WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 06 2025, 10:01

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 8 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Bal 27 2011, 16:48 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sau 20 2010, 16:59
Pranešimai: 45
Miestas: Vilkaviskis
Atšilo oras ir pastebėjau problemėlę:
letai važiuojant užkaista motoras, neįsijungia radijatoriaus ventiliatorius.
Pajungiau tiesiogiai - veikia,
Ateinančioj fiškėj rodo 12v :roll: .
Pamatavau įtampą sujungus fiškę - 0v.
Kur yra vent. įjungimo termojungikliai?

_________________
C5 2,0 benzinas '02 break"as


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 28 2011, 06:13 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 07 2005, 08:19
Pranešimai: 1822
Miestas: Pravieniskes-2
C5 aras rašė:
Atšilo oras ir pastebėjau problemėlę:
letai važiuojant užkaista motoras, neįsijungia radijatoriaus ventiliatorius.
Pajungiau tiesiogiai - veikia,
Ateinančioj fiškėj rodo 12v :roll: .
Pamatavau įtampą sujungus fiškę - 0v.
Kur yra vent. įjungimo termojungikliai?




tie reguliatoriai stovi 2vnt ir jie yra ant taip vadinamo pacio ''TELEVIZORIAUS'' bent jau mano ardomoje c5

_________________
DALIMIS C5
PRAVIENISKES-2
865616242
Aidasm357@gmail.com


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 18 2011, 17:38 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 21:57
Pranešimai: 139
Miestas: Žagarė
Aidas1 rašė:
C5 aras rašė:
Atšilo oras ir pastebėjau problemėlę:
letai važiuojant užkaista motoras, neįsijungia radijatoriaus ventiliatorius.
Pajungiau tiesiogiai - veikia,
Ateinančioj fiškėj rodo 12v :roll: .
Pamatavau įtampą sujungus fiškę - 0v.
Kur yra vent. įjungimo termojungikliai?




tie reguliatoriai stovi 2vnt ir jie yra ant taip vadinamo pacio ''TELEVIZORIAUS'' bent jau mano ardomoje c5

tie reguliatoriai tai ventiliatorių varžos?
tai įtariu bamperį reikia nusiimt, kad prieitum?

_________________
C5 HPI 2.0i 16v exlusive
Peugeot 307 hdi


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 18 2011, 18:40 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 07 2005, 08:19
Pranešimai: 1822
Miestas: Pravieniskes-2
na dabar tiksliai nepamenu, bet kiek atsimenu jos stovi ant teliko pritvirtintos....

_________________
DALIMIS C5
PRAVIENISKES-2
865616242
Aidasm357@gmail.com


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 26 2011, 20:16 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sau 20 2010, 16:59
Pranešimai: 45
Miestas: Vilkaviskis
pasirodo problema buvo saugiklis po kapotu , reikėjo išimti visą blokelį ir po juo dar vieni saugikliai :bum: .
suradimas kainavo "tik" 80 pinigų, pačiam tikrai į galvą neateitų ten ieškoti laimės.

_________________
C5 2,0 benzinas '02 break"as


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 26 2011, 20:21 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 25 2008, 23:00
Pranešimai: 3604
Miestas: Kaunas
Cia tau uz tai kad pradejai nuo sunkiausio,o ne nuo lengviausio ir nieko nekainuojancio,kita kart zinosi :wink:

_________________
<< Citroen C5 X7 2.0 HDi 100kW 08'
P407c 2.7HDi 07' 150kW


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 09 2012, 16:16 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sau 20 2010, 16:59
Pranešimai: 45
Miestas: Vilkaviskis
Praėjo metai ir vėl nebeveikia ventiliatorius.
Šį kartą patirties daugiau, tai grandinę patikrinau pats : viskas rodo OK.
Tikrinu patį ventiliatorių - jokios gyvybės.
Sprendimas: Šrote randu Pežių 206, nuimu ventiliatorių, tinka 100 proc. (net ir fiškė).

_________________
C5 2,0 benzinas '02 break"as


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 13 2012, 13:10 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Lie 09 2012, 14:06
Pranešimai: 12
Galiu ir as idomia patirtimi pasidalinti. Isigijau C5 2006 2.2 biturbo zveri (170 AG) ir stovint vietoje nelabai saldydavo, o pradejus vaziuoti bedu nebudavo. Nuvaziavus pas kondicionieriu meistrus man paporino, kad abu ventiliatoriai privalo suktis tik ijungus kondiske (prigrasino nevazineti su neveikianciais) - nukreipe pas elektrikus, kurie parode, jog abu ventiliatoriai (jie pas mane 2!) yra uzklinije ir reikia juos keisti. Pradejus ieskoti supratau, kad turesiu vargo, nes tokiu C5 ardomu nera. Visa laime, kad ventiliatoriai tiko ir nuo kitu modeliu (C6, Peugeot 407, 607 biturbiniu varikliu), taciau rasti neparduotu ventiliatoriu taip pat nesiseke, o ir kaina jau parduotu buvo 500 Lt uz vieneta arba 1500 Lt uz 2 su "televizoriumi". Naujo vieno kaina 1400 Lt !!! Kaip supratau kaina didele, nes jie "su protu", t.y. kazkoks mandras valdymas - dabar pradedu suprasti, kodel forumuose sakydavo imk 2.2 HDI Biturbo tik jeigu gali daugiau investuoti.... Nemazai ir kitu daliu yra zymiai brangesnes nei paprastas 2.2 HDI (kad ir EGR pvz, kuris meta Depollution Fault - bandysiu ryt pas Mindauga daugiau pasiaiskinti)

Beje, rekomenduoju sita puslapi, kur galima rasti dalis/kodus (kas neturi Citroen Backup documentation ir pan), man pavyko pasiziureti nuo kokiu konkreciai modeliu tinka ventiliatoriai: http://www.numcat.ru/citroen/6/1CX3/060101241085A/

Jau galvojau teks vazineti be ventiliatoriu, nes didieji karciai buvo praeje ir kas idomu - temperatura praktiskai niekad nekilo, o teko vazineti/stovineti prie 35 laipsniu. Zinoma buvo rizika, kad didesniame karstyje/kamstyje variklis prades kaisti...

Netiketai Peugeot forume radau naujai ardoma 607 2.7 hdi po avarijos ir gavau abu varikliukus uz 100 LT (sparnuotes buvo sudarkytos, bet varikliukai veike) - Dekui Dariui uz tai.

Beliko nuvaziuoti pas kolega i garaziuka ir tuos varikliukus pasikeisti. Kas idomu, vaziavau per apvaziavima kur lampedziu tilta per nemuna temontuoja, tai zinoma strigau kamstyje tarp furu. Tada pirma karta ant akiu pradejo temperatura kilti - teko isjungti kondiske ir pusti karsta ora i salona, kas ant akiu sumazino variklio temperatura.

Keiciant daugiausiai laiko sugaisom sukeisdami fiskes valdymo, nes vienos truko, o jos ardomos vos ne su mikroskopo pagalba. Nuimti reikejo buferi (daug smulkiu varzciuku) bei atleisti slangute ir radiatoriai lengvai nusieme. Viska surinkus, uzvedus masina bei ijungus kondiske - po keliu sekundziu suveikia rele ("trakst") ir isijungia abu ventiliatoriai. Isjungus kondiske - po kokios minutes ventiliatoriai nustoja suktis. Kadangi karsciu nebera - nera ir kaip isbandyti prie ekstremaliu salygu, bet atrodo viskas veikia kaip is gamyklos.

Senieji varikliukai visiskai apsioksidave/apsinese, bet manau butu buve galima ir juos restauruoti, nes apvijos buvo geros ir strigo nuo tu siuksliu bei kontakto nebuvimo (kolega viena paskerde).

Prie to pacio ardymo, radau kad lempu apipurskimo varikliukas yra mires (todel ir neveike apiplovimas) - reiks pasikeisti prie progos... (kazkaip technikine varant neuzfiksavo).

Gal kam nors pades...

_________________
LarasLTU
XM 1997 3.0 Dujos (Parduotas)
C5 2006 2.2 HDi Biturbo Universalas


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 8 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007