tadas1991 rašė:
Ar ne pats esate sakęs, kad 1,9TD su lucasu ar tai nebuvo ar labai retas variantas? Ar čia taip tik apie Epiką?

1.9TD daug daugiau buvo Bošų, nei Lucasų. EPICų, kaip žinia, tokių aplamai nebuvo

. Bet "paprastas" Lucas, ar EPIC- jis visvien rotorinis, ir jam lieka būdingas "užsigazavimas" su kuru pagavus oro.
citriukas rašė:
Greičiausiai ir bus problema su ''padsosu''
Net jei tai ir Bošas, pirma įtarčiau papildomo oro gaudymą per įšilusias/išsiplėtusias kuro padavimo šlangeles. Jei yra toks prajovas, neišvengiamai turi drėkti kuro tiekimo magistralės sandūros kažkur tarp bako ir siurblio (įskaitant ir palei filtrą). Ir užkurtas turėtų pačiaudėti/padūminti. Pasitikrink. Kainuoti nieko nekainuos, o be serviso gal ir išsiversi, tepasikeisdamas kokį chomutą.
Sekanti patikra, kurią namų sąlygomis vargu ar atliksi... Tikrinti nustatymus ant paties siurblio; šilto/šalto siurblio apsukas, bei matuoti šilto/šalto siurblio paduodamo kuro kiekį. Jei nenori užsiimti šiuo nepigiai atsieičiančiu hemorojumi, pabandyk paprasčiausiai sumažinti šalto variklio apsukas ligi 720-750. To irgi gali pakakti, kad įšilęs variklis nebeužsigazuotų. Bet išvardyti veiksmai greičiau skirti diagnostikai, nei remontui.
"Pacosą", kaipo tokį, pamiršk: čia ne benzyka

. Daryk ką parašiau, ir atrašyk kas gausis. Paskui spėliosim toliau.