WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 04 2025, 01:36

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 382 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 6 7 8 9 10 ELLIPSIS 26 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: Įsigijau BX
StandartinėParašytas: Spa 05 2012, 13:57 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 01 2006, 13:09
Pranešimai: 2358
Miestas: Vilnius
Tai paties nuotrauka maciau, pilni buvo ir pas mane pakliuve, tiko tik BX :)

_________________
`89 exBX 14RE,1.9RD,`02 exMazda Demio
`99 exXsara
'06 C5 Kombi HDi 135
'07 Peugot 307 SW HDi 135
AM/FM Canva 278 ASQ Farun JBA 230 - 66


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Įsigijau BX
StandartinėParašytas: Spa 06 2012, 17:33 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
Pamieravom šiandien kompresiją:
29 30 30 33,5

Pagal BX Haynes knygą turėtų būti:
18 bar min
25..30 bar norma
max skirtumas tarp cilindrų 5 bar.

Telpam!

Kiek blogiau tai, kad purkštukai yra ne purkštukai, o myžtukai - srautas be jokių "miglos" požymių. Atsidaro visi prie maždaug 150 bar, bet kas iš to. Dabar dar reikia pamieruoti raudonojo BX reikaliukus. Gal ten myžtukai sveikesni. Kad su kompresija bus geriau tikėtis nelabai verta.

Misliju gal bus paprasčiau išsikelti variklį lauk kad pasikeisti diržo reikalus bei išgydyti alyvos nuotekius iš turbinos galo, nes ten net matytis nelabai kas matosi kiek mažai vietos. Yra nuomonių?

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Įsigijau BX
StandartinėParašytas: Spa 07 2012, 00:22 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Dėl diržo kelti variklio tikrai neverta, laisvai keičiasi ir be to. O dėl tepalų nuotėkio tai ir nežinau ką patarti.
Šiaip jau, manau, kad lygiai tą patį galima atlikti ir neimant to variklio, o dėl priėjimo paprastumo tarkim nusiėmus galvą. Taip pasilengviname priėjimą daug kartų, o tuo pačiu ir pasikeičiame probleminę galvos tarpinę. Kažkur internete šiandien radau, kad XUD7 tarpinės iš gamyklos laiko maždaug 110-150kmi, tai jei ji nekeista, gali jau būti tas laikas ir atėjęs ir seniai praėjęs - o tepaliukas būna bėga ir pro ją, daryk nedaręs salnykus ir visas aplinkines tarpines. Su tuo kiek žinau kažkada sėkmingai sukovojo GerasDviratis.

Jei tokie rimti užmojai, tai gal ir apie kapitalinį arba bent turbinos restauraciją yra minčių? :)

Tik atsimink, kad tas juodas tepalas iš turbinos ir LHMas iš vairo kolonėlės (aišku, nedideliais kiekiais) yra nepaprastai sveika mėgstantiems labai giliai supūti BX traversams, taip pat ir karteriams. Varžtai per žiemą neužpūna ir lengvai atsisuka. O LHM bakelio nuo senatvės šlapiuojanti tarpinė puikiai saugo dešinį lonžeroną ir visą priekinį dešinį mašinos kampą :D
Žodžiu, jei rimtai, bent jau remonto klausimu, aš visai nusiteikęs už šiek tiek drėgną variklį.
Bet diržo pusės salnykus ir dangtelio tarpinę būtinai reikia sutvarkyti - gerai, kai tik rasoja, bet prasimušus rimčiau diržą gali greit užmušti.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Įsigijau BX
StandartinėParašytas: Spa 07 2012, 06:07 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
kad bxui nera kas isimt motora... o ant stalo tai sakykit ka norit tikrai lengviau negu betkur...

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Įsigijau BX
StandartinėParašytas: Spa 07 2012, 08:12 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8942
Miestas: UKMERGE 867082552
Dominykas rašė:
kad bxui nera kas isimt motora... o ant stalo tai sakykit ka norit tikrai lengviau negu betkur...

Vakar išemem motora dviese per 3 val,šiandien desiu kita,jauciu idet pusdienis koks :roll:

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Įsigijau BX
StandartinėParašytas: Spa 07 2012, 08:26 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
assembled rašė:
Pamieravom šiandien kompresiją:
29 30 30 33,5
Kompresija kiek per didelė (gal matavote šiltam varikliui; ar gal kompresometras nesukalibruotas; o gal tepalai jau kaip dėžėj? :) ), tačiau nepriklausomai nuo to, skirtumas tarp kraštinių cilindrų yra didelis. Nenustebsiu, jei šaltas variklis kiek purtosi, o žiemą griebia ne visais cilindrais.


assembled rašė:
Misliju gal bus paprasčiau išsikelti variklį lauk kad pasikeisti diržo reikalus bei išgydyti alyvos nuotekius iš turbinos galo, nes ten net matytis nelabai kas matosi kiek mažai vietos. Yra nuomonių?
Jei tik turi tokią galimybę- taip ir padaryk! Variklį ruoši gi ne vieniems metams; o ant stalo daug geriau matosi visi nutekėjimai, paprasčiau yra nulupti turbiną ir patikrinti jos ašelę, pramankštinti ribotuvą etc. Viskas darosi daug lengviau, nei ant mašinos.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Įsigijau BX
StandartinėParašytas: Spa 07 2012, 09:18 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
Matuota esant šiltam varikliui - gal koks pusvalandis po važiavimo. Na o griebia ir ne žiemą ne visais cilindrais, bet viliuosi, kad kaltos žvakės. Užkūrus pasipurto sekundėmis ir susitvarko. Tepalas prieš 1kkm supiltas naujas.

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Įsigijau BX
StandartinėParašytas: Spa 07 2012, 09:39 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
assembled rašė:
gal koks pusvalandis po važiavimo
Tada kompresijos matavimo duomenys anaiptol ne tikslūs. Turėjau akivaizdų pavyzdį su 2.1TD. Per naktį servise prastovėjusi mašina (esant +10C) ryte rodė kompresiją 27-28, paskui, per dieną prastovėjusi lauke prie -25C, vakare parodė tik 22-24. Tik taip ir pavyko aptikti sunkaus kūrimosi priežastį :) . O su šiltu varikliu, kompresiją greičiausiai rodytų >30.

Su senais purkštukais būna analogiška istorija. Kambario temperatūroje jie purškia normaliai, o per naktį šaldiklyje atšaldžius juos iki -18C dažniausiai paaiškėja, kad pusė jų myžčioja, o ne purškia. Iš čia būna ir vibracijos, ir griebimas tik keliais cilindrais.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Įsigijau BX
StandartinėParašytas: Spa 07 2012, 18:02 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
Tai man ką, laukti žiemos ir tada tikrinti ar ieškoti dabar didelio šaldiklio, į kurį << tilptų? :) Beje, 22-24 bar bent BX būtų dar virš minimumo. Iš čia klausimas: kaip be žiemos rūstybės patikrinti šitą vietą? Haynes manualas rašo matuoti prie karšto variklio.

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Įsigijau BX
StandartinėParašytas: Spa 08 2012, 06:54 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Purkštukus, jei tikrinsi- paprasčiausiai nakčiai maišelyje įkišk į šaldiklį.
O kompresiją matuok nekurtam, per naktį prastovėjusiam varikliui. bus +5C, ar +10C- nedidelis skirtumas. Visvien parodymai bus tikslesni, nei prie +40C.

Ir nežinau, kodėl Haynesas siūlo matuoti karštam varikliui; toks matavimas yra niekinis, praktiškai nieko nesakantis apie variklio sveikatą. Šiltas juk vedasi ir toks variklis, kurio šaltyje nė valandą ant buksyro tampydamas dėl per mažos kompresijos neužkursi.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Įsigijau BX
StandartinėParašytas: Lap 16 2012, 18:35 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
Įsigijau iš Saulyno ratus.

Ateity BX gali atrodyti kažkaip taip:
Paveikslėlis
(pamaigius foto ūgteli)

Čia jei ką, Chamonix (ribota 1.4 versija) ratai vardu Swift.

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Įsigijau BX
StandartinėParašytas: Lap 16 2012, 19:06 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2011, 22:53
Pranešimai: 160
Miestas: Vilnius-Alytus
Sveikinimai dėl ratų :appl:

Kokių priemonių žadi imtis atnaujinant juos? Nes iš nuotraukų, tai prastokos būklės jie atrodė. Ar ten tik purvas ant jų buvo, o šiaip būklė daugmaž nebloga? <<

_________________
Ex BX 19RD Royale...
Ex Xantia 1.9TD 98m...

EX Peugeot 406 1.9TD 98m
Ex SAAB 9-5 2.0 LPG 97m
Peugeot 406 coupe 2.2HDI 02m...


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Įsigijau BX
StandartinėParašytas: Lap 16 2012, 19:29 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Ajopapa, tokių dar matęs nesu :shock: labai gražūs, sveikinu įsigijus :)
O šioje oficialioje nuotraukoje dar puikiau atrodo, nes su originaliom MXL padangom.

Jei jau prie Chamonix, tai dar priklauso GT spoileriuką susirast :wink:
Labai graži man šita ribota laida, esu matęs Lietuvoje vieną, tik be lietukų jau.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Įsigijau BX
StandartinėParašytas: Lap 16 2012, 19:58 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
Priemonės banalios: smėliuoti ir dažyti iš naujo. Nelabai čia ką išbursi.
Šitų ratų privalumas greta jų išskirtinio BX'inio dizaino, galimybė balansuoti ant normalių staklių. Speedline'ai gi tik ant spec. staklių balansuojami.

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Įsigijau BX
StandartinėParašytas: Lap 16 2012, 21:24 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8942
Miestas: UKMERGE 867082552
assembled rašė:
Įsigijau iš Saulyno ratus.

Ateity BX gali atrodyti kažkaip taip:
Paveikslėlis
(pamaigius foto ūgteli)

Čia jei ką, Chamonix (ribota 1.4 versija) ratai vardu Swift.

:P :labas:

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 382 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 6 7 8 9 10 ELLIPSIS 26 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 0 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007