Šiuo metu kaip tik dirbama šiek tiek laisvalaikiu. Bendrom jėgom su Dominyko rimta pagalba pakeitėm priekinio dešinio rato guolį, kuris jau buvo netgi nutilęs ir klibėjo.
Taip pat - remontuoju vairo kolonėlę. Svarsčiau, gal bandyti kišti stiprintuvinę nuo ZX ar BX, bet persigalvojau, nes tvirtinimo taškai visiškai kitokie (čia tvirtinasi su varžtais prie balkio šono - varžtų ašys lygiagrečios mašinos išilginei ašiai, o anuose dviejuose varžtai iš apačios), o tokiais perdarymais užsiimti jau tingiu, plius reiktų dar ir daug žaisti su traukių ir antgalių derinimu, siurblio prichaltūrinimu. Paliksiu originalą - visai smagu ir jį sukinėti.
Darbai - keičiu prispaudėją ir įvorę (be problemų gauti nauji, tokie patys ėjo ir P 205,309), keičiu vieną traukės gofrą-gumą-maukšlę (viena buvo mano jau pakeista, kita sveika, bet beardant pati suplyšo), keičiu viršutinį ašelės guoliuką (surudijęs, klibėjimas ašinis apie 1mm), keičiu abu antgalius (buvo prieš 1.5metų remontuoti kuvaldos būdu, kad praeitų TA). Apatinis ašelės guolis dar geras, o ir jį gauti problema bus. Problema - viršutinis ašelės riebokšlis, nes nebetiekiamas (NFP kataloge), bet kolega kokonas patarė paieškoti, turėtų būti kažkas panašaus hidraulinėse pramoninėse sistemose, vadinamas kaip purvo atmušėjas.
Kryžmė jau truputį kliba ir gumelės pasidėvėję, bet pasitaręs ir pagal kainą, nutariau dar nekeisti, priėjimas ten vaikiškas

Peržiūrėjau tuo pat važiuoklę - šarnyrai dar geri, kaip ir buvo, bet vienam reikia pakeisti gumytę, stabilniko gumos šakėse dar pogerės, bet kaip naujai keistos galėtų būti ir geresnės (dėjau Metalcaucho, tai taip ir yra, bet kitokių nebuvo) prie tilto irgi geros (keičiau naujomis Sasic), patys šakių sailentai dar geri. Reikia lįst pasikeist amortizatorių apsaugas (amortikai dar sausučiai ir veikia, bet gumom amen) jau prieš tuos pačius pusantrų metų nupirktomis naujomis Monroe, tuo pačiu pažiūrint ir atraminių gumų bei guolių būklę - tikiuosi dar pavyks atsukti amortizatorius...
Gale viskas tvarkoj - tilto priekiniai sailentai buvo mano abi perpresuoti į naujus Hutchinson, galinės gumos amžinos, o šakės sutvarkytos Alvydo
