ilgesnėms kelionėms pasiimdavo teną ir kelis kibirus palmių

. Šiuo brūdu traukdavo akivaizdžiai geriau nei dyzelinu. Palmiu sudeginau apie 120 kg..Bendras kilometražas apie 5k. Mašina parduota važiuojanti, su krūva važiuoklės gedimu. Bet jau jautėsi netolygumai, kuomet dirbdavo tik saliarka.
Ketvirta mašina: sena audi 80 (85 berods). 1.6d paprastas. Šiuo metu vairuojama. Pilu naudota aliejų skiesta su saliarka. Santykiu 1 prie 1 . Kuomet saliarkos santykis mažėja, tuo daugiau rytais reikia sukti. Pakaitinimo elementas bus sumontuotas kitą savaitgalį. Turiu susirinkęs solenoidinius vožtuvus, beliko surbliukas.
Kažkas rašė apie siurbliukus. Patys biomotorai montuoja FACET siurblius.