WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 04 2025, 01:04

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 286 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 7 8 9 10 11 ELLIPSIS 20 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Lie 31 2013, 08:08 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Rgp 07 2006, 09:31
Pranešimai: 141
Miestas: Šiluva
arciss0 rašė:
Ramutis rašė:
C5 III reikia pirkti su kuo mazesne rida ir tada tikrai jokiu bedu nebus. Geriausia pradet ziuret su 2,0 hdi 100 kw varikliu. Na jei su automatu tai tada 2,7 ar 3,0 hdi. Auto deze laiko iki 200 000 km ur paskui byret pradeda valdymo blokas dezes, be t ji pasikeitus vel 200 000
Turejau C5 III 2.0 hdi 100 kw. Nuvaziavau apie 100000 km ir lb gerai tarnavo

Tai aš manau ka visu automatu resursas yra 200 000km. Nes kiek domiuos kitom auto visi sako po 200k pareis anksčiau ar veliau priklauso nuo tarpinės vairo ir sėdynes. O šiaip kiek kainuoja tvarkymas daug maž?

Citroenas deda japoniskus automatus. Kol mazos ridos, tai tos dezes gana graziai dirba. Dabartine savo auto paemiau su 114000 rida ir deze fantastiskai dirba. Kiek zinau kad pradeda gesti dezes valdymo blokas, o pati deze ok. Reikia nedelsti ir tvarkyti ta bloka. keiciant ta valdymo bloka nereikia isimineti pacios dezes, nes jis nera pacioje dezeje. Na o kaina naujo bloko apie 3500 lt, Visai neseniai girdejau kalkbas, kad lyg tuos valdymo blokus restauruoja kur tai Latvijoj uz 350 lt. Kiek tiesos - nezinau

_________________
Citroen C5 Exclusive 2,0 HDI 120kw, 2010 m.


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 31 2013, 16:42 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sau 29 2013, 18:00
Pranešimai: 63
Miestas: Vilnius
arciss0 rašė:
Ramutis rašė:
C5 III reikia pirkti su kuo mazesne rida ir tada tikrai jokiu bedu nebus. Geriausia pradet ziuret su 2,0 hdi 100 kw varikliu. Na jei su automatu tai tada 2,7 ar 3,0 hdi. Auto deze laiko iki 200 000 km ur paskui byret pradeda valdymo blokas dezes, be t ji pasikeitus vel 200 000
Turejau C5 III 2.0 hdi 100 kw. Nuvaziavau apie 100000 km ir lb gerai tarnavo

Tai aš manau ka visu automatu resursas yra 200 000km. Nes kiek domiuos kitom auto visi sako po 200k pareis anksčiau ar veliau priklauso nuo tarpinės vairo ir sėdynes. O šiaip kiek kainuoja tvarkymas daug maž?

Nustebinai, kad tos tarpinės tokios prastos :D Mano patirtis su automatinėmis dėžėmis kita.MB - 360t.km( mano -apie120 t.km), P406- 275 tkm(mano - apie 100 tkm).Abu pirkti su tikra rida ( aut.dilerio), MB ir dabar vaziuoja ir pirkėjas nesiskundė.Tik tinkama priežiūra ir nieko daugiau, bet amžino nieko nėra :mrgreen:


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 31 2013, 19:35 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Rgp 07 2006, 09:31
Pranešimai: 141
Miestas: Šiluva
rodos rašė:
arciss0 rašė:
Ramutis rašė:
C5 III reikia pirkti su kuo mazesne rida ir tada tikrai jokiu bedu nebus. Geriausia pradet ziuret su 2,0 hdi 100 kw varikliu. Na jei su automatu tai tada 2,7 ar 3,0 hdi. Auto deze laiko iki 200 000 km ur paskui byret pradeda valdymo blokas dezes, be t ji pasikeitus vel 200 000
Turejau C5 III 2.0 hdi 100 kw. Nuvaziavau apie 100000 km ir lb gerai tarnavo

Tai aš manau ka visu automatu resursas yra 200 000km. Nes kiek domiuos kitom auto visi sako po 200k pareis anksčiau ar veliau priklauso nuo tarpinės vairo ir sėdynes. O šiaip kiek kainuoja tvarkymas daug maž?

Nustebinai, kad tos tarpinės tokios prastos :D Mano patirtis su automatinėmis dėžėmis kita.MB - 360t.km( mano -apie120 t.km), P406- 275 tkm(mano - apie 100 tkm).Abu pirkti su tikra rida ( aut.dilerio), MB ir dabar vaziuoja ir pirkėjas nesiskundė.Tik tinkama priežiūra ir nieko daugiau, bet amžino nieko nėra :mrgreen:

kalbu apie naujesniu ,etu dezes nuo kokiu 2005 m. Senos dezes geriau laike. Turejau Xma 98 m., ta kai paemiau ji, tai jau ant spidometro buvo 300000 km ir pardaviau jau su 440000 km ir auto dirbo gerai, nes buvo gera vokiska 20-ta automatine deze.

_________________
Citroen C5 Exclusive 2,0 HDI 120kw, 2010 m.


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 01 2013, 14:10 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 29 2010, 14:42
Pranešimai: 175
Miestas: Šiauliai
O dar sumasčiau paklausti tokį klausimėlį...? :roll:
Lyginant remontus,išlaikimus nuo A iki Z eksplotavimus C5 III su - AUDI A6,BMW E90,E60,LEXUS IS nuo 2006m,VW B6 2006,VOLVO S80 I,II laida,V70 I,II laida, MB W211,pigesnis C5 išlaikimas nei išvardintu variantu ar kaip? Klausiu nuomonės kas žino ar šiaip, su tėvuku šiand šnekėjom tai citroenai jie prabangūs yra, bet pigūs, ir išlaikymas pigesnis nei visu BMW MB ir t.t. Tai ką jūs pasakysit tiesa ar ne ir su išvardintais su kuom gali palyginti kaip kas? :wink:

_________________
Citroen C5, 2002metų 2.0 HDI 80KW, hačhbekas, mechaninė.


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 01 2013, 17:32 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Rgp 07 2006, 09:31
Pranešimai: 141
Miestas: Šiluva
arciss0 rašė:
O dar sumasčiau paklausti tokį klausimėlį...? :roll:
Lyginant remontus,išlaikimus nuo A iki Z eksplotavimus C5 III su - AUDI A6,BMW E90,E60,LEXUS IS nuo 2006m,VW B6 2006,VOLVO S80 I,II laida,V70 I,II laida, MB W211,pigesnis C5 išlaikimas nei išvardintu variantu ar kaip? Klausiu nuomonės kas žino ar šiaip, su tėvuku šiand šnekėjom tai citroenai jie prabangūs yra, bet pigūs, ir išlaikymas pigesnis nei visu BMW MB ir t.t. Tai ką jūs pasakysit tiesa ar ne ir su išvardintais su kuom gali palyginti kaip kas? :wink:

Imk be baimes ta C5 III ir nera lb brangus jo islaikymas. Pigesnis jo mislailkymas nei Passato, o jau nekalbant apie kitus isvardintus modelius. Taip, tai reikia turet minty jog tas auto prasideda nuo 2008 m., ir jo islaikymas brangesnus nei kokiu 2000 m

_________________
Citroen C5 Exclusive 2,0 HDI 120kw, 2010 m.


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 01 2013, 18:25 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 29 2010, 14:42
Pranešimai: 175
Miestas: Šiauliai
Ramutis rašė:
arciss0 rašė:
O dar sumasčiau paklausti tokį klausimėlį...? :roll:
Lyginant remontus,išlaikimus nuo A iki Z eksplotavimus C5 III su - AUDI A6,BMW E90,E60,LEXUS IS nuo 2006m,VW B6 2006,VOLVO S80 I,II laida,V70 I,II laida, MB W211,pigesnis C5 išlaikimas nei išvardintu variantu ar kaip? Klausiu nuomonės kas žino ar šiaip, su tėvuku šiand šnekėjom tai citroenai jie prabangūs yra, bet pigūs, ir išlaikymas pigesnis nei visu BMW MB ir t.t. Tai ką jūs pasakysit tiesa ar ne ir su išvardintais su kuom gali palyginti kaip kas? :wink:

Imk be baimes ta C5 III ir nera lb brangus jo islaikymas. Pigesnis jo mislailkymas nei Passato, o jau nekalbant apie kitus isvardintus modelius. Taip, tai reikia turet minty jog tas auto prasideda nuo 2008 m., ir jo islaikymas brangesnus nei kokiu 2000 m

To man ir reikėjo. :appl: Aiškiai, drūtai. Dėkui drauguži už nuomonė. :wink: :butel:

_________________
Citroen C5, 2002metų 2.0 HDI 80KW, hačhbekas, mechaninė.


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 05 2013, 11:10 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 28 2013, 08:27
Pranešimai: 261
Miestas: Klaipėda
Apie auto gedimų statistiką yra neblogas tinklapis http://www.reliabilityindex.com.
O šiaip Citroen hidropneumatikos detalės brangios, eina tik originalai. Hidrocilindrai, sferos linkę gęsti. Sunkiai atlaiko lietuviškus kelius. Prie didesnės ridos guolius tenka keisti. Kondicionieriaus radiatorių ne vienas pasikeitė.

_________________
Citroen C5 X7 '08 Exclusive


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 06 2013, 12:53 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 29 2010, 14:42
Pranešimai: 175
Miestas: Šiauliai
megejasm rašė:
Apie auto gedimų statistiką yra neblogas tinklapis http://www.reliabilityindex.com.
O šiaip Citroen hidropneumatikos detalės brangios, eina tik originalai. Hidrocilindrai, sferos linkę gęsti. Sunkiai atlaiko lietuviškus kelius. Prie didesnės ridos guolius tenka keisti. Kondicionieriaus radiatorių ne vienas pasikeitė.

O čia įdomiau su konkrečiais net pasakymais. Kas dar? Suprantama su laiku viskas "pareina" bet kas dar pagrinde?

_________________
Citroen C5, 2002metų 2.0 HDI 80KW, hačhbekas, mechaninė.


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 08 2013, 17:17 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
megejasm rašė:
Apie auto gedimų statistiką yra neblogas tinklapis http://www.reliabilityindex.com.
O šiaip Citroen hidropneumatikos detalės brangios, eina tik originalai. Hidrocilindrai, sferos linkę gęsti. Sunkiai atlaiko lietuviškus kelius. Prie didesnės ridos guolius tenka keisti. Kondicionieriaus radiatorių ne vienas pasikeitė.

Nu tu papasakok apie tuos hidrocilindrų ir sferų gedimus dabar mums įdėmiau ir smulkiau iš savo patirties. Kad jei jau gąsdini žmones, tai darytum teisėtai, o ne skaitydamas iš Autobild žurnalo...

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 12 2013, 20:54 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 04 2010, 09:29
Pranešimai: 1668
Miestas: Klaipėda-Mažeikiai
dar klausimukas del C5 III. Tarkim kaip kuro sanaudos automato ir mechano? skiriasi ar jau nebe tie laikai? Automato mesu dar turejes ir kazkaip jo baidausi, yra teke girdeti, kad kuro sanaudos automatam didesnes. Kalbam apie dyzelina :) Ir kokia butu geriausia komplektacija variklio automatui ir mechanui optimizuojant kuro sanaudas ir vaziavimo malonuma? :)

_________________
<< C5 Tourer 2008 2.2HDI 125kW (čipuotas Tauriaus ~150kW)


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 12 2013, 21:51 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
megejasm rašė:
Apie auto gedimų statistiką yra neblogas tinklapis http://www.reliabilityindex.com.
O šiaip Citroen hidropneumatikos detalės brangios, eina tik originalai. Hidrocilindrai, sferos linkę gęsti. Sunkiai atlaiko lietuviškus kelius. Prie didesnės ridos guolius tenka keisti. Kondicionieriaus radiatorių ne vienas pasikeitė.


priekis-ziurek kad nenuluztu priekiniu amortiku drenazines, nesudrraskyk amortiko gofru. galas-kai plauni masina tai nepatingek pasilenkt ir pustelt i HC, nedraskyk amortiko gumu, neveziok daugiau negu masina sveria ir kai jauti kad kiea pasidare-patikrink sferas. cia zmogaus kuris neturi pinigu remontui taisykles. jajgu zmogus liaudiskai tariant durnas ir apsisikes tai jau ne masinos kalte. kelis menkucius punktelius pasiziuret reikia ir ten viskas amzina....

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 13 2013, 07:31 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 02 2012, 07:59
Pranešimai: 209
Miestas: Vilnius
HeLLmiX rašė:
dar klausimukas del C5 III. Tarkim kaip kuro sanaudos automato ir mechano? skiriasi ar jau nebe tie laikai? Automato mesu dar turejes ir kazkaip jo baidausi, yra teke girdeti, kad kuro sanaudos automatam didesnes. Kalbam apie dyzelina :) Ir kokia butu geriausia komplektacija variklio automatui ir mechanui optimizuojant kuro sanaudas ir vaziavimo malonuma? :)

Pas mane 2,0hdi 100kw automatas, vidutines sąnaudos nuvažiavus 25t km ne borto kompo o realios 7,7l/100km. Važinėju ne pensininko režimu, ~30% Vilniaus miestas, ~30% autostrada (140ir daugiau) kita užmiestis. Mano manymu tai normalios sąnaudos, norint taupyt laisvai galima į 7l tilpt, kas tokio dydžio mašinai manau normalu. Bet aš kalbu apie realias sąnaudas, ne pasakas kurias rodo kitų markiu super duper eco triper borto kompai.
Malonumas irgi su automatu važinėt man daug didesnis nei makaluot irklu (ypač kamštyje), o ir salonas daug geriau C5 III su automatu atrodo nei mechanines, pati rankenėlė automato daug gražesnė ir puikiai įsikomponuoja nei mechanines burbulas baisus.
C5 yra komfortiška mašina, o automatinė dėžė yra vienas iš komforto elemento.
Aš jokių minusų nematau atomate. O laikui einant genda visos, tiek mechanine jei reiks sankabą ar dėžę remontuot kainuos nemažai, tiek automatą.

_________________
Paveikslėlis C5 BVA Tourer `08 2,0 HDI 100kW Black Pearl


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 13 2013, 23:31 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 04 2010, 09:29
Pranešimai: 1668
Miestas: Klaipėda-Mažeikiai
Darka66 rašė:
HeLLmiX rašė:
dar klausimukas del C5 III. Tarkim kaip kuro sanaudos automato ir mechano? skiriasi ar jau nebe tie laikai? Automato mesu dar turejes ir kazkaip jo baidausi, yra teke girdeti, kad kuro sanaudos automatam didesnes. Kalbam apie dyzelina :) Ir kokia butu geriausia komplektacija variklio automatui ir mechanui optimizuojant kuro sanaudas ir vaziavimo malonuma? :)

Pas mane 2,0hdi 100kw automatas, vidutines sąnaudos nuvažiavus 25t km ne borto kompo o realios 7,7l/100km. Važinėju ne pensininko režimu, ~30% Vilniaus miestas, ~30% autostrada (140ir daugiau) kita užmiestis. Mano manymu tai normalios sąnaudos, norint taupyt laisvai galima į 7l tilpt, kas tokio dydžio mašinai manau normalu. Bet aš kalbu apie realias sąnaudas, ne pasakas kurias rodo kitų markiu super duper eco triper borto kompai.
Malonumas irgi su automatu važinėt man daug didesnis nei makaluot irklu (ypač kamštyje), o ir salonas daug geriau C5 III su automatu atrodo nei mechanines, pati rankenėlė automato daug gražesnė ir puikiai įsikomponuoja nei mechanines burbulas baisus.
C5 yra komfortiška mašina, o automatinė dėžė yra vienas iš komforto elemento.
Aš jokių minusų nematau atomate. O laikui einant genda visos, tiek mechanine jei reiks sankabą ar dėžę remontuot kainuos nemažai, tiek automatą.


O tai borto kompas meluoja sanaudas ar panasiai rodo? Ir dar norejau paklaust ar greiciu deze adaptyvine? Ta prasme jei lakstau, tai pavaras perjungineja ties aukstesnem apsukom, ir poto jei vel dailiai pradedu vazinet numeta apsukas ir pan. Nesu turejes automato tai gal ir juokingi klausimai kas jau ne pirma toki turi:) bet dekui uz atsakymus

_________________
<< C5 Tourer 2008 2.2HDI 125kW (čipuotas Tauriaus ~150kW)


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 14 2013, 07:59 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 02 2012, 07:59
Pranešimai: 209
Miestas: Vilnius
HeLLmiX rašė:
O tai borto kompas meluoja sanaudas ar panasiai rodo? Ir dar norejau paklaust ar greiciu deze adaptyvine? Ta prasme jei lakstau, tai pavaras perjungineja ties aukstesnem apsukom, ir poto jei vel dailiai pradedu vazinet numeta apsukas ir pan. Nesu turejes automato tai gal ir juokingi klausimai kas jau ne pirma toki turi:) bet dekui uz atsakymus


Borto kompas rodo panašiai, tik gal 0.3-0.4l/100km mažiau nei realios, bet aš rašiau turėdamas omenyje VW grupe kurie mėgsta rodyti ne 0,x o 1,x mažesnes sąnaudas.
O dėl junginėjimo, tai yra Sport ir Winter režimai, aktyvuojami mygtuko paskaudimu. Sport jungia prie aukštesnių apsukų, Winter priešingai.
Nuresetinus automatinę dėžę - ji kurį tai laiką "mokosi", prisitaiko prie vairuotojo. Tai galima vadint matyt adaptyvine, bet tai nevyksta pastoviai, kad kiekvienu užvedimu tau ji kitaip reaguos.
Bet šiaip ši Aisin dėžė gana populiari, daug auomobiliu montuojama (http://en.wikipedia.org/wiki/AWTF-80_SC) ir veikia tikrai gerai ir gražiai.

_________________
Paveikslėlis C5 BVA Tourer `08 2,0 HDI 100kW Black Pearl


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 16 2013, 22:23 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 04 2010, 09:29
Pranešimai: 1668
Miestas: Klaipėda-Mažeikiai
Ir dar klausimas :) O jei automatui paciam begius perjungineti tai leidzia normaliai ar vistiek pasiekus kazkurias apsukas permeta automatiskai i didesni?

_________________
<< C5 Tourer 2008 2.2HDI 125kW (čipuotas Tauriaus ~150kW)


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 286 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 7 8 9 10 11 ELLIPSIS 20 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 0 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007