Galiu ir as idomia patirtimi pasidalinti. Isigijau C5 2006 2.2 biturbo zveri (170 AG) ir stovint vietoje nelabai saldydavo, o pradejus vaziuoti bedu nebudavo. Nuvaziavus pas kondicionieriu meistrus man paporino, kad abu ventiliatoriai privalo suktis tik ijungus kondiske (prigrasino nevazineti su neveikianciais) - nukreipe pas elektrikus, kurie parode, jog abu ventiliatoriai (jie pas mane 2!) yra uzklinije ir reikia juos keisti. Pradejus ieskoti supratau, kad turesiu vargo, nes tokiu C5 ardomu nera. Visa laime, kad ventiliatoriai tiko ir nuo kitu modeliu (C6, Peugeot 407, 607 biturbiniu varikliu), taciau rasti neparduotu ventiliatoriu taip pat nesiseke, o ir kaina jau parduotu buvo 500 Lt uz vieneta arba 1500 Lt uz 2 su "televizoriumi". Naujo vieno kaina 1400 Lt !!! Kaip supratau kaina didele, nes jie "su protu", t.y. kazkoks mandras valdymas - dabar pradedu suprasti, kodel forumuose sakydavo imk 2.2 HDI Biturbo tik jeigu gali daugiau investuoti.... Nemazai ir kitu daliu yra zymiai brangesnes nei paprastas 2.2 HDI (kad ir EGR pvz, kuris meta Depollution Fault - bandysiu ryt pas Mindauga daugiau pasiaiskinti)
Beje, rekomenduoju sita puslapi, kur galima rasti dalis/kodus (kas neturi Citroen Backup documentation ir pan), man pavyko pasiziureti nuo kokiu konkreciai modeliu tinka ventiliatoriai:
http://www.numcat.ru/citroen/6/1CX3/060101241085A/Jau galvojau teks vazineti be ventiliatoriu, nes didieji karciai buvo praeje ir kas idomu - temperatura praktiskai niekad nekilo, o teko vazineti/stovineti prie 35 laipsniu. Zinoma buvo rizika, kad didesniame karstyje/kamstyje variklis prades kaisti...
Netiketai Peugeot forume radau naujai ardoma 607 2.7 hdi po avarijos ir gavau abu varikliukus uz 100 LT (sparnuotes buvo sudarkytos, bet varikliukai veike) - Dekui Dariui uz tai.
Beliko nuvaziuoti pas kolega i garaziuka ir tuos varikliukus pasikeisti. Kas idomu, vaziavau per apvaziavima kur lampedziu tilta per nemuna temontuoja, tai zinoma strigau kamstyje tarp furu. Tada pirma karta ant akiu pradejo temperatura kilti - teko isjungti kondiske ir pusti karsta ora i salona, kas ant akiu sumazino variklio temperatura.
Keiciant daugiausiai laiko sugaisom sukeisdami fiskes valdymo, nes vienos truko, o jos ardomos vos ne su mikroskopo pagalba. Nuimti reikejo buferi (daug smulkiu varzciuku) bei atleisti slangute ir radiatoriai lengvai nusieme. Viska surinkus, uzvedus masina bei ijungus kondiske - po keliu sekundziu suveikia rele ("trakst") ir isijungia abu ventiliatoriai. Isjungus kondiske - po kokios minutes ventiliatoriai nustoja suktis. Kadangi karsciu nebera - nera ir kaip isbandyti prie ekstremaliu salygu, bet atrodo viskas veikia kaip is gamyklos.
Senieji varikliukai visiskai apsioksidave/apsinese, bet manau butu buve galima ir juos restauruoti, nes apvijos buvo geros ir strigo nuo tu siuksliu bei kontakto nebuvimo (kolega viena paskerde).
Prie to pacio ardymo, radau kad lempu apipurskimo varikliukas yra mires (todel ir neveike apiplovimas) - reiks pasikeisti prie progos... (kazkaip technikine varant neuzfiksavo).
Gal kam nors pades...