Skapas rašė:
ar dar koks bug'as
Kad svirtelė visiškai nejuda- bugas; arba klaida aprašyme. Jei yra troselis, ji turi turėti šiokį tokį laisvumą tarp tų reguliavimo varžtų; antraip laisvos apsukos nereaguos į variklio temperatūros pokyčius.
Todėl, jei manyti, kad svirtelė visiškai nejuda, vadinasi, a) troselis tenai nieko neveikia; b)apsukos reguliuojasi kitokiu, gamintojo nenumatytu būdu. Dyzelyje apsukas reguliuoja paduodamo (įpurškiamo) kuro kiekis. Jei šiltam varikliui apsukos pakrenta, vadinasi, sumažėja kuro padavimas. Komplekte su šilto variklio nenoru kurtis, tas rodytų būtent į plunžerinės grupės susidėvėjimą. Kitaip sakant, siurblys- prie smerties.
Bet inetu to garantuoti negalima. Negalima atmesti tikimybės, kad gal tam tikromis sąlygomis pastringa (ar atsileidžia) pvz. pagrindinis gazo trosas, gal yra koks oro pasiurbimas (siurblys ar purkštukai iš lauko drėksta, pvz.), gal kas netvarkoj su purkštukais arba aplamai yra eilė nereikšmingų smulkmenų, kurios bendrai susidėję duoda tokį rezultatą. Bet pagrindinis įtariamasis- plunžerinė grupė.
Patikslinimui; būtų gerai, jei pasižiūrėtum, ar lengvai pasiekia variklis 4000rpm apsukas ketvirtu ar bent trečiu bėgiu (kad neviršyti leidžiamo greičio), ir įvertintum dūmingumą tuo metu. Idealu būtų šitai pakartoti du kartus; su tik-tik pašilusiu (dar net nekrustelėjus antifrizo temperatūros rodyklei), ir su darbinę temperatūrą pasiekusiu varikliu.
Katalogai kaip laisvas šiam varikliui nurodo 800rpm, šaltam- 950rpm. Šiaip, jei nebūtų problemų su neataušusio variklio užkūrimu, siūlyčiau išvis į problemą nesigilinti

. Sprendimas, greičiausiai, kainuos ne vieną šimtinę.