WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 06 2025, 07:56

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 106 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 6 ELLIPSIS 8 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Geg 02 2011, 12:45 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 19 2008, 09:32
Pranešimai: 159
Miestas: EU
Citrusas rašė:
Zodziu sendien pirma karta (po kokiu dvieju metu turejimo sito modelio) as pajutau variklio galia prie zemu apsuku :D :D
Stebesiu toliau paciento bukle.


Nu jo, Ksiuša su šituo motoru žvėris visam apsukų diapazone, galiausiai ir pats tai pajutai :D .

_________________
Xantia 2.0 HDI 8V (80 kW)
P807 2.0 HDI 16V DW10BTED (100 kW)
C5 Aircross Shine, 1.5 HDi EAT8


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 10 2011, 19:34 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 28 2006, 08:36
Pranešimai: 1307
Miestas: Utena
Tesinys :D

Ankstesnis galios proverzis pasirodo buvo sutapimas su atsiradusia skyle iki katalizatoriaus. Prarudijusi skyle buvo uzvirinta ir turbinos svilpimas pasibaige, trauka irgi :| Sendien buvo isoperuotas "Katalizatorius"

Paveikslėlis

Paveikslėlis

O jo viduje buvo kazkokiu auksarankiu padarytas siurprizas :vis:

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Man dar isigijant sita Xantija kazkas jau issilupe katalizatoriaus kori, ir negana to, kad bent jau butu palike tuscia vamzdi - prikiso metalinio tinkliuko :bum: kuris uzstabde visa duju ismetima :twisted:

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Dabar vietoj katalizo ivirintas sukurinis rezonatorius is diezas.lt (120 lt rezonatorius + 60 lt darbas)

Paveikslėlis

Dabar vel turbina svilpia nuo zemu apsuku, trauka yra. Bet... :bum: Parsivares namo apziureti kaip padaryti suvirinimo darbai, radau, kad vistiek gerai nepadaryta siule aplink visa vamzdi ir dabar eina dujos per plysi iki katalizatoriaus ir is lauko girdisi nemalonus kiauro duslintuvo garsas dirbant ant laisvu apsuku. Matyt tingejo nusiimti visa duslintuva (atsukti tik trys varztai reikia) ir virino ant masinos, ko pasekoje negalejo normaliai suvirinti virsutines dalies arciausiai masinos dugno. Reiks paciam nusiimti duslintuva ir taisyti broka. Tik vel dabar tikriausiai bus taip, kad uzvirinus siule, nebesigirdes turbinos svilpimo, bet tikiuosi nors trauka neturetu dingti.

_________________
2010 m. Citroen C-Crosser, 2.2 HDi (4HN), 115 kW
2011 m. Citroen C4, 1.6, 88 kW
2014 m. Citroen C3, 1,2 60 kW


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 12 2011, 20:26 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 28 2006, 08:36
Pranešimai: 1307
Miestas: Utena
Taip dirba Utenos Diezo (specializuotas duslintuvu servisas) meistrai :evil:

Paveikslėlis

_________________
2010 m. Citroen C-Crosser, 2.2 HDi (4HN), 115 kW
2011 m. Citroen C4, 1.6, 88 kW
2014 m. Citroen C3, 1,2 60 kW


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 12 2011, 20:40 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 25 2008, 23:00
Pranešimai: 3604
Miestas: Kaunas
negana to kad kad skyle palikta bet ir siules tragiskos,siulyciau nupjaut ir is naujo graziai ir tvarkingai uzvirinti,nes per toki suvirinima po pusmecio gali vel islysti kokia skylute...

_________________
<< Citroen C5 X7 2.0 HDi 100kW 08'
P407c 2.7HDi 07' 150kW


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 12 2011, 20:47 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 28 2006, 08:36
Pranešimai: 1307
Miestas: Utena
Siule jau sutvarkyta

_________________
2010 m. Citroen C-Crosser, 2.2 HDi (4HN), 115 kW
2011 m. Citroen C4, 1.6, 88 kW
2014 m. Citroen C3, 1,2 60 kW


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 13 2011, 09:08 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Gru 28 2007, 19:22
Pranešimai: 158
Miestas: siauliai
as buciau atgal jiems ta duslintuva nuneses, ir pakises po nosim :evil:


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 13 2011, 09:17 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 19 2008, 09:32
Pranešimai: 159
Miestas: EU
Jooo, vieni niekšeliai katalizatorių "patobulino", kiti "puikiai" privirino rezonatrių :doom: . Baisiausia, kad toks aplaidus darbas yra plačiai paplitęs, tik nevisi tai pastebi. Į zūbus reikėtų vožt už tokius bajerius.

_________________
Xantia 2.0 HDI 8V (80 kW)
P807 2.0 HDI 16V DW10BTED (100 kW)
C5 Aircross Shine, 1.5 HDi EAT8


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 13 2011, 09:34 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 11 2004, 15:38
Pranešimai: 2045
Miestas: Vilnius
Pukas rašė:
Jooo, vieni niekšeliai katalizatorių "patobulino", kiti "puikiai" privirino rezonatrių :doom: . Baisiausia, kad toks aplaidus darbas yra plačiai paplitęs, tik nevisi tai pastebi. Į zūbus reikėtų vožt už tokius bajerius.


Paplites todel kad pas mus masinas taiso staliai, sienas glaisto pedagogai, furas vairuoja muzikantai, o valstybe valdo inzinieriai.

_________________
Saulius
Xsara Picasso '00 1.8 LPG (Debesėlis)
Vilnius


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 13 2011, 13:46 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 19 2008, 09:32
Pranešimai: 159
Miestas: EU
Saulius rašė:
Pukas rašė:
Jooo, vieni niekšeliai katalizatorių "patobulino", kiti "puikiai" privirino rezonatrių :doom: . Baisiausia, kad toks aplaidus darbas yra plačiai paplitęs, tik nevisi tai pastebi. Į zūbus reikėtų vožt už tokius bajerius.


Paplites todel kad pas mus masinas taiso staliai, sienas glaisto pedagogai, furas vairuoja muzikantai, o valstybe valdo inzinieriai.



Liūnda teisybė :evil: , čia tu tiksliai apibudinai.

_________________
Xantia 2.0 HDI 8V (80 kW)
P807 2.0 HDI 16V DW10BTED (100 kW)
C5 Aircross Shine, 1.5 HDi EAT8


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 15 2011, 23:32 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Lap 18 2010, 20:04
Pranešimai: 116
Miestas: AKUREIRI
ir is vis kas virina taip,cia reikejo padaryti ant hamutu


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 26 2011, 18:12 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Galima viską užvirint, reikia tik gerai tai padaryt. Dėdei keičiau gofrą pasatui. Su papraste svarke. Virint gerai nemoku, tai žaidžiau porą valandų, kol mano manymu pavyko gerai užvirinti. Trys mėnesiai, kolkas nei juoduliuko aplink. Chaltūrščikai visur aplink dabar. Įrankius turi gerus, rankas turi, medžiagos superinės, galvoj tik masės trūksta.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 26 2011, 20:27 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgs 29 2007, 13:27
Pranešimai: 207
Miestas: Vilnius
Citrusas rašė:
Taip dirba Utenos Diezo (specializuotas duslintuvu servisas) meistrai :evil:

Paveikslėlis

:lol: nesuprantu,jie cia kazkokia mastika uztepe kiba? :lol:
Principe nereikia jokio rezonatoriaus HDI-nui,galima buvo tiesu vamzdi ivirinti,garsas (triuksmas)nepakistu,vat atmosferikams rezonatorius butinas(barskesys girdetusi) :roll:


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 26 2011, 21:21 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 28 2006, 08:36
Pranešimai: 1307
Miestas: Utena
Nu keiskit tema, gana cia apie duslintuva :D Susitvarkiau as ji ir dabar visaks gerai su trauka :)

_________________
2010 m. Citroen C-Crosser, 2.2 HDi (4HN), 115 kW
2011 m. Citroen C4, 1.6, 88 kW
2014 m. Citroen C3, 1,2 60 kW


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 26 2013, 20:23 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Spa 09 2010, 21:49
Pranešimai: 182
Miestas: Šiauliai
Vat laaabai idomus reikalas yra sitas katalyzas... :) Pas man xantija irgi 2.0 HDI 80 kW masina is vokieciu, katalyzas svariai tvarkingai uzvirintas, nuslifuotas ir dazytas (vistiek matosi), pas mus cia, Giedrimas (citru meistras) sako kad jau ne pirmai parvarytai is uzsienio, mato toky reikala padaryta.... graziai ispjauta ir po to uzvirinta. Reiks man ryt grezt skyle ir ziuret kas ten viduje dedasi, galirgi toks navarotas ikistas. Aktuatorius vaiksto kazkiek, matosi kad asele juda, tas galas kuris ilenda i membrana toks svaresnis, tai is to sprendziu kad vaiksto, nors as nelabai galejau pajudint ta suda + EGR irgi vaiksto, matosi kad kelnojasi siek tiek, idomu kiek jis turi vaikscioti. zinau viena reikala, reik viska palikti kaip yra, tik reik uzglusinti iejima i isiurbimo kolika, yra net ebay pirkti kaip tarpine tik be skyles. Reiks sita procedura atlikti ryt ar poryt. Savo senajai 1.9 TD as buvau slegi pakeles turbinos, nzn kiek standarte pute, bet maniske viniojo 1.6 BAR'o po pakelimo, o pakeliau as, tiesiog aktuatoriaus kojele issukau daugiau, kad nebeatidarinetu taip stipriai. Aisku galimas ir kitas varijantas, kad kur is saltosios dalies eina slegine slangute i aktuatoriu, ten statyt trainyka ir statyt slegio reguliatoriu. Daug visokiu dalykeliu kaip ka gali pasidaryti.
Esme tokia, kad maniske irgi kazkaip ne taip vaziuoja. Nzn, gal ir gerai traukia, bet kaip manau 80 kilowatu, turetu geriau suktis sitas daiktas. Idomu kiek slegio prie apkrovos pucia 80 kilowatu tas motoras...

_________________
citrina xantia 2.0 HDI.
"...pas mus masinas taiso staliai, sienas glaisto pedagogai, furas vairuoja muzikantai, o valstybe valdo inzinieria"


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 27 2013, 08:53 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 19 2008, 09:32
Pranešimai: 159
Miestas: EU
mantyska rašė:
Vat laaabai idomus reikalas yra sitas katalyzas... :) Pas man xantija irgi 2.0 HDI 80 kW masina is vokieciu, katalyzas svariai tvarkingai uzvirintas, nuslifuotas ir dazytas (vistiek matosi), pas mus cia, Giedrimas (citru meistras) sako kad jau ne pirmai parvarytai is uzsienio, mato toky reikala padaryta.... graziai ispjauta ir po to uzvirinta. Reiks man ryt grezt skyle ir ziuret kas ten viduje dedasi, galirgi toks navarotas ikistas. Aktuatorius vaiksto kazkiek, matosi kad asele juda, tas galas kuris ilenda i membrana toks svaresnis, tai is to sprendziu kad vaiksto, nors as nelabai galejau pajudint ta suda + EGR irgi vaiksto, matosi kad kelnojasi siek tiek, idomu kiek jis turi vaikscioti. zinau viena reikala, reik viska palikti kaip yra, tik reik uzglusinti iejima i isiurbimo kolika, yra net ebay pirkti kaip tarpine tik be skyles. Reiks sita procedura atlikti ryt ar poryt. Savo senajai 1.9 TD as buvau slegi pakeles turbinos, nzn kiek standarte pute, bet maniske viniojo 1.6 BAR'o po pakelimo, o pakeliau as, tiesiog aktuatoriaus kojele issukau daugiau, kad nebeatidarinetu taip stipriai. Aisku galimas ir kitas varijantas, kad kur is saltosios dalies eina slegine slangute i aktuatoriu, ten statyt trainyka ir statyt slegio reguliatoriu. Daug visokiu dalykeliu kaip ka gali pasidaryti.
Esme tokia, kad maniske irgi kazkaip ne taip vaziuoja. Nzn, gal ir gerai traukia, bet kaip manau 80 kilowatu, turetu geriau suktis sitas daiktas. Idomu kiek slegio prie apkrovos pucia 80 kilowatu tas motoras...


Kadangi turiu ir aš Xantiją 80 kW, tai pasakysiu, kad traukia jinai kaip žvėris prie bet kokių apsukų ir bet kokia pavara. Kaip kažkas rašė - gali ir padragint jei noras yra :p . Jei buka - reiškia kažkas netvarkoj :)
Dėl EGR - manau jie labiausiai kišasi ir stringa "taupuoliams", kurie važinėja mieste penkta pavara. Nieko ten nereikia glušint ir tobulint, tiesiog sutvarkyt kaip turi būt ir basta.
Dėl to, kur gali būti tavo auto gedimas, tai mažiau reiktų spėliot, jei turi laidus, pasidaryk grafikus MAF ir MAP prie skirtingų apsukų, su apkrova ir be jos, tada bus galima palygint, turiu pasidaręs savo Xantijos. Ir jau tyada, galima bandyt daryt kokias nors išvadas.

_________________
Xantia 2.0 HDI 8V (80 kW)
P807 2.0 HDI 16V DW10BTED (100 kW)
C5 Aircross Shine, 1.5 HDi EAT8


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 106 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 6 ELLIPSIS 8 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 0 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007