Dėl diržo kelti variklio tikrai neverta, laisvai keičiasi ir be to. O dėl tepalų nuotėkio tai ir nežinau ką patarti.
Šiaip jau, manau, kad lygiai tą patį galima atlikti ir neimant to variklio, o dėl priėjimo paprastumo tarkim nusiėmus galvą. Taip pasilengviname priėjimą daug kartų, o tuo pačiu ir pasikeičiame probleminę galvos tarpinę. Kažkur internete šiandien radau, kad XUD7 tarpinės iš gamyklos laiko maždaug 110-150kmi, tai jei ji nekeista, gali jau būti tas laikas ir atėjęs ir seniai praėjęs - o tepaliukas būna bėga ir pro ją, daryk nedaręs salnykus ir visas aplinkines tarpines. Su tuo kiek žinau kažkada sėkmingai sukovojo GerasDviratis.
Jei tokie rimti užmojai, tai gal ir apie kapitalinį arba bent turbinos restauraciją yra minčių?
Tik atsimink, kad tas juodas tepalas iš turbinos ir LHMas iš vairo kolonėlės (aišku, nedideliais kiekiais) yra nepaprastai sveika mėgstantiems labai giliai supūti BX traversams, taip pat ir karteriams. Varžtai per žiemą neužpūna ir lengvai atsisuka. O LHM bakelio nuo senatvės šlapiuojanti tarpinė puikiai saugo dešinį lonžeroną ir visą priekinį dešinį mašinos kampą

Žodžiu, jei rimtai, bent jau remonto klausimu, aš visai nusiteikęs už šiek tiek drėgną variklį.
Bet diržo pusės salnykus ir dangtelio tarpinę būtinai reikia sutvarkyti - gerai, kai tik rasoja, bet prasimušus rimčiau diržą gali greit užmušti.