Šiandien jau važiavau, iki dujinikų. Biškį neramu, nes ne tik be TA, bet dar ir statusas - išregistruota. Kažkaip kelis kart užgeso pati vos išmynus sankabą, įtariu tą vožtuvą streikuojant.
Dujinikai: radom užsioksidavusią fiškę, bendrom jėgom ją sutvarkėm, tada radom, kad ir kompas kažkaip parėjo, nors prieš tai puikiai veikė. Dedam kitą kompą naudotą - įsijungia, bet nedirba ir neprisijungia prie kompo. Hmm, dedam dar vieną - neįsijungia, apsioksidavus plata. Senų kompų atsargos baigėsi - naujas? Naujo nėra vietoj, tokių senienų retai reikia, bus rytoj. Ok, atvažiuosim rytoj, sutvarkysim, tada į centrą paimt savininkės iš darbo, į regitrą, šalia ir TA. Tik va kad į Raudondvarį važiuot reiks, tai mon nipatink, visad geriau sekasi Chemijoj
Naktį dar lopysiu duslintuvą, yra daug mažų skylučių ties buvusiom virinimo siūlėm (Kauniečių gamybos, lyg Elektrėnų gatvėj ar kur ten), jis vos gyvas, vamzdis kai kur beveik popierius, bet užtenka kad būtų sandaru, paskui bachūras pats pasikeis. Dėsiu į vietą zapaskę, visus žaislus, kurių reikia bagažinėj, siurbliuosim, valysiu skuduru variklio apačią, keisiu dėžės tepalą ir imsiu lauk stabilniko traukę, kurios gumeles iš pat ryto pakeisiu.
Važiuoja tai labai maloniai, man patiko. Kietoka, bet ir turėtų būt pakietinta, nes Furio. Pakaba tyli, nebilda, galbūt ūžia kažkoks guolis, bet neįkyriai, arba dėžė. Lyg ir atrodė bukokas variklis, bet paskui paspaudžiau pedalą daugiau ir pasirodo dar pusė velnio, tik pedalo veikimas keistas. Stabdžiai šiaipsau, lėtai stabdo super švelniai ir maloniai, bet kai spaudžiant stipriau... Tikiuos dar prasimankštins arba bus taip, kaip sakė Safriukė...
