Reikia tvarkyti tą spidometrą. Atsidariau, radau jau nulaužtą troso šarvo antgalį, šiaip negrabiai tvarkyta ir sulaužyta daug kas. Šiaip mėgsta tie troso plastmasiukai lūžti, kabluke iri nulūžęs, bet ten su lipnia apvyniojau ir sudėjau atgal, nes labai paprasta išimt ir įdėt betkada. Čia nežinau, gal ir pakeisiu... Spidometras sunkokai irgi sukasi. Turiu donorą, berods nuo TD buvęs, nes yra tachometras ir žvakių lemputės schema. Schemutę nuėmiau, spidometrą arba tepsiu savo, arba pareguliuosiu ridą nuo donorinio, kad tiktų. Noriu įsidėt ir tachometrą vietoj laikrodžio - užtenka ir ant rankos, arba gal gausiu ir pasijungsiu originalų elektroninį.
Problema - tas tachometras dyzelinis ir jungiasi nuo alkūninio daviklio prie smagračio. Pas mane yra toks daviklis irgi, ir jis kaip tik niekur neprijungtas, bet neturiu jokios schemos, kaip ką jungti. Užsimaitint tą tachometrą sugebėsiu, bet kaip signalą jam paimt? Faktas, kad jis tiesiog kažką sujunginėja - arba pliusą, arba masę duoda į tachometrą, o gal tiesiog sujungia du laidus, ateinančius iš tachometro. Per daug variantų, žinant, kad alkūninio daviklis pas mane irgi ne dviejų ar vieno, o trijų laidų - baisu sudegint. Internete nelabai yra dyzelinio BX schema, kaip ten kas. Imt ir nagrinėtis dyzelinį BXą gyvai vien dėl pavyzdžio labai tingiu, nes paskui ir surinkt atgal reikės. Gal kas realiai žinot, kaip ten turi jungtis? Arba gal turit schemą dyzelinio arba turit priėjimą prie ar susitvarkę nelegalų SEDRIC'ą?
Benzininiam schemą turiu ir ten viskas aišku, bet jam signalas senesniem nuo babinos tiesiog, o jei daviklis yra - tai laidas tiesiog į kompą, ne tachometrui.
_________________ Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra. C15 RD 89-Kablukas BX16TGI 91-Lemąnas ZX 92 P406 2.0HDi 99 Suzuki DR650RSE 96 Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80
|