WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 04 2025, 23:03

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 543 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 16 17 18 19 20 ELLIPSIS 37 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: Ieškau kokio nors C15
StandartinėParašytas: Spa 09 2013, 00:40 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
nerimka rašė:
Tai kad ir nebuvo turbut. Arba buvo bet neteisybe. Sunku prisimint.

O mano nuomonė, kad ir buvo, ir teisybė. Dabar sunkiau ir nebe taip įdomu (nes daug atradimo proceso ir škadų tuo metu buvo), bet užtai dabar savos įdomybės, kurių tada nebuvo ir net apie priėjimą prie jų tik svajot galėjom su bendraamžiais :)


Jau kablius be motoriuko. Kadangi geras priėjimas, bandysiu tvarkyt vairo kolonėlę (labai kliba ašelė, prie kurios jungiasi strypas), kažką minimaliai daryti su rūdimis variklio skyriuje ir priekinėj kėbulo daly (jų daug, bet visos tokios paviršinės ir nepiktybinės - ispaniškos).
Gal patvarkysiu laidyną, nes jis labai senas ir perdarinėtas. Ne tik kad betvarkė, bet ir seni laidai sukietėję ir linkę lūžinėti.

Reiks pasikeist dar vairo traukių antgalius, nes prieš TA praeitą vasarą remontavau juos kuvalda, kad neklibėtų, ir vieną šarnyro gumelę, nes keičiau tada abi, bet vieną montuodamas įdrėskiau. Šarnyrai čia atskirai nesikeičia, tik su svirtimi, nors jos kaina nėra labai didelė...

Tada dar čiupsiu remontuot saliono, keist dalių, kurių atsivežiau sveikesnių už maniškes :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ieškau kokio nors C15
StandartinėParašytas: Spa 09 2013, 06:25 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 01 2006, 13:09
Pranešimai: 2358
Miestas: Vilnius
Kada baigsi kapstytis, "kablukas" bus kaip antrakart beveik gamykliskai gimes , atsinaujines is pagrindu :)

_________________
`89 exBX 14RE,1.9RD,`02 exMazda Demio
`99 exXsara
'06 C5 Kombi HDi 135
'07 Peugot 307 SW HDi 135
AM/FM Canva 278 ASQ Farun JBA 230 - 66


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ieškau kokio nors C15
StandartinėParašytas: Spa 09 2013, 06:32 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
kas link elektros tai tuos 16 laidu gali ir visai naujai sudet :D

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ieškau kokio nors C15
StandartinėParašytas: Spa 09 2013, 10:20 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 12 2011, 14:09
Pranešimai: 762
Miestas: Vilnius
Tavo kablukas jau nebejaunas ir mūsuose gan retas ir įdomus. Kėbulas gan geras, tai gal vertą būtų jį remontuoti kaip oldtimerį, viską išardant, visas dalis nuvalyti, nudažyti, susidėvėjusias keisti geresnėmis arba naujomis iki gamyklinio vaizdo? Juo labiau, kad viską pats gali pasidaryti. Turėtum žaislą visam gyvenimui. :)

_________________
Citroën C5 Estate 2HDi 2006 m.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ieškau kokio nors C15
StandartinėParašytas: Lap 08 2013, 15:25 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Bivainis rašė:
Tavo kablukas jau nebejaunas ir mūsuose gan retas ir įdomus. Kėbulas gan geras, tai gal vertą būtų jį remontuoti kaip oldtimerį, viską išardant, visas dalis nuvalyti, nudažyti, susidėvėjusias keisti geresnėmis arba naujomis iki gamyklinio vaizdo? Juo labiau, kad viską pats gali pasidaryti. Turėtum žaislą visam gyvenimui. :)

Nemanau, kad verta, nes per daug jis nuo originalo yra nukrypęs ir dabar užsiimti restauracija būtų kiek keistoka ir kebloka. Yra tam variantų ten ir geresnių, tik pinigus mokėk, bet netgi dabar Ispanijoje geros būklės egzempliorius, kurį tikrai imtum ir galėtum kasdien važinėti su daugmaž mažiau problemų, kaina nuo 1000Eu.

Restauracijai ieškočiau senesnio varianto, nepamenu iki kurių metų ėjusio, kur ėjo su Visos lempom (posūkiai farose), ratais ant trijų varžtų, viengubom galinėm durim ir t.t. :)
Džiaugiuos, kad maniškis turi originalų vairą (kad ir gana varganą) ir dar yra tinkamas kaip automobilis naudojimui, reikia tik prie jo padirbėti. Vasarą gal važiuosiu padirbėti ir paieškoti kontakt į užsienį, tai būtų smagu lėkti su juo :)

Dabar gvildenu klausimą, ar laikys originalūs pusašiai, jei vietoj originalių 44kw, įdėčiau turbo motoriuką su 66 ir labai negręšiu... Galingesnių pusašių tokiam bolidui nebebus, nes galingiausias buvęs juose motoras buvo 1.4i su 59kw, bet ten benzas ir visai kitas sukimo momentas. Turiu BXą su tuo pačiu 1.4i ir 55kw, pusašiai kaip pirštai...
Tokį variklį (1.7TD) įsidėjęs jau būčiau labai laimingas, nes mašina taptų daugmaž tinkama padoriai važiuoti autostradomis, be redlaino pasiekus vos 120kmh ir su normaliomis kuro sąnaudomis net iki 140-150kmh. ZXiniai ratai lieti kiek per platūs (pavalė antikorozinę mažam plotely vienoj galinėj arkoj), tad bandysiu uždėti 14inius senuosius nuo BX, kur šaibiniais varžtais, arba paliksiu originalius tryliktukus - pigios padangos :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ieškau kokio nors C15
StandartinėParašytas: Lap 08 2013, 15:46 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Šiuo metu kaip tik dirbama šiek tiek laisvalaikiu. Bendrom jėgom su Dominyko rimta pagalba pakeitėm priekinio dešinio rato guolį, kuris jau buvo netgi nutilęs ir klibėjo.

Taip pat - remontuoju vairo kolonėlę. Svarsčiau, gal bandyti kišti stiprintuvinę nuo ZX ar BX, bet persigalvojau, nes tvirtinimo taškai visiškai kitokie (čia tvirtinasi su varžtais prie balkio šono - varžtų ašys lygiagrečios mašinos išilginei ašiai, o anuose dviejuose varžtai iš apačios), o tokiais perdarymais užsiimti jau tingiu, plius reiktų dar ir daug žaisti su traukių ir antgalių derinimu, siurblio prichaltūrinimu. Paliksiu originalą - visai smagu ir jį sukinėti.
Darbai - keičiu prispaudėją ir įvorę (be problemų gauti nauji, tokie patys ėjo ir P 205,309), keičiu vieną traukės gofrą-gumą-maukšlę (viena buvo mano jau pakeista, kita sveika, bet beardant pati suplyšo), keičiu viršutinį ašelės guoliuką (surudijęs, klibėjimas ašinis apie 1mm), keičiu abu antgalius (buvo prieš 1.5metų remontuoti kuvaldos būdu, kad praeitų TA). Apatinis ašelės guolis dar geras, o ir jį gauti problema bus. Problema - viršutinis ašelės riebokšlis, nes nebetiekiamas (NFP kataloge), bet kolega kokonas patarė paieškoti, turėtų būti kažkas panašaus hidraulinėse pramoninėse sistemose, vadinamas kaip purvo atmušėjas.
Kryžmė jau truputį kliba ir gumelės pasidėvėję, bet pasitaręs ir pagal kainą, nutariau dar nekeisti, priėjimas ten vaikiškas :)

Peržiūrėjau tuo pat važiuoklę - šarnyrai dar geri, kaip ir buvo, bet vienam reikia pakeisti gumytę, stabilniko gumos šakėse dar pogerės, bet kaip naujai keistos galėtų būti ir geresnės (dėjau Metalcaucho, tai taip ir yra, bet kitokių nebuvo) prie tilto irgi geros (keičiau naujomis Sasic), patys šakių sailentai dar geri. Reikia lįst pasikeist amortizatorių apsaugas (amortikai dar sausučiai ir veikia, bet gumom amen) jau prieš tuos pačius pusantrų metų nupirktomis naujomis Monroe, tuo pačiu pažiūrint ir atraminių gumų bei guolių būklę - tikiuosi dar pavyks atsukti amortizatorius...

Gale viskas tvarkoj - tilto priekiniai sailentai buvo mano abi perpresuoti į naujus Hutchinson, galinės gumos amžinos, o šakės sutvarkytos Alvydo :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ieškau kokio nors C15
StandartinėParašytas: Lap 08 2013, 15:49 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
bardakasbx rašė:
Kada baigsi kapstytis, "kablukas" bus kaip antrakart beveik gamykliskai gimes , atsinaujines is pagrindu :)

Na tikrai ne, nes niekas nesiruošia cackintis - mašina juk kelioninė - pramoginė. Malonumui teikti autobolidui visiškai nereikia gamyklinės būklės, o ypatingai vaizdo ir garso. Pakanka tik kad būtų pakankamai patikimas ir krėstų tik lengvai sprendžiamas išdaigas, nes visai be jų irgi nelinksma :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ieškau kokio nors C15
StandartinėParašytas: Lap 08 2013, 21:57 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Niekaip neišėjo nukalti tos kolonėlės ašelės guolio. Tai nupjoviau guolio oboimą, aišku apipjaustydamas ir pačią ašelę, bet tas nelabai svarbu. Numušiau likučius. Nukalinėjau žiedą rimtais užsimojimais, abejodamas, ar čia tikrai tiek tos jėgos gali reikti, kai ten diametras niekinis. Kai žiedas lūžo ir galiausiai nusiėmė, pamačiau, kad jis presuotas į griovelį - OPA. Na gerai, kažką sugalvosim. Maunu naują guolį - nesimauna. Numeris tas pats - 6003, išorinis diametras ir plotis tinka, o vidinis diametras ne. Reiks ieškoti tokio guolio arba bandyti kažką pritaikyti tekinant ar frezuojant.
Tikiuosi nebūsiu labai užsirovęs...

Ardžiau dar atraminį kelmą vieną. Prasisuko aišku tas amortiko vidinis šešiakampis. Amortiko aukot nesinori, nes nauji brangūs ir dar sunku gaut būtų. Tad pjoviau veržlę - tam teko kartu aukot ir viršutinę lėkštutę. Ji nėra tragiškai svarbi, bet tikiuosi pavyks pritaikyt kažką nuo kokių pežukų ar pan... Amortiko apsauga Continental 89 metų - originalas, sutrupėjus visiškai, atboinikas irgi. Atraminis guolis dar veikiantis, bet manau keisiu irgi, kaip ir atramines gumas. Užmoviau naują amortiko apsaugą ir kolkas taip palikau - reikia gauti daug dalių, kad galėčiau surinkti: guoliai, gumos, lėkštutės, smulkiasriegės amortiko veržlės.

Padarysim kažkaip vistiek :roll:

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ieškau kokio nors C15
StandartinėParašytas: Lap 09 2013, 08:21 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
verzles netinka citroenines? nuo pvx xantijos amortiku? 13 ratu turiu davelnia ismetimui su gana gerom padangom. buvo ant fordo escorto. netiktu tau?

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ieškau kokio nors C15
StandartinėParašytas: Lap 09 2013, 08:24 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8942
Miestas: UKMERGE 867082552
Dominykas rašė:
verzles netinka citroenines? nuo pvx xantijos amortiku? 13 ratu turiu davelnia ismetimui su gana gerom padangom. buvo ant fordo escorto. netiktu tau?

Nuo xantijos netiks ,ten sriegis 12-14,pamatuok tadai gal atkasiu iš senų zapasų :) ,o dominykas atbogins :wink: ,taip pat ir lėkštutę

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ieškau kokio nors C15
StandartinėParašytas: Lap 09 2013, 12:24 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Paieškokit veržlikių - Sriegis M14x1.5. Gal ir tiks nuo Xantijos, bet ten kiek pamenu, ar ne dar smulkesnis?

Lėkštutės pasirodo dar vis tiekiamos, bet būtų gerai surasti naudotas, nes ir pigiau ir nereiks laukti. Aukštis apie 15mm, viršuj plačiausioj vietoj diametras apie 55mm.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ieškau kokio nors C15
StandartinėParašytas: Lap 09 2013, 13:32 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8942
Miestas: UKMERGE 867082552
tadas1991 rašė:
Paieškokit veržlikių - Sriegis M14x1.5. Gal ir tiks nuo Xantijos, bet ten kiek pamenu, ar ne dar smulkesnis?

Lėkštutės pasirodo dar vis tiekiamos, bet būtų gerai surasti naudotas, nes ir pigiau ir nereiks laukti. Aukštis apie 15mm, viršuj plačiausioj vietoj diametras apie 55mm.

Paieškosiu :taip:

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ieškau kokio nors C15
StandartinėParašytas: Lap 20 2013, 21:13 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
tadas1991 rašė:
Niekaip neišėjo nukalti tos kolonėlės ašelės guolio. Tai nupjoviau guolio oboimą, aišku apipjaustydamas ir pačią ašelę, bet tas nelabai svarbu. Numušiau likučius. Nukalinėjau žiedą rimtais užsimojimais, abejodamas, ar čia tikrai tiek tos jėgos gali reikti, kai ten diametras niekinis. Kai žiedas lūžo ir galiausiai nusiėmė, pamačiau, kad jis presuotas į griovelį - OPA. Na gerai, kažką sugalvosim. Maunu naują guolį - nesimauna. Numeris tas pats - 6003, išorinis diametras ir plotis tinka, o vidinis diametras ne. Reiks ieškoti tokio guolio arba bandyti kažką pritaikyti tekinant ar frezuojant.
Tikiuosi nebūsiu labai užsirovęs...

Nuvežiau pas pažįstamus į mechaninį cechelį. Kartu su šaltkalviu-mechaniku Bronium pasvarstėm ir priėmėm sprendimą nutekinti ašelę iki reikiamo diametro. Riebokšlis užmaunamas nebetinka, bet yra tam pirkti paprastas presuojamas salnykas, kuris tinkamas pagal naujus nutekintos ašies matmenis. Jam vietos mažoka, gal 3mm, bet užtepsiu dar klijais ir bus liuks.
Padarė labai gerai, guoliui įveržimą palikom 1mkm, didesnis nei standartas, bet ten ir reikia jo, nes dantračiai įstriži, gaunam kėlimą. Vietoj to naglo valcuojamo žiedo ištekino man dar paprastą griovelį fiksaciniam žiedui. Surinkau jau ir padažiau tą ašelę, gavau riebokšlį. Sekančiu etapu surinkinėsim :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ieškau kokio nors C15
StandartinėParašytas: Lap 23 2013, 16:58 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Surinkta. Liko tik užtrauktukus apsauginėm gumom užtraukt, ir gavus tinkamų klijų, salnyką įklijuot. Liniuotė smaukosi gražiai, be jokių klibėsių, ašelė irgi puikiai stovi. Kiek sunkokai viskas vaikšto, nes naujas prispaudėjas gal per standžiai spaudžia. Jei greitai neprasivažinės, tai bus galima išimt vieną ar kelias prispaudimo reguliavimo šaibas.
Montuosim į vietą ir kibsim amortizatorinius kelmus dabaiginėt.
Tvirtai nusprendžiau, kad montuosiu 1.7TD variklį iš BX, o kas bus - tas. Reiks tą variklį išsitraukus ir pasidėjus ant stalo gerai revizuot, nes kažkas barškendavo iš sankabos arba dėžės ir prakaituoja kaip programuotojo rankos - tikriausiai rasoja per visus salnykus ir beveik visas tarpines. Tikrai keisiu sankabos svirties įvores, nes standartinė bėda, kurios niekas nesprendžia, nes veikia ir taip. Dar galbūt bus perrinkti purkštukai naujais antgaliais (arba pakeisti) ir kažkas sugalvota, kad veiktų paankstinimas bent rankiniu būdu.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ieškau kokio nors C15
StandartinėParašytas: Sau 07 2014, 00:49 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Svarstau aušinimo sistemo sprendimus, dedant XUD7TE. Bakelis išsiplėtimo naikinkis. Radiatoriaus ir pečiuko žarnos jungiasi ten pat, termostatas su galiniu flanšu jungiasi taip pat.
Skirtumai:
1 Turbo varikly iš galinio flanšo žarna į plėtimosi bakelį - naikinam, flanšo skylę glušinam. Tvarka.

2 Turbo varikly yra ankstinimas pagal antifrizo temperatūrą. Paėmimas nuo galvos, nuvedimas į termostato korpusą - viskas Tvarkoj.

3 Plona žarnelė užuot ėjusi tiesiai nuo radiatoriaus į termostato korpusą, eina į plėtimosi bakelį. Taip pat čia ateina ir žarnelė, kuri prijungta prie radiatoriaus. Tai vietoj to jungiam vieną žarnelę tiesiai radiatorius - termostatas. Tvarkoj.

4 Turbo varikly yra tepalo aušintuvas. Viena žarna iš jos į termostato korpusą - tvarkoj. Kita žarna - tiesiai į radiatorių - negerai. Radiatorius neturi reikalingos jungties. Pavartau katalogus, matau, kad BX19D su tepalo aušintuvu, ir žarna iš jo prijungta prie žarnos Siurblys (galinis flanšas) - Radiatorius. Matyt originale tokia žarna egzistuoja sulieta, tik ne C15, nes tepalo aušintuvo senuose varikliuose nėra, bet gi galim sumeistraut tą sujungimą. Gal kam kažkur teko matyti aušinimo žarnos trišakį 30x30x16mm ? Reikia, kad 16mm būtų iš šono 90 ar 45 laipsnių kampu, o 30x30 ant tiesaus.
O gal kas mokat lituoti varinius vandentiekio vamzdukus? Nusipirkčiau trišakį 28x28x28 (vidus) ir perėjimą 28-15 (išorė - išorė), reiktų tik sulituot gerai.

Gal pas ką kokių kitokių pastebėjimų?

Pajungsiu ir trijų kontaktų ventiliatoriaus daviklį nuo BX, nes dabar įsuktas dviejų kontaktų, o laidai kabo trys - vienas laisvas. Tą laisva sulietus - turbo greitis, jo gal prireiks, nors iki šiol nereikėjo.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 543 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 16 17 18 19 20 ELLIPSIS 37 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 0 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007