WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 03 2025, 15:51

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 14 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Lap 19 2012, 12:39 
Atsijungęs

Užsiregistravo: Lap 19 2012, 12:00
Pranešimai: 2
Sveiki,

2003 m. C5 2.2 HDI, 133 AG, exclusive, automatas. Turiu problemą, kurios tiksliai tokios kaip mano forume nemačiau. Važiuojant užsidega Engine anti-pollution fault ir ESP system faulty pranešimai, dingsta trauka. Dažniausiai užsidega abu pranešimai iš karto: t.y. kartu anti-pollution system ir ESP system faulty, tačiau jei užsidega tik anti-pollution pranešimas tai trauka NEDINGSTA. Trauka iškart DINGSTA tik užsidegus ir ESP system faulty (o ESP pranešimas vienas niekada neįsijungia, tik kartu su anti-pollution). Čia atkreipsiu dėmesį, kad važinėjant mieste trumpais atstumais - jokių pranešimų dažniausiai neįsijungia, o jie įsijungia ir trauka dingsta važiuojant prieš kalniuką ar įvažavus į trasą po kokių 5-10 km. Jei variklį po to užgesinus palaikai kokias 10-15 min, vėl įjungus rodo tik anti-pollution faulty (ESP pranešimo nelieka) ir trauka atsiranda, bet pavažiavus kartais 10 km kartais 50 km ESP system faulty vėl isijungia ir trauka dingsta :cry: . Palikus auto per nakti, ryte dazniausiai vel viskas ok, neberodo jokiu "service" pranešimų ir trauka gera, iki artimiausio ilgesnio kalniuko ar greitesnės tiesiosios. Buvau nuvaziaves i serviza Autobela, pajunge prie kompo ant diagnostikos, nuėmė visus errorus ir išleido. Bet po 50 km vėl tie patys pranešimai įsijungė :( . Iš simptomų spėju kad tai turbinos problema, o ne FAP filtro ar Eolys. Kiek pavyko surasti, apie turbinų bėdą esant panšiems simptomams rašo ir angliškuose forumuose.

Gal galetumet patarti, kas esate susidūrę? kaip išspręsti? Gal parekomenduotumėt kokį daktariuką, nes nenoriu vel vaziuoti i serviza kur man lieps daryti ta ir aną (vien pvz turbinos nuėmimas ir pratestavimas ant stendo nuo 800 lt), o rezultate po 50km vėl ta pati engine problema užsidegs ir dings trauka :(

dėkoju


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 16 2012, 19:11 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Geg 12 2009, 18:58
Pranešimai: 38
Miestas: Panevezys
man tas pat. nejaugi niekam to nebuvo.

_________________
Xantia activa V6 97m zveriukas gaila bet nebera
C5 2002m 2.2HDI aut.
C4 picasso 2008m 2.0HDI robotas
C4 picasso 2014 2.0 BlueHDI 110kw aut.


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 17 2012, 13:07 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 17 2004, 09:41
Pranešimai: 909
Miestas: Vilnius
vakuuma tikrinti


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 03 2013, 20:53 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Geg 12 2009, 18:58
Pranešimai: 38
Miestas: Panevezys
Problema buvo slegio reguliatoriuje, radau daug metalo drozliu, praploviau spiritu ir viskas ok.

_________________
Xantia activa V6 97m zveriukas gaila bet nebera
C5 2002m 2.2HDI aut.
C4 picasso 2008m 2.0HDI robotas
C4 picasso 2014 2.0 BlueHDI 110kw aut.


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 08 2013, 10:22 
Atsijungęs

Užsiregistravo: Lap 19 2012, 12:00
Pranešimai: 2
xindenas rašė:
Problema buvo slegio reguliatoriuje, radau daug metalo drozliu, praploviau spiritu ir viskas ok.


O simptomai visiskai tokie patys buvo? paciam imanoma pasidaryti (labai maza remontine patirtis) ar geriau i serviza?

dekui.


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 15 2013, 21:04 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Geg 12 2009, 18:58
Pranešimai: 38
Miestas: Panevezys
simtomai buvo tokie pat. nuimi kuro filtra ir lengvai prieini prie slegio reguliatoriaus jis ant kuro siurblio randasi is galo 2 varzteliais prisuktas, istrauki ir praplauni. procedura nesudetinga.

_________________
Xantia activa V6 97m zveriukas gaila bet nebera
C5 2002m 2.2HDI aut.
C4 picasso 2008m 2.0HDI robotas
C4 picasso 2014 2.0 BlueHDI 110kw aut.


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 17 2013, 08:56 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Lie 17 2012, 12:00
Pranešimai: 47
Tie patys simptomai milijonui kitu priezasciu, jei vienam padejo, nereiskia kad ir visiems pades. Diagnostika - geriausias draugas tokiu atveju.

_________________
p406 2.2hdi. DW12 TED4.


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 21 2013, 20:29 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Geg 12 2009, 18:58
Pranešimai: 38
Miestas: Panevezys
Bandyti suremontuoti paciam nieko nekainuoja.

_________________
Xantia activa V6 97m zveriukas gaila bet nebera
C5 2002m 2.2HDI aut.
C4 picasso 2008m 2.0HDI robotas
C4 picasso 2014 2.0 BlueHDI 110kw aut.


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 22 2013, 12:43 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Išskyrus kai įlendi į kur nereikia ir prijunginėji, arba sulaužai... Tada būna ne tai, kad brangu, bet šūdplastmasė už tris litus kainuoja dvi dienas automobilio prastovos.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 31 2013, 20:02 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Geg 12 2009, 18:58
Pranešimai: 38
Miestas: Panevezys
Deja gaila, bet problema buvo kitur, gedimas pasikartojo. padariau diagnostika, nustate kad nera vakumo del to turbinos slegis buvo per didelis, nes buvo kiauras vienas vakuminis voztuvas.

_________________
Xantia activa V6 97m zveriukas gaila bet nebera
C5 2002m 2.2HDI aut.
C4 picasso 2008m 2.0HDI robotas
C4 picasso 2014 2.0 BlueHDI 110kw aut.


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 01 2013, 12:26 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:18
Pranešimai: 2355
Miestas: Vilnius
kas per deja, sutvarkyt vakumeli pats pigiausias remontas, ar ne?

_________________
Paulius
mob. 8-610 39922


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 06 2013, 20:54 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Geg 12 2009, 18:58
Pranešimai: 38
Miestas: Panevezys
Na kaip, paskali, ar pasiseke rasti gedima.

_________________
Xantia activa V6 97m zveriukas gaila bet nebera
C5 2002m 2.2HDI aut.
C4 picasso 2008m 2.0HDI robotas
C4 picasso 2014 2.0 BlueHDI 110kw aut.


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 20 2013, 09:22 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Vas 28 2005, 09:02
Pranešimai: 86
Miestas: Vilnius
[quote="paskaliss"]Sveiki,

2003 m. C5 2.2 HDI, 133 AG, exclusive, automatas. Turiu problemą, kurios tiksliai tokios kaip mano forume nemačiau. Važiuojant užsidega Engine anti-pollution fault ir ESP system faulty pranešimai, dingsta trauka. Dažniausiai užsidega abu pranešimai iš karto: t.y. kartu anti-pollution system ir ESP system faulty, tačiau jei užsidega tik anti-pollution pranešimas tai trauka NEDINGSTA. Trauka iškart DINGSTA tik užsidegus ir ESP system faulty (o ESP pranešimas vienas niekada neįsijungia, tik kartu su anti-pollution). Čia atkreipsiu dėmesį, kad važinėjant mieste trumpais atstumais - jokių pranešimų dažniausiai neįsijungia, o jie įsijungia ir trauka dingsta važiuojant prieš kalniuką ar įvažavus į trasą po kokių 5-10 km. Jei variklį po to užgesinus palaikai kokias 10-15 min, vėl įjungus rodo tik anti-pollution faulty (ESP pranešimo nelieka) ir trauka atsiranda, bet pavažiavus kartais 10 km kartais 50 km ESP system faulty vėl isijungia ir trauka dingsta :cry: . Palikus auto per nakti, ryte dazniausiai vel viskas ok, neberodo jokiu "service" pranešimų ir trauka gera, iki artimiausio ilgesnio kalniuko ar greitesnės tiesiosios. Buvau nuvaziaves i serviza Autobela, pajunge prie kompo ant diagnostikos, nuėmė visus errorus ir išleido. Bet po 50 km vėl tie patys pranešimai įsijungė :( . Iš simptomų spėju kad tai turbinos problema, o ne FAP filtro ar Eolys. Kiek pavyko surasti, apie turbinų bėdą esant panšiems simptomams rašo ir angliškuose forumuose.

Gal galetumet patarti, kas esate susidūrę? kaip išspręsti? Gal parekomenduotumėt kokį daktariuką, nes nenoriu vel vaziuoti i serviza kur man lieps daryti ta ir aną (vien pvz turbinos nuėmimas ir pratestavimas ant stendo nuo 800 lt), o rezultate po 50km vėl ta pati engine problema užsidegs ir dings trauka :(

Sveiki, simptomai buvo tokie patys, kaip ir parašyta. Patikrinus buvo nustatytas per didelis slėgis turbinoje (ar turbinos per didelis sukeliantis slėgis - tiksliai nepamenu). Bandė keisti ir turbinos vožtuvą (toks juodas), bet tai nepadėjo. Finale pakeitė sklendės diafragmą mano atveju 0363.87 http://baraholka.onliner.by/viewtopic.php?t=6209288 . Dabar klaidos dingo viskas dirba normal.

_________________
C5, 2002 m. 2.2 HDI Exclusive (mechanika)


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 28 2013, 18:41 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Geg 12 2009, 18:58
Pranešimai: 38
Miestas: Panevezys
Man ta pati sklende buvo kiaura.

_________________
Xantia activa V6 97m zveriukas gaila bet nebera
C5 2002m 2.2HDI aut.
C4 picasso 2008m 2.0HDI robotas
C4 picasso 2014 2.0 BlueHDI 110kw aut.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 14 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007