Jumoras jumoru, bet šiandien po univero gerai padirbėjau, tai jau iki pirmadienio ir galvą gal nuimsiu, liko tik duslintuvą atsijungt nuo kolektoriaus ir pačią galvą atsisukt
Tad visai ir reikia šios info dėl tikrinimo.
O apie pūtimą. Prieš darbus dar pabandžiau, tai be radiatoriaus kamščio užvedus variklį srovė iš užpylimo angos, kaip iš gaisrininkų žarnos - stačiai aukštyn ir skylės diametro. Vaizdas geras

, stebėjau per kapoto apačią iš vairuotojo vietos, iškart ir užgesinau. Tai pučia neblogai, tiesiai kiaurai. Gal ten koks gabalas išlūžęs
Alsuoklio bakelis (tas, į kurį sueina trys šlangos ir apatinis antgalis užglušintas) pilnas tepalo, vos laipsniu pavertus bėga lauk. Taip turi būt?
Akmenukų papuolė ir po pagr. diržo dangčiais, gerai, kad prilipo prie ten esančio tepalo dar po apatiniu škyvuku ir nepasiekę tikslo nepadarė žalos.
Kame mirkyti nuimtas aušinimo žarnas, kad atšoktų tas brudas? Sakykim, tų gilesnių, ten visokių pečiuko jau nejudinsiu, nes labai daug darbo ir šiaip jos tegu ir lieka nejudintos, bet kurias teko atsijungt ir kurios išmaigytos, ten baisu žiūrėt vietom.
Taip pat, ko dapilti į tą vandenį, kuriuo bus plaunamas radiatorius, kad atitirpintų bent dalį šaizės?
Šlangom gal tiks ir paprastas pigus actas ar labai stipri citrinos rūgštis, bet kaip nepakenkti radiatoriui? Ant radiatoriaus štampas 2003, tai jam tiek mažai metų, o naudotas gal ir dar keliais mažiau. Tai nagus ne man, o tam šoferiui reik daužyt
