Taigi džiaugiuosi nauju C5 (2.0 benzinas, EW10 variklis), tačiau iki pilnos laimės trūksta keleto smulkmenų, kurios esant -20C tampa kiek erzinančiomis

1. neveikia galinio stiklo šildymas. ACS pasiūlė keisti visą stiklą -- pasiunčiau tolėliau. Gal kam teko susidurti - kurioje vietoje dažniausiai nupūva ? Prijungimas prie stiklo? Įtampa, sakė, ateina.
2. Šaltyje (-20 C ir žemiau) labai sunkiai dirba, kol neįšyla. Pradžioje purtosi, duoda "catalysator fault", daug dūmų ir po to gaunu "antipollution fauls". Šiandien netgi sugebėjo "sugesti" ESR (stovint!).
Variklis, jei tik atleidi akseleratorių, užgęsta. Po kokių 3-4 min priverstinio laikymo variklio darbo eiga susinormalizuoja, gausūs dūmai/garai dingsta, katalizatorius susitvarko, tačiau antipollution fault lieka. Ant skydelio šviečia variklio indikatorius ir "service".
Bet... važiavau šiandien į TA. Kol patikrino pakabą, mašina patalpoje pašilo ir "antipollution fault" dingo bei skydelio klaidų indikatoriai užgęso. TA praėjau sėkmingai.

Išvažiavau į kiemą, nuėjau pasiimti dokumentų, sugrįžau, užsikūriau ir vėl "antipollution fault".

Pagal mašinos termometrą lauke buvo -18C.
Kokių minčių bus? Ar tiesiog įjungti "ignore" režimą šiai klaidai?
ACS sako, kad gal uždegimo ritė kvailioja, tačiau po prašyto prieštechnikinio patikrinimo/remonto, kurį jie "padarė" ir paprašė 2800 tautinių, imu skersai žiūrėti į juos. "Padarė", nes žibintų nepatikrino, numerių apšvietimo lemputę teko pačiam krapštyti prie -20C, nupirktai nenaujai mašinai buvo pamiršę, kad reikia tepalus ir filtrus pakeisti (nors ką reikia padaryt nusirašinėjo nuo atspausdinto popieriaus lapo), kelis kartus skambino pasitikslinti ar keisti tą ar aną ( stabdžų kaladėlių ir diskų tai nebuvau prašęs, dabar abejoju ar reikėjo ar tiesiog buvo nuspręstą, kad siūlom keisti viską -- klientas nori mokėt...

) .