beveik rašė:
Buvau išrengęs stabdžių pedalą iki nuogos varlytės. Rudžių nėra, geležėlės irgi nekontaktuoja savaime, o tik paspaustos. Bet kad ir kiek spaudinėjau niekas nesikeitė - stabdžių lempos toliau degė, automatinės greičių dėžės svirtis užsiblokuodavo po keliasdešimties sekundžių palaikymo užvestos mašinos ant P pozicijos. (...) Nežinia net ir ką daryt kol viskas gerai:) o ir daryt baisoka, kad nesugadint nors to laikino gerumo. Kai/jeigu vėl suges, tuomet bandysiu atjunginėt varlės fiškę.
Mašina beveik tokia, kaip mano: ir „po '98-tų“, ir APD, ir dujos.
Dėl APD, tai ten tikrai ne penkios, o tik keturios pavaros (maniškėje APD yra AL4 tipo, 4-ių pavarų, ir esant 130 km/h, variklis sukasi ~3000 aps/min.).
Dėl lempų degimo: manau, kažkur laiduose vienas laidas (būtent tas, kuris eina į STOP lempas) tiesiog retkarčiais
trumpinasi į korpusą. Kadangi trumpinimas nėra tvirtas (pastovus), tai ir tos „amžiaus bėdos“ atsiranda nepastoviai
Visa kita (t.y., APD keistenybės), kaip jau ir buvo minėta, išplaukia iš šios vienintelės priežasties: STOP lempų degimo (o realiai – dėl to, kad kompiuteris „mato“ nuspaustą stabdį).
Visa tai nesunku patikrinti: tereikia tuomet, kai tai prasideda, nuvažiavus kur nors nuošaliau atjungti arba išsukti tas STOP lempas (daryti tai, kas paprasčiau/lengviau_prieinama realioje situacijoje). Jeigu gedimas pranyks, tai priežastis bus aiški, t.y., ta, kurią ir minėjau
