WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 12 2025, 14:59

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 30 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Gru 03 2010, 17:08 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 14 2004, 15:45
Pranešimai: 3087
Miestas: AUKSTADVARIS/SIAULIAI
labai galimas daiktas ta varlyte. pas mane rudeni stopai visia nedege. pedale rasta varlyte buvo isardyta, ir rasta, kad joje kontaktas nurudijes. lygiai taip paciai, su slapiomis kojoms gali ja uzterstidruska, dregme, purvu, tokiu budu pastoviai kontaktai ir sujungti joje.....
Xm;e varle ardoma greit luzta, plastmasine. ir issiima idomiai. nuimi pedalo guminuka, varztas yra is kitos puses-ji atsuki. i varlyte ateina laidas. atjugi fiske, ir lyg but galima istraukti ja, bet ne.....laidas pravestas per pedalo kojeleje maza skylute. Tai va, pro ta skylute laidas pralenda, o pati fiske jau-nebe-per didele.Nekalbesiu apie kitame laido gale esancia varlyte, ji dar didesne. Tad norint visa istraukt ja, reikia dar ta fiske plastmasine isardyt. O issiardo ji irgi idomiai. Pusiau jos neperskelsi, kol neisstumsi dvieju ploksciu kontaktu is fiskes. Butent-neisstumsi, nes se replikemis is nugareles traukt nepatariu, gali nutraukt laida nuo plokscio kontakto. Isstumus kontaktus fiske kaip kevalas nukrenta , ir tu per ta maza skylute jau istrauki laida su tik su dviem ploksciaiis kontaktais.

_________________
XM'93 2.0iLPG-Mad Max...Amen..:(; XM'91V6 LPG; XM'98turbo LPG
Ex: XM'90 2.0iLPG; XM'92 V5 LPG; XM'96 V6 APD LPG; XM'93 V6 APD LPG; XM'00 2.5td
Visada su XM...


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 03 2011, 17:08 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgs 15 2005, 09:09
Pranešimai: 30
Miestas: Vilnius
Tai vis tik, kaip tą varlytę nuimt a?
Varžtą atsuki, lyg ir galėtum traukt, bet aš net jungties nerandu, kažkur nuvingiuoja laidas gilyn po prietaisų skydeliu. O nuo pačios varlytės taip pat, kaip suprantu, laidas neatsijungia ar ne?
Ar bandyt ardyt varlę susirietus po vairu? :bum:

_________________
1994m. Xantia 2.0i 8v automatas etc. +LPG


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 03 2011, 17:35 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 14 2004, 15:45
Pranešimai: 3087
Miestas: AUKSTADVARIS/SIAULIAI
Kaip sakiau, turi buti ruda ( pas mane ruda buvo) staciakampe pailga fiske.
Palauk,nepamenu..man atrodo, ten sek tuo laidu, ir po kokiu 15 cm bus ta fiske, galbut pedalo kojeles vidineje puseje, nu surasi....
Pats laidas varlyteje neatsijungia, jis ten prilituotas prie lanksciu kontaktu ( spaudi stabdi-kontaktai susijungia), ir tai yra vientisa. Varlyte-pedale esanti plastamasine varlyte su laidu.
Zinoma, tas remonta stik rakom, su zibintuveliu dantyse. O kas sake, kad lengva..???
Demesio, kai sakiau, kai rasi ta fiske, nepakaks atjungti traukimo budu laido nuo jos. Jei taip rausi, kontaktai liks fiskeje, o laidus nurausi.
Reikia ta ruda fiske peiliuku atidaryti ( islukstenti). Taip padarius, kartu ir nuimi laido fiksatoriu, kuris ir neleidzia laido istraukt paprastai, traukimo budu. Kai islukstensi, pasimatys du ploksti kontaktai. Ir velgi, nepatariu ir dabar traukti uz laido. reikia kokiu atsuktuvu uzkabinti tuos plokscius kontaktus, viena, paskui kita, ir stumimo budu isstumti. Rezultate gausi laida su dviem isstumtais ploksciais kontaktais,kurie tau jau lengvai islys pro pedalo kojeleje esancia maza skylute.
Cia buvo 93m. XM

_________________
XM'93 2.0iLPG-Mad Max...Amen..:(; XM'91V6 LPG; XM'98turbo LPG
Ex: XM'90 2.0iLPG; XM'92 V5 LPG; XM'96 V6 APD LPG; XM'93 V6 APD LPG; XM'00 2.5td
Visada su XM...


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 04 2011, 19:16 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Lap 08 2010, 16:18
Pranešimai: 10
Miestas: Kaunas
Buvau išrengęs stabdžių pedalą iki nuogos varlytės. Rudžių nėra, geležėlės irgi nekontaktuoja savaime, o tik paspaustos. Bet kad ir kiek spaudinėjau niekas nesikeitė - stabdžių lempos toliau degė, automatinės greičių dėžės svirtis užsiblokuodavo po keliasdešimties sekundžių palaikymo užvestos mašinos ant P pozicijos.

Prie pačio stabdžio pedalo atjungimo varlytės neradau, nes, kaip minėjo POWER anksčiau, jis turėtų būti aukščiau. Vienok kitą dieną jau buvau nusiteikęs tęsti kamasutros pozicija varlės fiškės paieškas su ciklopo lempa, bet.. neprireikė. Viskas vėl pradėjo veikt ir jau mėnuo kaip be reikalo nedega lempos, mėtosi dailiai bėgiai, o įspaudus pedalą stabdžių girdisi greičių dėžėje "klik" garsas atrakinimo (beje, šito garso nesigirdėdavo "blogosiomis" dienomis).

Nežinia net ir ką daryt kol viskas gerai:) o ir daryt baisoka, kad nesugadint nors to laikino gerumo. Kai/jeigu vėl suges, tuomet bandysiu atjunginėt varlės fiškę.


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 04 2011, 20:07 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 14 2004, 15:45
Pranešimai: 3087
Miestas: AUKSTADVARIS/SIAULIAI
nu tai va, ir radai problema....
nebutinai varlyteje turi buti nudege/nuluze/apsilyde kontaktai, kad ji butu bloga....
pasikeisk i kita, srote uz cirika nusipirksi, pasikeisi, ir bus aisku, ji kalta ar ne....

_________________
XM'93 2.0iLPG-Mad Max...Amen..:(; XM'91V6 LPG; XM'98turbo LPG
Ex: XM'90 2.0iLPG; XM'92 V5 LPG; XM'96 V6 APD LPG; XM'93 V6 APD LPG; XM'00 2.5td
Visada su XM...


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 05 2011, 07:54 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Bal 20 2010, 08:21
Pranešimai: 274
Miestas: Vilnius
Gal būt Xantijoj ir kitaip, bet C5 su automatu ir autopilotu stabdžių pedalas turi dvi varlytes. Jeigu stovi nuspaudęs stabdžių pedalą, o pavarų dėžės svirtis P padėtyje tai po keliasdešimties sekundžių svirtis vistiek užsiblokuoja, turbūt yra kažkokia apsauga dėl saugumo arba taip saugoma fiksatoriaus elektromagnetinė relė nuo perkaitimo.

_________________
C6 2,7 HDI


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 05 2011, 10:36 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
Plikis rašė:
Gal būt Xantijoj ir kitaip, bet C5 su automatu ir autopilotu stabdžių pedalas turi dvi varlytes. Jeigu stovi nuspaudęs stabdžių pedalą, o pavarų dėžės svirtis P padėtyje tai po keliasdešimties sekundžių svirtis vistiek užsiblokuoja, turbūt yra kažkokia apsauga dėl saugumo arba taip saugoma fiksatoriaus elektromagnetinė relė nuo perkaitimo.


Pas mane P407 tas pats variantas.

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 19 2011, 21:57 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgs 15 2005, 09:09
Pranešimai: 30
Miestas: Vilnius
Pas mane buvo kita problema - nedegė stabdžiai, spausk kiek nori.
Išardžius paaiškėjo, kad problema - apsilydęs ir todėl sutrumpėjęs esantis ant dangtelio plastmasinis išsikišimas, turintis nuspausti kontaktus.
Temperatūra išlydžiusi plastmasę tikriausiai dėl prasto kontakto.

_________________
1994m. Xantia 2.0i 8v automatas etc. +LPG


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 26 2011, 20:32 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 23 2005, 17:43
Pranešimai: 198
Miestas: Vilnius
Kosmoz rašė:
beveik rašė:
<...>4. Važiuojant įsijungia pirmas bėgis, vėliau, prie ~2100 apsukų antras, "trečias" (arba greičiau 4-tas bėgis?) įsijungia tik kai pakyla iki 2900-3000 apsukų, "penktasis" bėgis irgi persijungia prie tiek pat. Čia ir yra pagrindinis minusas, nes beveik 30% padidėja kuro sanaudos tokio kaprizo laikotarpiu. Taip pat gal kokiais 20% sumažėja trauka.<..>

isidek tavo masinai gamykliskai priklausancia keturiu begiu automatine deze, tada ziurek kaip kas, nes xantijos penkiu begiu deze turejo tik mechanine.

Juntamos yra penkios pakopos, man aiskino, kad paskutine pavara yra ne pavara, o kazkoks blokavimas. Kad ir kaip ten bebutu. 3000rpm - beveik130km/h, pabandyk ta su mechanine.

_________________
<< Xantia 1.8i (8v) +LPG, '93 rugsėjo 27
<< Xantia Millesime Break 2.0i (16v) +LPG, '01 [img]http://images.spritmonitor.de/339914.png[/img]


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 26 2011, 20:49 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
limedo rašė:
3000rpm - beveik130km/h, pabandyk ta su mechanine.
Nesupratau? Pas 2.1TD prie 3000rpm ir yra ~130km/h; ką čia dar bandyti? Dauguma (jei ne visos) keturbėgės APD ir yra suderintos taip, kad jų aukščiausia pavara (t.y. ketvirtoji) turi panašų į mechaninės penkto bėgio perdavimo koeficientą; apsukos praktiškai tos pačios.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 27 2011, 06:34 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 23 2005, 17:43
Pranešimai: 198
Miestas: Vilnius
proffanas rašė:
limedo rašė:
3000rpm - beveik130km/h, pabandyk ta su mechanine.
Nesupratau? Pas 2.1TD prie 3000rpm ir yra ~130km/h; ką čia dar bandyti? Dauguma (jei ne visos) keturbėgės APD ir yra suderintos taip, kad jų aukščiausia pavara (t.y. ketvirtoji) turi panašų į mechaninės penkto bėgio perdavimo koeficientą; apsukos praktiškai tos pačios.

Su dyzeliais taip, bet as kalbu apie benzina.

_________________
<< Xantia 1.8i (8v) +LPG, '93 rugsėjo 27
<< Xantia Millesime Break 2.0i (16v) +LPG, '01 [img]http://images.spritmonitor.de/339914.png[/img]


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 02 2011, 21:36 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 19 2009, 08:27
Pranešimai: 80
Miestas: Kaunas
beveik rašė:
Buvau išrengęs stabdžių pedalą iki nuogos varlytės. Rudžių nėra, geležėlės irgi nekontaktuoja savaime, o tik paspaustos. Bet kad ir kiek spaudinėjau niekas nesikeitė - stabdžių lempos toliau degė, automatinės greičių dėžės svirtis užsiblokuodavo po keliasdešimties sekundžių palaikymo užvestos mašinos ant P pozicijos. (...) Nežinia net ir ką daryt kol viskas gerai:) o ir daryt baisoka, kad nesugadint nors to laikino gerumo. Kai/jeigu vėl suges, tuomet bandysiu atjunginėt varlės fiškę.

Mašina beveik tokia, kaip mano: ir „po '98-tų“, ir APD, ir dujos.

Dėl APD, tai ten tikrai ne penkios, o tik keturios pavaros (maniškėje APD yra AL4 tipo, 4-ių pavarų, ir esant 130 km/h, variklis sukasi ~3000 aps/min.).

Dėl lempų degimo: manau, kažkur laiduose vienas laidas (būtent tas, kuris eina į STOP lempas) tiesiog retkarčiais trumpinasi į korpusą. Kadangi trumpinimas nėra tvirtas (pastovus), tai ir tos „amžiaus bėdos“ atsiranda nepastoviai :)

Visa kita (t.y., APD keistenybės), kaip jau ir buvo minėta, išplaukia iš šios vienintelės priežasties: STOP lempų degimo (o realiai – dėl to, kad kompiuteris „mato“ nuspaustą stabdį).

Visa tai nesunku patikrinti: tereikia tuomet, kai tai prasideda, nuvažiavus kur nors nuošaliau atjungti arba išsukti tas STOP lempas (daryti tai, kas paprasčiau/lengviau_prieinama realioje situacijoje). Jeigu gedimas pranyks, tai priežastis bus aiški, t.y., ta, kurią ir minėjau :)


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 17 2011, 17:39 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Vas 14 2011, 20:58
Pranešimai: 72
Visa tai nesunku patikrinti: tereikia tuomet, kai tai prasideda, nuvažiavus kur nors nuošaliau atjungti arba išsukti tas STOP lempas (daryti tai, kas paprasčiau/lengviau_prieinama realioje situacijoje). Jeigu gedimas pranyks, tai priežastis bus aiški, t.y., ta, kurią ir minėjau :)[/quote]
Kaip tu cia keistai galvoji ? :shock: jei issuksi lemputes tai pasitaisys gedimas!!! tai ir bute jei issuksi lempute is liustro tai ir pas kaimyna nustos degti sviesa? lempute tai tik galutinis elektros grandines mazgas ir bedos reikia jieskoti ne nuo galo o is pradzios elektros grandines ty.nuo stabdziu varlytes :wink:

_________________
C8 2.2HDI 94KW + bvm6 + navi +el doors + webasto + .......


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 17 2011, 19:22 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Lap 08 2010, 16:18
Pranešimai: 10
Miestas: Kaunas
pardaviau xantia su visom neįmintom mįslėm. Ačiū už pagalbą:)

sekanti - MB124 https://picasaweb.google.com/moggio123/ ... directlink

užteks


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 18 2011, 08:17 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8942
Miestas: UKMERGE 867082552
beveik rašė:
pardaviau xantia su visom neįmintom mįslėm. Ačiū už pagalbą:)

sekanti - MB124 https://picasaweb.google.com/moggio123/ ... directlink

užteks

Nu nieko visai :roll:

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 30 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 6 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007