WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 03 2025, 14:41

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 36 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Kov 29 2013, 10:36 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Spa 09 2010, 21:49
Pranešimai: 182
Miestas: Šiauliai
Tauriau, nori pasakyti, kad padidejus turbinos slegiui nekelia kuro sanaudu???? visiska nesamone. Kelia ir kuro kieki, bet tas vyksta iki tam tikros ribos. Senajai mano xantijai 1,9 td buvau aktuatoriaus kojele susukes iki galo, zodziu padares mechaniskai kad nebesidarinetu. Nieks nepradege nieks nepasidare. mechaniskai ismatuota buvo, kad pute 1,6 baro. Viskas laike isskyrus slanga viena nusaudavo, bet uzdejus is priesgaisrinio nusipirkus, rimta chamuta, viskas issisprende. Taigi pas HDI "daugiau kontroles" kuro padavimo sistemai. Jei sukeli slegi didesni, turi ziuret nuo kada jau standartiniai purkstukai nebepakelia kuro tiek, kad "ismaitintu" varikli. Zodziu trumpai sakant, jei kuro padavima palieki standartini, tai tu gali oro slegi kelti iki tam tikros ribos, butent tos kurios pakanka tiekti daugiau kuro, kad misinys nebutu liesas. Cia labai paprastai ir grubiai, bet manau aiskiai :) db jungtis pareis is EBAY jungsim lexia ir ziuresim kas kaip ir prie ko ten. Galima bus koreguot viska

auksinis, tu kaip pajungei turbina????? Tiesiai vakuma? Ar per salenoida? Sakiau nuo siublio junk ant salenoido kuris valdo turba, be trainyko. Nes db ant slangos nuo siurblio stovi trainykas kuris vakuma paduoda i du salenoidus, vienas ju tirbai, kitas EGR. Tai va, slangute kuri ateina nuo siurblio (vakumo) mauni nuo trainyko ir jungi tiesiai i salenoida kuris valdo turbinos darba. Ir viskas, overbosto nebus ten, nes turbina valdys. Tiesiog dumu nebeleis i isiurbimo kolika, ko pasekoi, bent jau man maziau kuro ir gersne trauka. Pamastyk logiskai kai misinys yra kuro/oro ir kai misinys yra kuro/oro/sudegusio kuro dumu...

p.s. turbina overbosta sukels jei vakuma pajungsi tiesiai i turbina, tada vakumas uzdarys voztuva ir nepaleis jo visiskai. Tas pats kas aktuatoriaus kojele susukt ir paprasciausiai gausis yvarza kuri irgi neleistu darinetis voztuvui. Ka as ir buvau pasidares savo 1,9 td. Lupdavo tikrai geriau nei dabar ta daro mano HDI 80 kw. :) ir niekas neissilyde.

_________________
citrina xantia 2.0 HDI.
"...pas mus masinas taiso staliai, sienas glaisto pedagogai, furas vairuoja muzikantai, o valstybe valdo inzinieria"


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 29 2013, 14:23 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Spa 09 2010, 21:49
Pranešimai: 182
Miestas: Šiauliai
biski ne i tema. kokie pavojai laukia manes, jei vaziuosiu su susmegusia xantija? isskyrus tai, kad masinos dugnas biski gali grandytis i lietuvisku keliu ipatumus ir tai, kad amortizacija bus faktiskai tik is padangu?????

_________________
citrina xantia 2.0 HDI.
"...pas mus masinas taiso staliai, sienas glaisto pedagogai, furas vairuoja muzikantai, o valstybe valdo inzinieria"


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 29 2013, 14:28 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8942
Miestas: UKMERGE 867082552
mantyska rašė:
biski ne i tema. kokie pavojai laukia manes, jei vaziuosiu su susmegusia xantija? isskyrus tai, kad masinos dugnas biski gali grandytis i lietuvisku keliu ipatumus ir tai, kad amortizacija bus faktiskai tik is padangu?????

Nesveikiausia tai atraminem :doom: ,nors jei trumpai nieko neatsitiks,o kas per bedos kad nesikelia :roll:

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 29 2013, 21:53 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 18 2008, 12:07
Pranešimai: 144
Miestas: Panevezys-Vilnius
mantyska jei tavo 1,9TD geriau lupė nei HDi tai ieškok problemų. Aš irgi taip pat persėdau, tai HDi daug smagiau traukia, daugiau galios prie mažesnių sūkių.

Beto susitvarkiau westgate valdymą, kartais nekontačino elektrovožtuvo fiškė. Girdisi, kad visai kitaip variklis dirba, trauka atrodo nepasikeitė lyginant su nuolat tiesiogiai uždarytu westgatu.

_________________
2011 C5 X7 RHH AM6
2001 Xantia 2.0 HDI


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 30 2013, 13:00 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Spa 09 2010, 21:49
Pranešimai: 182
Miestas: Šiauliai
ne, na is esmes yra skirtumas ir tame kad TD faktiskai elektra mazai ka valde ten. viskas pagrinde mechaniskai. O cia kad ir priversi westidzo voztuva but visad uzsidariusi (isspresi mechaniskai), tai vistiek bus sudas, nes kitus mazgus valdo elektronika (kad ir kaip as jos nekenciu), todel vien mechaninis koregavimas nepades. Zodziu, greit turetu pargryzti man jungtis ir bandysiu ziureti kas ir kaip, nes tikrai nesisuka man ta xantia. Ana 1.9 geriau lupo, nes ten buvo slegis dvigubai uzkeltas ir prie didesnio slegio siurblys mechaniskai pute daugiau kuro, kiek tas buvo imanoma. O cia kas is to, vistiek nevalina jinai kaip turetu, sakau trauka pasijunta panasiai nuo 2.3 krpm. Sunku pasakyt tiksliai, bet is esmes kazkas yra. Ir kuriasi ryte idomiai, prie -8 kartais ilgai suka varikli, kartais kabina iskart, bet dar motoras vartosi, kaip kad nedirbtu keli cilindrai, kokias 3-5 sekundes ir verciasi balti dumai, ir staiga issilygina viskas ir dumas dingsta ir jo nebemeta, nesvarbu tai silta ar salta masina, nesvarbu kiek pakrauta ir kiek spaudi tapke, dumo jokio. Maniau ora siurbia. Ant forsunkiu gryztamuju trainyku buvo slapia, sakau leidzia ir ten gali prisisiurbti oro. Pakeiciau gumeleias, dabar sausa, bet vistiek tas pats. Zvakes sveikos. Tai sakau gal kas su kuro slegiu ar tiesiog purkstukais/siurbliu, kurimo metu perpilineja stipriai. Bet traukos koel nera??? nes jei su kuro slegiu/padavimu butu beda, tai kazkoky duma mestu ar kazka, o dabar jokio dumelio (katalyzo nera).

_________________
citrina xantia 2.0 HDI.
"...pas mus masinas taiso staliai, sienas glaisto pedagogai, furas vairuoja muzikantai, o valstybe valdo inzinieria"


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 30 2013, 13:03 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Spa 09 2010, 21:49
Pranešimai: 182
Miestas: Šiauliai
saulynas rašė:
mantyska rašė:
biski ne i tema. kokie pavojai laukia manes, jei vaziuosiu su susmegusia xantija? isskyrus tai, kad masinos dugnas biski gali grandytis i lietuvisku keliu ipatumus ir tai, kad amortizacija bus faktiskai tik is padangu?????

Nesveikiausia tai atraminem :doom: ,nors jei trumpai nieko neatsitiks,o kas per bedos kad nesikelia :roll:


nieko, tiesiog megstu susmegusias masinas, bet labai patinka citroenai, tai db mastau, kai susyla oras, pavasaris, sausos gatves, uzsimauni vasarinius volus, ir norisi paslaiuzioti su susmegusia masina. atraminiai tai dzin, o del kelnojimosi irgi, priekis nesikelnoja, stovi stabiliai per viduri, bet itaru ten reguliatorius uztukes, nes apauge viskas maurais. Nera kaip db ant duobes uzsivaryt, tevas masina kapitaliai tvarkosi jau 3 savaites :D

_________________
citrina xantia 2.0 HDI.
"...pas mus masinas taiso staliai, sienas glaisto pedagogai, furas vairuoja muzikantai, o valstybe valdo inzinieria"


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 17 2013, 22:29 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 09 2012, 16:11
Pranešimai: 148
Miestas: Vilnius
Pradėjau tikrint visą oro paėmimo traktą. Tikėjausi dasikast ir iki EGR'o, ji nuimt ir pravalyt. Niekaip nedaeinu - nei iš viršaus, nei iš apačios. Nejau tik su visu isiurbimo kolektoriumi nusiima? Tuomet tikriausiai ir naują tarpinę pasiruošt jau reiketų?

_________________
Suzuki SV650 Juodis žirgelis
Volvo XC70'2005 D5 autotankas
ex Xantia'99 Break HDI Exclusive Wicked Red
ex Xantia'95 Break SX


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 18 2013, 13:56 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:18
Pranešimai: 2355
Miestas: Vilnius
nu jau netikiu kad neimanoma jo atsukti be kolektoriaus

_________________
Paulius
mob. 8-610 39922


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 18 2013, 14:30 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 09 2012, 16:11
Pranešimai: 148
Miestas: Vilnius
Jau prisikasiau ir be koletoriaus nuėmimo, bet ten tiek visko apaugę, kad teks kolektorių nuiminėt kad pravalyt. Pas mane EGR su pečiuko pašildymu, taigi bjauresnis aptarnavimui variantas. Dar neatsukau paskutiniu 2 varžtų, nes prikepę.

_________________
Suzuki SV650 Juodis žirgelis
Volvo XC70'2005 D5 autotankas
ex Xantia'99 Break HDI Exclusive Wicked Red
ex Xantia'95 Break SX


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 19 2013, 22:04 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:18
Pranešimai: 2355
Miestas: Vilnius
teisingiau butu EGR'as su ausinimu.

_________________
Paulius
mob. 8-610 39922


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 22 2013, 07:36 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 09 2012, 16:11
Pranešimai: 148
Miestas: Vilnius
Savaitgalio namų darbai buvo viso oro kanalo nuėmimas, išvalymas ir patikrinimas. Tik įsiurbimo kolektoriaus nepavyko nuimti. Nepasiekiau 2 apatinių varžtų, kur išmetimo kolektorius uždengia :bum:
Pravaliau, kiek pavyko, nenuėmęs. Daug brudo išėmiau, prapurškiau valikliu. Pagal tai, kiek dervų prisikaupę, įtariu kad ir vožtuvai bus apaugę.
Pats EGR funkcionuoja. Užsinešęs buvo nuo "aušinimo" vietos. Kol kas neglušinau, bet, ko gero, reikės.
Iš pradžių važiavo smagiau, bet pavažiavus apie 15km dingo trauka. Nebeužsidarė WasteGate. Atjungus vakuumą nuo EGR, turbina atsigavo. Gal dėl to, kad neuždėjau chamuto ant šlangelės prie EGR. Pagal parametrus, kažkodėl mažesnį slėgį rodo, apie 0,7 - 0,9 (max 1 buvo vienu momentu).
Dūmingumas nepasikeitė. Kol kas nepavyko išprovokuot, kad užgestų. Dabar eilėje purkštukų restauravimas.
Tiek žinių :labas:

_________________
Suzuki SV650 Juodis žirgelis
Volvo XC70'2005 D5 autotankas
ex Xantia'99 Break HDI Exclusive Wicked Red
ex Xantia'95 Break SX


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 22 2013, 07:45 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 09 2012, 16:11
Pranešimai: 148
Miestas: Vilnius
Pamiršau paminėti, kad trūko 1 tarpinės tarp įsiurbimo kolektoriaus ir sekančios dalies (kur prisijungia EGR). Uždėjau tepamą tarpinę. Be to, aptikau tepalavimosi priežastį: dalis su oro sklende (valdoma vakuumo) sandarinama guminiu žiedu, kuris jau susiplojęs. Per jį ir sunkėsi tepalas ant variklio, vakuumo siurblio ir visko aplinkui. Kol susirasiu naują žiedą, taip pat uždėjau tepamą tarpinę.

_________________
Suzuki SV650 Juodis žirgelis
Volvo XC70'2005 D5 autotankas
ex Xantia'99 Break HDI Exclusive Wicked Red
ex Xantia'95 Break SX


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 22 2013, 08:58 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 09 2012, 16:11
Pranešimai: 148
Miestas: Vilnius
MAF rodmenys ant laisvų apsukų padidėjo, dabar laikosi kaip įkalta 11MG. Pamatuosiu dar MAP ir nusipiešiu grafikus.
Ir dar vienas klausimas:
jeigu teisingai glushint EGR'ą, tai ir Air distribution vožtuvo valdymą reikėtų atjungti? Ta prasme, kad jis net nebandytų imti oro iš EGR'o.

_________________
Suzuki SV650 Juodis žirgelis
Volvo XC70'2005 D5 autotankas
ex Xantia'99 Break HDI Exclusive Wicked Red
ex Xantia'95 Break SX


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 23 2013, 20:57 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 09 2012, 16:11
Pranešimai: 148
Miestas: Vilnius
Kas gerai, kad nebeuzgesta :) Trauka pagerejo :)
Dabar kebulo darbai ir purkstuku restauravimas ...

_________________
Suzuki SV650 Juodis žirgelis
Volvo XC70'2005 D5 autotankas
ex Xantia'99 Break HDI Exclusive Wicked Red
ex Xantia'95 Break SX


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 03 2013, 21:07 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Spa 09 2010, 21:49
Pranešimai: 182
Miestas: Šiauliai
auksinis, kokius nustatymus darei torque pro programelei ant mobylkos kad prie masinos ECU pasijungtu??? ten kazkas su protokolais negeraii, yra visokie ISO sudelekai ten. Parsisiunciau blutufine ALM jungtele, tai prie mobylkos risasi, bet prie ECU ne. Kas ten per nustatymai turi buti?

p.s. kita savaitele pasileisiu lexia kogero.

_________________
citrina xantia 2.0 HDI.
"...pas mus masinas taiso staliai, sienas glaisto pedagogai, furas vairuoja muzikantai, o valstybe valdo inzinieria"


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 36 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 2 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007